ik zoek een scripter
hallo,
ik heb een soort php,ajax profielen script gekocht, alleen wou het laten uitbereiden. Laat me per pm weten of je interesse hebt, zodat ik meer details stuur.
Mijn budget is niet behoorlijk hoog ben nog maar studenten.
hoor graag van jullie.
ik heb een soort php,ajax profielen script gekocht, alleen wou het laten uitbereiden. Laat me per pm weten of je interesse hebt, zodat ik meer details stuur.
Mijn budget is niet behoorlijk hoog ben nog maar studenten.
hoor graag van jullie.
Zou ik ook wel gemakkelijk vinden, en hoeveel zou je willen laten uitbreiden? Een paar extra functies of meer het script checken en wat meer beveiligen?
Als je ergens een script koopt dan is het wettelijk niet toegestaan dit door een derde persoon te laten aanpassen, tenzij er bijvoorbeeld een GPL licentie aanhangt of men jou contractueel de eigendoms- en exploitatierechten heeft overhandigd. Zie ook auteursrecht.nl.
Just letting you know. Verder kan ik niks voor je doen want ik ben hoe dan ook te duur.
Just letting you know. Verder kan ik niks voor je doen want ik ben hoe dan ook te duur.
Beste PHPerik, ik heb alle rechten van de script. Dus ik weet niet in welke wet het geschreven staat dat het niet mag :).. Lett my know