Inlogformulier controleert geen gegevens

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer / .NET Core / C# / Azure / Angular

Bedrijfsomschrijving Als .NET developer ga je samen met zes collega's werken in aan state-of-the-art oplossingen voor diverse opdrachtgevers en werk jij hard om de kwaliteit te blijven waarborgen van het geleverde werk. Denk hierbij aan het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen waar grote hoeveelheden data, AI en loT centraal staan. Zo is de organisatie onder andere bezig met het bouwen van een platform wat gebouwen middels tal van sensoren in kaart brengt en alles wat daarbij komt kijken. Zo kan iedereen in een opslag op een plattegrond zien welke ruimte bezet, gereserveerd of

Bekijk vacature »

PHP/JAVA Developer

Wie zijn wij? Wireless Value ontwikkelt, produceert en verkoopt producten waarmee meetwaarden van sensoren draadloos kunnen worden overgestuurd naar plaatsen waar verdere bewerking en bewaking kan plaatsvinden. Wireless Value levert een familie van draadloze sensoren, basisstations (ontvangers) en toepassingen voor bediening en monitoring van processen en richt zich op de marktsegmenten industrie, utiliteit, energie en agri. Wie ben jij? Jij weet als geen ander wat je doet als je als PHP/JAVA ontwikkelaar aan de slag gaat, maar deze functie heeft bij ons ook andere verantwoordelijkheden en bevoegdheden. Natuurlijk ben jij het merendeel van je tijd bezig met applicatie ontwikkeling zoals

Bekijk vacature »

Director Consulting Services

Wij zoeken een talentvolle ondernemer met oog voor maatschappelijk belang! Ondernemer word je niet, dat ben je. CGI biedt jou deze mogelijkheid in de rol van Director Consulting Services. Wat ga je doen? Als Director Consulting Services (DCS) ben je de spil in de dienstverlening van CGI. Je bent een IT-professional en samen met jouw team van +/- 15 collega’s maak je het verschil in opdrachten bij jouw klant. Naast een eigen billableassignment (50%) ben je verantwoordelijk voor business development. Door te zien wat jouw klant nodig heeft en hoe je daaraan met je team invulling zou kunnen geven laat

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Bedrijfsomschrijving De organisatie waar je als PHP Developer komt te werken is een belangrijke schakel binnen de woningbranche, waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. De platformen die zij ontwikkelen worden dagelijks door duizenden stakeholders in de woningsector gebruikt. Je komt te werken in een informeel IT team met 12 collega's, ieder met een grote passie voor techniek. Hierbij zul jij nauw samenwerken met een drietal andere PHP Developers. Binnen deze rol ben jij als PHP Developer verantwoordelijk voor hun grootste applicatie. Deze applicatie kent dagelijks ruim 5000 gebruikers en heeft daarnaast veel koppelingen met andere systemen en externe partijen.

Bekijk vacature »

Lead Developer Product Creation

Discipline Information Technology Location Venlo (NL) Hours a week 40 As our Lead Developer Product Creation You will be responsible to create an architectural blueprint for the Product Creation domain in collaboration with product, owner and development team. You align domain architecture with enterprise architecture and you create, influence and apply domain-specific architecture views & viewpoints. You have overview and you can balance long term and near-term priorities What you will do Design solution architecture to ensure a scalable, performant, highly available secure software product Drive adoption of technology standards within a domain Hands-on development of processes and applications in

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Financiele sector

Bedrijfsomschrijving De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eind gebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Binnen dit team zal jij de schakel worden die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling aan de back-end. Vind jij het prettig om software te ontwikkelen met C#, SQL, MVC, en WCF? Ken jij alle kneepjes van Agile werken? Staat

Bekijk vacature »

Data analist

Is het herkennen van patronen, inzichten en trends vanuit diverse data jouw passie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Je helpt onze klanten om hun toekomststrategie vorm te geven. Je verzamelt, combineert en analyseert data vanuit verschillende interne en externe bronnen en zoekt patronen, inzichten en trends. Je ontwerpt en bouwt data pipelines, data streams, reporting tools, dashboards, data API’s, data generators en allerlei andere informatieportals en tools. Je bent een volwaardige gesprekspartner voor onze klanten en de stakeholders op verschillende niveaus binnen een organisatie. Als Data Analist ben jij de informatiebron van de klant

Bekijk vacature »

