Indien het eenvoudiger kan ?!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gunther

Gunther

27/01/2006 10:02:00
Quote Anchor link
was eigenlijk ook op zoek naar zoiets in die aard. De bedoeling is dat ik een aantal pagina's op voorhand laadt, dat ik kan kiezen naar welke pagina ik wil gaan, maar dat die pagina's blijven staan in de staat waar ik hem in zet en heb hetvolgende gevonden.

stijl.css ( kan je aanpassen naar wens !)
--------
#div1{
width:100%;
height:300px;
background: #ffffff;
border: 1px solid #cccccc;
top:0px;
left:0px;
position: absolute;
}
#div2{
width:100%;
height:300px;
background: #cccccc;
top:0px;
left:0px;
position: absolute;
}
#links{
top: 330px;
left: 0px;
position: absolute;
}

HTML + java:
<script type="text/JavaScript">
<!--
function MM_findObj(n, d) { //v4.01
var p,i,x; if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) {
d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);}
if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[n];
for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers.document);
if(!x && d.getElementById) x=d.getElementById(n); return x;
}

function MM_showHideLayers() { //v6.0
var i,p,v,obj,args=MM_showHideLayers.arguments;
for (i=0; i<(args.length-2); i+=3) if ((obj=MM_findObj(args))!=null) { v=args[i+2];
if (obj.style) { obj=obj.style; v=(v=='show')?'visible':(v=='hide')?'hidden':v; }
obj.visibility=v; }
}
//-->
</script>
</head>

<body onload="MM_showHideLayers('div1','','show','div2','','hide')">
<div id="div1"><iframe src="http://www.microsoft.be" frameborder="0" width="100%" height="100%"></iframe></div>
<div id="div2"><iframe src="http://www.netwerk.be" frameborder="0" width="100%" height="100%"></iframe></div>
<div id="links">
<a href="#" onclick="MM_showHideLayers('div1','','show','div2','','hide')">Pagina 1</a>
<a href="#" onclick="MM_showHideLayers('div1','','hide','div2','','show')">Pagina 2</a>
</div>
</body>

Het moet ook te doen zijn op een eenvoudiger manier, maar ben daar nog niet uitgeraakt. (iets met display:block en display:none

voorbeeldje hiervan vindt je <a href="www.grproductions.be/testjes/index.php">hier</a>
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:29:26
 
Jelmer -

Jelmer -

27/01/2006 10:09:00
Quote Anchor link
ipv visibility gebruik je dan display. Het enige verschil is dat hij dan echt verdwijnt.
 
Gunther

Gunther

27/01/2006 10:21:00
Quote Anchor link
heb je daar misschien een iets eenvoudiger scriptje voor ? Ben niet zo thuis in Java, dit scriptje is eigenlijk een DW behavior die ik gevonden had
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.