In en uit Hits

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jesse

Jesse

23/03/2006 17:15:00
Quote Anchor link
Namelijk ik kan niet zo goed PHP en die in en uit hits die hier staan werken niet zo goed dus zou ik willen vragen, kan dit iemand maken voor me ?

Dankjewel
Gewijzigd op 23/03/2006 17:20:00 door Jesse
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 14:35:11
 
Jesse

Jesse

23/03/2006 17:17:00
Quote Anchor link
Jesse:
Namelijk ik kan niet zo goed PHP en die in en uit hits die hier staan werken niet zo goed dus zou ik willen vragen, kan dit iemand maken voor me ?

Dankjewel


Oke niemand ?
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

23/03/2006 17:19:00
Quote Anchor link
een top 100 script bedoel je?

ik heb er iets van 2 of 3 liggen en eentje zelfegemaakte zo als je wilt kan je der eentje krijgen of allemaal:):p
 
DaeDaluz

DaeDaluz

23/03/2006 17:19:00
Quote Anchor link
Wauw, 2 hele minuten hadden we om te reageren..


En welke in en uit hits bedoel je, en wat werkt er niet.

En voor dat maken, hoeveel geld heb je er voor over.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/03/2006 17:20:00
Quote Anchor link
Ja, ik heb net in 2 minuten een systeem gemaakt voor je... wees eens realistisch.

Wij zijn geen webscripting bedrijf wat je even gratis kan inhuren om jou klusjes te klaren. Wij zijn mensen, mensen met hobbys, werk, school en vrienden.

Wij zitten hier niet om voor jou iedere minuut op f5 te drukken zodat we binnen 2 minuten (!!) op jou kunnen reageren.

Derhalve gooi ik hier dus ook een slotje op. Niet om de dicator uit te hangen maar om mensen eens te wijzen op de manier zoals 'wij' hier behandeld worden. Ga jij zo ook om je vrienden, familie en kennissen? Laten we het alstublieft niet hopen...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.