include fout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niels K

Niels K

19/01/2010 08:53:00
Quote Anchor link
Goeiemorgen, Ik heb een heel vaag probleem. Ik ben een RSS Feed aan het maken maar als ik hem via een bestand aan wil laten maken zegt hij dat hij mijn database variablen niet kan vinden. ($Mysqli) Terwijl ik toch echt mijn configuratie bestand include. En mijn configuratie bestand die include weer het function bestand. Dat include moet op de 1 of andere manier toch werken want anders zou hij geen melding geven dat hij de variablen op lijn zoveel in het function bestaand niet kan vinden.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
include_once ('../Configs/winkelConfig.php');
    
    if (create_rss ($db))
    {

        
        $Tekst = 'Er is een nieuwe RSS-feed samengesteld!';
        
    }

    else
    {
        
        $Tekst = 'Het maken van een nieuwe RSS-feed is mislukt!';
        
    }


?>


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
if ($Result = $Mysqli->query ($Query_select))
{

?>


En hij geeft deze errors

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
Notice: Undefined variable: Mysqli in G:\wamp\www\OOP\fotoWinkel\Configs\winkelFunctions.php on line 97

Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in G:\wamp\www\OOP\fotoWinkel\Configs\winkelFunctions.php on line 97



EDIT

Wooops.. Verkeerde hoek gepost:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 09:32:28
 
TJVB tvb

TJVB tvb

19/01/2010 09:03:00
Quote Anchor link
Heb je dit bovenaan je script staan?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL):
ini_set('display_errors',1);
?>

En waar zet je $Mysqli ?
 
Niels K

Niels K

19/01/2010 09:06:00
Quote Anchor link
Nog steeds dezelfde error als ik error_reporting op full zet.

En mysqli staat in mijn config pagina. Die ik include

$Mysqli = new mysqli($db['host'], $db['gebruikersnaam'], $db['wachtwoord'], $db['database']);
 

19/01/2010 09:09:00
Quote Anchor link
Moet dat:
if ($Result = $Mysqli->query ($Query
niet $db->query zijn? Die je dus bij create_rss al mee geeft?
Want volgens mij zit je daar waar die error zit in een function of class, of niet?
 
Gerben G

Gerben G

19/01/2010 09:10:00
Quote Anchor link
$mysqli is een variable die niet in de functie create_rss() beschikbaar is. Dit kun je op lossen door boven in de functie create_rss() te zetten: global $mysqli; of door de mysqli variable mee te geven als parameter in de functie.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben G
 
Niels K

Niels K

19/01/2010 09:15:00
Quote Anchor link
@Don hertog

Je hebt helemaal gelijk ik was het vergeten:S

@Karl goed opgemerkt.. Ik heb er Mysqli van gemaakt want die db stond fout.. Alle fouten zijn weg maar ik heb nog steeds geen RSS Feed

Hier mijn volledige functie dan

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
<?php
function create_rss ($db)
    {

        
        global $Mysqli;
    
        $XmlString = '';
        $RssAantalItems = 5;
        $RssFileName = 'winkelRss.xml';
        $RssChannel = 'Foto Winkel';
        $RssLink = 'xxxx';
        $RssWebmaster = 'webmaster@xxxx';
        $RssCopy = 'Copyright (c) 2010 - Foto Winkel';
        $RssTaal = 'nl-nl';
        $RssTTL = 86400;
        $RssAfbreken = 120;
        $RssDescript = 'Foto - Winkel -> Uw eigen foto\s online!';
        
        $Query_select = "
                SELECT p.*,
                    UNIX_TIMESTAMP(p.datum)
                AS
                    datum, m.naam, m.email
                FROM
                    photos p,
                    members m
                WHERE
                    m.id=p.uploader_id
                ORDER BY
                    datum
                DESC
                LIMIT '"
.$RssAantalItems. "'
                        "
;
                        