React Native Developer

Mobile Developer - 40 hours Are you a mobile or front-end developer and are looking to work on great (social) projects that matter? Are you looking to extend your skillset, develop ground-breaking software and work together with a great people in small teams? Are you interested in using the latest technologies and dive deeper into the world of Blockchain and Artificial Intelligence? Our respected client, is challenging the status quo by using blockchain technology and artificial intelligence is looking for an experienced Mobile Developer. Your impact as Mobile Developer You have an impact on the inhouse developed applications as part

Bekijk vacature »

Frontend Developer React

Onze ambitieuze opdrachtgever heeft ruimte voor een exra frontend developer. Om te beginnen voor een jaar, 36 uur per week. Locatie: Zuid Holland. We zoeken een kandidaat met HBO werk/denknivo en beheersing van Nederlands en Engels. STACK: React Typescript GraphQL Apollo AuthO Style components Storybook. Pre: AWS Go Lang FramerX/Sketch. Mocht het passen dan hoor ik je graag! Liesbeth Dijkers 010 2069800

Bekijk vacature »

.NET developer

Ben je niet onbekend met .NET frameworks en full-stack development? En ben je op zoek naar een uitdagende functie bij een groeiend bedrijf? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: .NET developer voor ons kantoor in Helmond Over de positie: Je hebt een duidelijke rol binnen het team, waarbij je verantwoordelijk voor het ontwerpen en beheren van de plug ins voor de verschillende webshopomgevingen en/of de webportal bent. Je geeft advies aan resellers ontwikkelaars en begeleidt ze op technisch gebied aangaande de implementatie van nieuwe betaalmethoden en levert 3de lijns technical support. Over jou: Wij zijn op zoek

Bekijk vacature »

Organization Developer

Als Organization Developer help je mee Coolblue zo in te richten dat alle Coolblue’ers optimaal hun werk kunnen doen. Hoe word ik Organization Developer bij Coolblue? Heb jij een passie voor HR en het doorvoeren van verbeteringen en wil je deze tastbaar maken door te werken aan interessante projecten? Dan is dit dé functie voor jou. Ook Organization Developer worden bij Coolblue? Saskia legt je uit hoe je dat doet. Dit vind je leuk om te doen Zorgen voor het juiste organisatiemodel op jouw afdelingen, voor vandaag en voor de toekomst. Samen met afdelingsleidinggevenden bepalen welke functies er zijn, welke

Bekijk vacature »

Full-stack .NET developer gezocht, Goeree-Overflak

Ben je een .NET software developer en op zoek naar een professionele werkomgeving binnen een wat groter innovatief en ambitieus bedrijf? Waar sprake is van een uitgebreid applicatielandschap met elke dag nieuwe uitdagingen, waar alles mogelijk is, binnen een goede collegiale sfeer? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakke zijn we momenteel op zoek naar een ervaren software developer. De IT afdeling bestaat uit circa 60 mensen waarvan zo'n 15 developers. Voor de recente architectuur wordt gebruikt gemaakt van de nieuwste technieken waaronder .NET Core, Docker en Angular. Echter bestaat het applicatielandschap uit een groot aantal verschillende applicaties waarbij

Bekijk vacature »

Ervaren Business Intelligence ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil je werken voor een bedrijf die organisaties helpt door middel van innovatieve en ontwikkelende technologieën? Wil je werken voor klanten met aanzien in het midden en groot bedrijfssegment? Dan ben je bij deze opdrachtgever aan het juiste adres! Ze zoeken een Medior BI ontwikkelaar met inlevingsvermogen in de klant en begrip van bedrijfsprocessen. Je zult hier persoonlijke begeleiding en trainingen bij krijgen om jezelf te blijven ontwikkelen. Daarnaast werk je binnen een dynamische, Work Hard – Play Hard werkomgeving met gezellige, ambitieuze collega’s die je stimuleren. Functieomschrijving Voor deze klant ben ik hard zoekende naar een ervaren en

Bekijk vacature »

Senior Application Developer

The world wants simple apps that can manage the movements of millions of packages daily. But behind every application is a complex string of gripping challenges, and a focused developer tackling them. As someone who’s highly familiar with C# development practices in the Netherlands, you’ll join us as a senior member of the team and manage apps for Brokerage – big business freight in global markets that cover over 76% of all international trade. Digital innovation plays a crucial role in choreographing the infinite movements of goods, funds and information. The logic that goes into it, and skills adopted because

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Ons Mobile ontwikkelteam zoekt een fanatieke Mobile App Developer. Ben jij creatief en heb je passie voor het ontwikkelen van apps? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan ChipSoft heeft al diverse apps uitgebracht en het aantal gebruikers hiervan neemt snel toe. De apps doen het erg goed bij de zorginstellingen. Je kunt hierbij denken aan apps verpleegkundigen, thuiszorgmedewerkers, de logistieke dienst en - natuurlijk - de artsen zelf. Door jouw hands-on mentaliteit, eigenwijsheid en technisch inzicht kun je nauwkeurig herbruikbare software schrijven. Die software sluit naadloos aan op onze ‘back end’ (HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg).

