include() niet compatible met OSX?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

G.

G.

29/01/2007 13:20:00
Quote Anchor link
weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag. Zo niet geef m dan een trap in de goede richting. :)

ik heb een header(nav.php) en die laad ik dus gewoon simpel in.
geen probleem werkt perfect op de meest gangbare browsers. ie ff etc.

nu krijg ik een mailtje incl screenshot dat de header niet zichtbaar is in safari (mac alert!).

Hij laat gewoon niets zien. Iemand eerder tegen dit probleem opgelopen? zoja wat deed je eraan om het optelossen?

Laat het me aub even horen.


Gr,
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 05:15:06
 
Frank -

Frank -

29/01/2007 13:41:00
Quote Anchor link
include() (=php => server) heeft geen ene moer te maken met html-output in de browser (= client).

Wat jouw probleem ook mag zijn, het heeft helemaal niets met de combinatie van include() en Safari te maken. Dat is echt onmogelijk. Safari weet niets van het bestaan van php, het ontvangt html, javascript, css en daar is de kous mee af.
 
G.

G.

29/01/2007 14:08:00
Quote Anchor link
ja oke.
maar waarom werkt het wel met elke andere browser en niet met safari?
hij laat helemaal niets zien. het gedeelte wat er 'hoort' te zijn is nu gewoon een blanco stuk op de site. :?

heel erg wazig.
 
Frank -

Frank -

29/01/2007 14:23:00
Quote Anchor link
Ga de html-output valideren, daar zit blijkbaar een fout in. Zie http://validator.w3.org/ en dan 1 voor 1 alle fouten en waarschuwingen oplossen. Een html-valide site is de eerste stap om de boel in alle browsers keurig weer te geven.
 
G.

G.

29/01/2007 15:05:00
Quote Anchor link
safari trekt geen relatieve paden ofzo... :?
heb ze absoluut gemaakt en nuwerkt t wel.

www.browsrcamp.com < geweldige site om op een 'apple' te testen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.