            if ($Result = $Mysqli->query ($Query_select))
            {

            
                $XmlString = 'xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"\n';
                $XmlString .= '<rss version="2.0">\n';
                $XmlString .= '\t<channel>\n';
                $XmlString .= '\t\t<title>' .$RssChannel. ' </title>\n';
                $XmlString .= '\t\t<link>' .$RssLink. '</link>\n';
                $XmlString .= '\t\t<copyright>' .$RssCopy. '</copyright>\n';
                $XmlString .= '\t\t<pubDate>' .date("r"). '</pubDate>\n';
                $XmlString .= '\t\t<language>' .$RssTaal. '</language>\n';
                $XmlString .= '\t\t<ttl>' .$RssTTL. '</ttl>\n';
                $XmlString .= '\t\t<webMaster>' .$RssWebmaster. '</webMaster>\n';
                $XmlString .= '\t\t<description>' .$RssDescript. '</description>\n';
                
                    while ($Item = $Result->fetch_assoc())
                    {

                    
                        $XmlString .= '\t\t\t<item>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<title>' .$Item['photo_filename']. '</title>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<description>' .zin_afbreken ($Item['beschrijving']). '</description>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<link>http://www.foto-winkel.nl/winkelDetail.php?photo=' .$Item['id']. '</link>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<author>' .$Item['email']. '</author>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<pubDate>' .date("r", $Item['datum']). '</pubDate>\n';
                        $XmlString .= '<t<t<t</item>\n';
                    
                    }

                    
                $XmlString .= '\t</channel>\n';
                $XmlString .= '</rss>\n';
                        
                    if (!$Fp = fopen ($RssFileName, "w"))
                    {

                    
                        return false;
                    
                    }

                    else
                    {
                    
                        fwrite ($Fp, $XmlString);
                        fclose ($Fp);
                        
                            return true;
                    
                    }
            
            }
        
    }


?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
 

19/01/2010 09:17:00
Quote Anchor link
Alsjeblieft, gebruik dom of simplexml om dat xml bestand te maken. Zelf een beetje met tags gaan prutsen e.d. kan voor onaangename verrassingen zorgen.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 09:20:00
Quote Anchor link
@ Niels

Wil je het effe tussen tags zetten?

Ook zie ik dat dit fout is: <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>

Die php tags horen weg tocg?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Niels K

Niels K

19/01/2010 09:20:00
Quote Anchor link
@Karl

Ja dat weet ik.. Ik ben hem ook in simplexml aan het maken. Maar ik wil gewoon weten hoe dit werkt:)

@Mrk ark

Haha ja klopt.. Komt voor de bakker..:) Maar het hoort wel zo..Maar ik heb ze er even uitgehaald:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
 
Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 09:22:00
Quote Anchor link
Offtopic:


Quote:
Haha ja klopt.. Komt voor de bakker..:)


Breng me dan ook effe warme broodjes "Croisant's". ;)

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Niels K

Niels K

19/01/2010 09:25:00
Quote Anchor link
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:22:
Offtopic:


Quote:
Haha ja klopt.. Komt voor de bakker..:)


Breng me dan ook effe warme broodjes "Croisant's". ;)




Lol, ik heb hier 2 kaasbroodjes naast me liggen:D
 
Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 09:28:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 19.01.2010 09:25:
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:22:
Offtopic:


Quote:
Haha ja klopt.. Komt voor de bakker..:)


Breng me dan ook effe warme broodjes "Croisant's". ;)




Lol, ik heb hier 2 kaasbroodjes naast me liggen:D


Offtopic:


Zit waarschijnlijk op verkeerde forum -_-, hoor volgens mij op een Paranormaal forum te zitten. haha !

 
Niels K

Niels K

19/01/2010 09:29:00
Quote Anchor link
Hahaha... :P

Meaarre nog een [onntopic] ?:$
 

19/01/2010 09:30:00
Quote Anchor link
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:20:
Ook zie ik dat dit fout is: <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>

Die php tags horen weg tocg?

Euh, nee, je wilt toch een xml bestand hebben... Nou is het zeker geen xml bestand meer.
Zie anders eens dit voorbeeld, wat bij deze specificatie hoort.
 
Niels K

Niels K

19/01/2010 09:36:00
Quote Anchor link
@Karl.

DAnkje..

Maar ik denk dat het met die code wel goed zit..:) Heb ik vanuit een boekje. Het licht denk ik aan de parameter $db, maar als ik $db verander in $Mysqli werkt hij nog steeds niet.. Mmmm:S
 
Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 09:41:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 19.01.2010 09:30:
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:20:
Ook zie ik dat dit fout is: <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>

Die php tags horen weg tocg?

