Ingelogd bijven op pagina die iedereen mag zien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mike vd Veer

Mike vd Veer

28/04/2008 18:26:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op mijn site nu het inlogsysteem aan het inpassen van Phpmylogon (http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/564/). Alleen ik heb een vraagje. De meeste pagina's op mijn site mag iedereen gewoon zien. Alleen heel sommige delen niet, zoals de link naar de admin op die pagina's. Alleen diegene moet dus wel ingelogd blijven als die op die pagina's komt. Hoe doe je dit? Want ik heb versie 2 van Phpmylogon gedownload, en daar staat:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?
// If you have pages that don't have to be secured, but you still want to let the user online in the who's online list, use this function.
function pml_updateonline() {

}

?>


Weet iemand hoe dit moet en is er bijvoorbeeld al zoiets zodat ik dat in mn pagina's kan toepassen ? (misschien staat er zoiets in de andere versies, daar ben ik oa ookal in aan het kijken, niks gevonden tot nu toe) Alvast bedankt!

Mike vd Veer,

Edit:
Is dit toevallig de oplossing? Gespot bij versie 1:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?
if(isset($_SESSION['user_id'])) {
 echo "U bent ingelogd!";
}
else{
 echo "<a href='login.php'>Login</a>";
}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mike vd Veer
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.