Ik noob x]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Anouk

Anouk

11/02/2007 00:10:00
Quote Anchor link
Jaja , ik hoef niet van iedereen te weten dat ik dom ben ofzo.
Maar ik snap PHP nou niet helemaal , ik heb al een tijdje door hoe HTML werkt dus nu zou ik dus ook graag PHP willen leren , maar ik snap het voor geen meter. heb ik daarvoor een apart progamma nodig of iets anders ?

Is er iemand die me dan zou willen helpen met tips ofzo ?
Ik hoop dat er mensen reageren :)
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:26:28
 
K i p

K i p

11/02/2007 00:25:00
Quote Anchor link
Lees tutorials!
1
2
3
4
5
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door K i p
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/02/2007 00:59:00
Quote Anchor link
Dit is niet helemaal compleet en 'af' maar het legt wel een goede basis op een leuke manier. Als je die basis hebt kan je vrij eenvoudig 'meelezen' en zodoende scripts van andere beetje voor beetje (met php.net) uit elkaar te kunnen halen.

PHP is een scripttaal waarmee je als het ware statische html paginas (die dus niet veranderen) dynamisch kunt maken. Wat je daar voor nodig hebt is eigenlijk alleen maar een website met PHP ondersteuning, dus mij vraag aan jou is; heb je een eigen hosting pakket/website ergens?
 
Femke

femke

11/02/2007 02:20:00
Quote Anchor link
Je kunt inderdaad het beste de tutorials lezen. Of een boek kopen als bv php voor dummy's.
Een fijn programma voor php schrijven is editplus vind ik.
 
Jan geen

Jan geen

11/02/2007 02:27:00
Quote Anchor link
Veel simpele programmaatjes maken... programmeren leer je alleen door te doen.
 
Anouk

Anouk

11/02/2007 09:31:00
Quote Anchor link
Oke ,
Ik heb dus eigenlijk nog een vraag,
Ik volg dus die tutorial van een eigen gasten boek maken.
Nou die codes doe ik allemaal in HTML-Kit en sla het op als php ,
De pagina namen zijn gewoon zo als het in de tutorials staat.
Maar dan ga ik het dus uploaden in me FTP , ga ik naar die pagina in
me browser dan krijg ik allemaal codes over de pagina heen en vaag het gastenboek.. doe ik dat iets fout ofzo ^o)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Anouk
 
W W

W W

11/02/2007 09:35:00
Quote Anchor link
post eens de code, en het url van je gastenboek dan kunnen we zien wat je verkeerd doet.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/02/2007 10:06:00
Quote Anchor link
Anouk, heb je het bestand wel opgeslagen als een .php bestand? En _niet_ als .htm/.html. En weet je zeker dat jou server (waar je het naar upload) wel PHP ondersteund?
 
Anouk

Anouk

11/02/2007 10:52:00
Quote Anchor link
Ik zal hem eens even laten zien hierow ...XD
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

11/02/2007 10:57:00
Quote Anchor link
Offtopic:


Anouk schreef op 11.02.2007 00:10:
Jaja , ik hoef niet van iedereen te weten dat ik dom ben ofzo.
Maar ik snap PHP nou niet helemaal , ik heb al een tijdje door hoe HTML werkt dus nu zou ik dus ook graag PHP willen leren , maar ik snap het voor geen meter.


Ten eerste: je bent niet dom!
Ten tweede: en daarom ben je waarschijnlijk hier gekomen om php te leren of vragen erover te stellen:)

Wij op deze website gaan daarom niet uit op niveau of slimheid of hoe goed je der in bent..

Zo wij willen je gewoon graag helpen hoor:)

Iedereen is ooit begonnen en toen waren ze der ook niet in 1 keer een kei in.

Dan weet je dat

GR. mebus

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Anouk

Anouk

11/02/2007 11:24:00
Quote Anchor link
Mebus thnQ ! :)

Maar oke hier is de url dus kan je (misschien) zien wat ik fout doe :P
http://www.anoukbroer.nl/radio/index.php

Hier kan je zien welke bestanden ik heb ,
http://www.anoukbroer.nl/radio/kiek.png
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

11/02/2007 11:46:00
Quote Anchor link
Je hebt niet alle bestanden goed geupload denk ik..

dit bestand zouw moeten bestaan

config.php

maar bestaat niet en op die plek hoort ie wel te staan

GR. mebus
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Anouk

Anouk

11/02/2007 11:48:00
Quote Anchor link
Moet je dan een mapje include aan maken in het mapje radio ?
 
Anouk

Anouk

11/02/2007 11:50:00
Quote Anchor link
Oke heb ik gedaan , volgens mij doet hij het nu maar ik zie als nog warning enzo staan :O
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/02/2007 12:41:00
Quote Anchor link
Niet bumpen Anouk. Als je warnings ziet staan is het wel handig als je er precies bij vertelt welke.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.