[images voor de navigatie...waar?]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

DDragonz

DDragonz

13/09/2008 22:59:00
Quote Anchor link
Ey,
Ik wil vragen of jullie geen site weten waar je navigatie plaatjes hebt. Dus bv een plaatje voor inloggen, voor uitloggen, home enz. Ik zou liefst wel zelf willen maken met photoshop. Dus als iemand een goeie tut heeft dan is dat ook welkom.

Ik heb zelf al wat gezocht, maar krijg alleen dingen waarvoor je moet betalen. Ik wil nu gewoon een paar (niet unieke <- dat is dan meestal als het gratis is) navigatie setje.

Grtz Ilyes
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 18:51:52
 
--

--

13/09/2008 23:04:00
Quote Anchor link
famfamfam.com?

Ik weet niet hoe groot het moet zijn, maar die zijn 16x16..
 
DDragonz

DDragonz

13/09/2008 23:18:00
Quote Anchor link
Dat is al een begin... maar ik zou ook wat grotere tot aan 64*64px. Ik wis net niet op wat ik moest googlen, maar met keyword "icons" vind je al genoeg. Nu moet ik nog wel een goeie site vinden. Dus alle dingen die jullie nog kunnen toevoegen is natuurlijk goed.
 
--

--

13/09/2008 23:28:00
 
DDragonz

DDragonz

13/09/2008 23:46:00
Quote Anchor link
Jha bedankt, dat zijn al goeie :). Ik weet nu op welke keyword ik moet zoeken dus dat komt wel goed. Maar nu ben ik dus op zoek naar een css only vertical menu. Ik wil er minimaal 1 submenu hebben die naar onder klapt en niet naar rechts. Maar ik weet niet of het mogenlijk is om dat met een klik te doen (dus wanneer je op d parant menu klikt). De meeste css only hebben met een hover dat ze worden uitgeklapt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DDragonz
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.