inlog systeem uitgebreid

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Kalle P

Kalle P

24/01/2005 16:45:00
Quote Anchor link
Kan iemand mij helpen met een deel van een login systeem? Hierbij is mijn vraag hoe je bij de registratie aan de hand van 2 gegevens (die iemand moet invullen) recht hebt om je te regristeren. En je kan je alleen registeren als die 2 met elkaar over een komen. Dus even een vb om het te verduidelijken. Je moet 5 gegevens in voeren om in te loggen, maar 2 ervan (naam + postcode) moeten met elkaar overeenkomen. Deze 2 gegevens zijn bekend en moeten gecontroleerd zijn. Pas dan is de registratie volledig.
En die gegevens moeten later weer beschikbaar zijn per nieuws groep, dus dat er alleen nieuws is voor bv. de postcode 9999. En dat zij niet te zien krijgen wat er voor de postcode 1000AA te zien is.

Alvast harstikke bedankt. Kalle
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 03:22:03
 
Johan

Johan

24/01/2005 17:09:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?
if($gegeven1 == $gegeven2)
  {

    echo "Gegeven1 is gelijk aan gegeven2.";
  }

else
  {
    echo "Gegeven 1 is niet gelijk aan gegeven2.";
  }

?>


zowiets??
 
Kalle P

Kalle P

25/01/2005 12:44:00
Quote Anchor link
Ja bedankt, alleen het hoeft niet gemeld te worden. het is een bepaald gegeven dat van belang is wannneer ik daar later mee verder moet, zie vb.
 
Kalle P

Kalle P

25/01/2005 15:01:00
Quote Anchor link
Dat gegeven moet ook overeenkomen met het andere gegeven dus die heb ik nu. En dan moet ik later met wat daar is ingevuld alleen nog bepaalde dingen laten zien die voor die groep van belang zijn. Dus even een aanvulling op mijn vb eerder. Burgemeester van plaats A. wil dat alleen de mensen die in straat B wonen, het nieuws over de verbouwing in straat B te zien krijgen, en dus niet voor de straat C, waar de verbouwing ook is, maar niet van toepassing voor de wonende in straat B.

Daar moet men achterkomen bij de registratie, maar dit moet kloppen. Aan de hand van de postcode die overeen moet komen met de straat. Als deze 2 gegevens niet met elkaar overeenkomen kan je je niet aanmelden. Die 2 gegevens moet met elkaar overkomen. Dus er moet een if zijn als gegeven 1 over komt met controle 1 en gegeven 2 overkomt met controle 2... enz En als niks klopt een els.

het is zeg maar een controle. Nee snap ik dus hoe ik dat moet doen. Maar hoe kan ik later als ik er nieuws voor wil geven (alleen als je bent ingelogd), alleen voor de straat B nieuws geven. Dus dat de wonende in straat B het alleen zien.

Alvast bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.