IMAGE Border color: IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

M Rodrigo

M Rodrigo

29/01/2009 15:47:00
Quote Anchor link
Hallo alemaal

ik heb nu een site in elkaar gezet, nu heb ik een paar plaatjes die ook als link functioneren met css heb ik de rand kleur van blauw naar grijs veranderd in firefox werkt het maar in iexplorer niet, en ik wil mijn site heel graag cross browser maken weten jullie misschien hoe dit moet in internet explorer

alvst bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 11:11:12
 

29/01/2009 15:58:00
Quote Anchor link
Eskisehirli schreef op 29.01.2009 15:47:
Hallo alemaal

ik heb nu een site in elkaar gezet, nu heb ik een paar plaatjes die ook als link functioneren met css heb ik de rand kleur van blauw naar grijs veranderd in firefox werkt het maar in iexplorer niet, en ik wil mijn site heel graag cross browser maken weten jullie misschien hoe dit moet in internet explorer

alvst bedankt.

Een lange zin hoeft niet hoor. Je kunt hier en daar ook wel een punt neerzetten.
Mijn fiets werkt niet.
Rara hoe kan het?
(Ga eerst dit raadsel maar oplossen voordat ik jouwe oplos.)
 
Han eev

Han eev

29/01/2009 15:58:00
Quote Anchor link
Welke code heb je gebruikt?
Als je de standaard CSS code: border: 1px solid #000fff. (oid) hebt gebruikt is het wel crossbrowser. Als iets van <table bordercolor="#ffff00"> (oid) hebt gebruikt is het wss minder crossbrowser. Wil je een relevant stukje code met ons delen? Dan kunnen wij je beter helpen.
 
M Rodrigo

M Rodrigo

29/01/2009 16:06:00
Quote Anchor link
Ik werk niet met tabellen maar met divs alles staat in css|\
dan heb ik a:hover {border-color: #006600;}
in firefox werkt het wel in IE niet
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

29/01/2009 16:20:00
Quote Anchor link
IE kent standaard geen :hover, maar via google had je dat allang gevonden.
 
Niek Weevers

Niek Weevers

29/01/2009 16:25:00
Quote Anchor link
ie6 kent wel de hover op de a Arjan.
Het probleem van Eskisehirli is dat je de border op de a zet. Je moet de border op de img zetten, dus
a:hover img { border: 1px solid #060; }
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers
 
M Rodrigo

M Rodrigo

30/01/2009 15:32:00
Quote Anchor link
hartelijk dan ik wist dat het een klein probleem was.
en arjan natuurlijk ondersteund IE wel :hover. maar het probleem was dat het a en :hover niet werkte bij de AFBEELDINGEN. Maar nu werkt het dankje NIEK
 
Niek Weevers

Niek Weevers

30/01/2009 19:58:00
Quote Anchor link
Graag gedaan. Let er wel op dat ie6 alleen hover ondersteunt op de a en niet op andere elementen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.