Euh, nee, je wilt toch een xml bestand hebben... Nou is het zeker geen xml bestand meer.
Zie anders eens dit voorbeeld, wat bij deze specificatie hoort.


Hmmm ja klopt.

Maar dan nog zou je het op een beetje vieze manier toch kunnen laten werken?

Als je het bijvoorbeeld zo doet: < Output hier >

Natuurlijk niet op deze manier doen mensen, was alleen een vies voorbeeldje.
 
Niels K

Niels K

19/01/2010 09:44:00
Quote Anchor link
WTH krijg ik ineens, cookies currupt of date.

Maar goed ik weet wat er aan de hand is.. Mijn query klopt niet:P Ik echo mijn query ff met een else aan mijn if structuur van mijn foutenafhandeling und voila:)

Hij zegt dat die niet klopt


LIMIT '" .$RssAantalItems. "'

$RssAantalItems = 5;

:O
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
 

19/01/2010 09:45:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 19.01.2010 09:36:
@Karl.

DAnkje..

Maar ik denk dat het met die code wel goed zit..:) Heb ik vanuit een boekje. Het licht denk ik aan de parameter $db, maar als ik $db verander in $Mysqli werkt hij nog steeds niet.. Mmmm:S

Boekjes hebben het niet altijd bij het juiste end :-) (Vaak zelfs juist niet.)
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:41:
Karl schreef op 19.01.2010 09:30:
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:20:
Ook zie ik dat dit fout is: <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>

Die php tags horen weg tocg?

Euh, nee, je wilt toch een xml bestand hebben... Nou is het zeker geen xml bestand meer.
Zie anders eens dit voorbeeld, wat bij deze specificatie hoort.


Hmmm ja klopt.

Maar dan nog zou je het op een beetje vieze manier toch kunnen laten werken?

Als je het bijvoorbeeld zo doet: < Output hier >

Natuurlijk niet op deze manier doen mensen, was alleen een vies voorbeeldje.

Ik snap niet precies wat je bedoelt.
 
Niels K

Niels K

19/01/2010 09:47:00
Quote Anchor link
@Karl ok:) Maar goed het werkt daar dus wel.. En ik heb het wel eens werkende gekregen maar dat is zolang geleden:P Maar goed het is dus een query foutje:$

Heel de query is dan nog eens

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
$Query_select
= "
                SELECT p.*,
                    UNIX_TIMESTAMP(p.datum)
                AS
                    datum, m.naam, m.email
                FROM
                    photos p,
                    members m
                WHERE
                    m.id=p.uploader_id
                ORDER BY
                    datum
                DESC
                LIMIT '"
.$RssAantalItems. "'
                        "
;
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K
 
Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 10:18:00
Quote Anchor link
@ Karl

Dat je pas later de < > toevoegt.

@ Niels

-> members m moet daar niet ergens AS tussen ^^.
En moet je persee p.* ?, doe gewoon p.iets, p.blaat etc.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Niels K

Niels K

19/01/2010 10:39:00
Quote Anchor link
@Mr. Ark

Ik heb hem werkende gekregen. Alleen zit ik nu nog met een probleem van de woord af breking. Hij breekt nu af na 1 letter. Terwijl hij het pas na 120 moet doen.

Dit is mijn function zin_afbreken

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php

function zin_afbreken ($Tekst)
    {

        
        global $RssAfbreken;
    
        if (strlen($Tekst) > $RssAfbreken)
        {

        
            $Pos = strpos ($Tekst, $RssAfbreken);
            
                if ((!$Pos) || ($Pos > 250))
                {

                
                    $Pos = $RssAfbreken;
                
                }

                
            $Tekst = substr ($Tekst, 0, $Pos + 1) . "...";
            
                return $Tekst;
        
        }

        else
        {
        
            return $Tekst;
        
        }
    
    }



?>


Ik had eerst bij mij strpos eerst dit

$Pos = strpos ($Tekst, '' ,$RssAfbreken);

Maar dan geeft hij deze error


Warning: strpos() [function.strpos]: Empty delimiter in G:\wamp\www\OOP\fotoWinkel\Configs\winkelFunctions.php on line 162

Warning: strpos() [function.strpos]: Empty delimiter in G:\wamp\www\OOP\fotoWinkel\Configs\winkelFunctions.php on line 162

Als ik hem weghaal is hij weg, Weet je wat ik precies verkeerd doe?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.