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 21:16:17
Quote Anchor link
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik bezig met een inlog systeem met .txt bestand. (natuurlijk een experiment, ik ga het niet gebruiken!)

Nu heb ik zo goed als heel de code, maar hij herkent de gebruikersnaam en wachtwoord niet...

Dit is mijn code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
<?php

$file
= file('users.txt');
$name = $_POST['user'];
$pass = $_POST['pass'];

$error = array();

$veldnaam = trim($naam);
$veldpass = trim($pass);

if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{

//naam controleren
    if(isset($name))
    {

if(empty($name))
        {

$error[] = "U heeft uw gebruikersnaam niet ingevuld";    
        }
    }

if(isset($pass))
    {

if(empty($pass))
        {

$error[] = "U heeft uw wachtwoord niet ingevuld";    
        }
    }

//controleren of er errors zijn
    if(empty($error))
    {

foreach($file as $value)
        {

$los = explode(":", $value);

}

if(($los[0] == $veldnaam) && ($los[1] == $veldpass))
            {

echo "U bent succesvol ingelogd.";    
            }

else
            {
                echo "Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.";    
            }
    }

else
    {
        if(count($error[1]))
        {

echo "Er zijn meerdere dingen fout gegaan: ";

foreach($error as $showerror)
            {

echo "<br /> -" . $showerror;    
            }    
        }

else
        {
            {

echo $showerror;    
            }    
        }
    }
}

?>

En als ik in wil loggen dan zegt hij alsnog:

Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.

Als ik de array echo, zo dus:

if(empty($error))
{

foreach($file as $value)
{

echo $los[0];

}

}

dan krijg ik dit:

jeremyjeremyjeremyjeremyjeremyjeremyjeremyjeremyjeremyjeremy

terwijl dat ze onder elkaar staan:

jeremy:hoi123

Ik vraag me dus af waarom ik niet kan "inloggen"

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2020 19:24:42

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 21:27:56
Quote Anchor link
Eigenlijk is dit nog geen volledige inlogprocedure, omdat er nergens wordt opgeslagen of iemand ingelogd is. Dus je zou een sessie of cookie moeten plaatsen, tenzij je wilt dat men bij elke view het password opnieuw moet invullen.

Maar los van dat alles, is het raadzaam om even te 'debuggen'.
Echo eens de variabelen uit:
Code (php)
1

En je weet welke waardes hij vergelijkt. Blijkbaar komt er eentje niet overeen met elkaar.
Gewijzigd op 05/10/2011 21:28:40 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 21:29:15
Quote Anchor link
Dat coockie doe ik erna wel. eerst even kijken of hij kan inloggen. oke is zal ze eens echoën

- SanThe -

- SanThe -

05/10/2011 21:36:22
Quote Anchor link
Je hebt nog steeds niks met mijn opmerkingen in je andere topics gedaan. Dit script heeft weer precies dezelfde fouten.

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 21:38:09
Quote Anchor link
@aar
gevonden, ik gebruikte $naam ipv $name

@santhe
ik snap je gewoon niet, wat doe ik verkeerd? kun je uitgebreider uitleggen?

Toevoeging op 05/10/2011 21:42:51:

@aar
Toch doet hij het nog niet.

hij geeft ten alle tijden dit weer:
Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.

dit is mijn code:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
<?php

$file
= file('users.txt');
$name = $_POST['user'];
$pass = $_POST['pass'];

$error = array();

$veldnaam = trim($name);
$veldpass = trim($pass);

{

//gebruikersnaam controleren
    if(isset($name))
    {

if(empty($name))
        {

$error[] = "U heeft uw gebruikersnaam niet ingevuld";    
        }
    }

//wachtwoord controleren
    if(isset($pass))
    {

if(empty($pass))
        {

$error[] = "U heeft uw wachtwoord niet ingevuld";    
        }
    }

//controleren of er errors zijn
    if(empty($error))
    {

foreach($file as $value)
        {

}

{

}

else
            {
            }            
    }

else
    {
        if(count($error[1]))
        {

echo "Er zijn meerdere dingen fout gegaan: ";

{

echo "<br /> -" . $showerror;    
            }    
        }

else
        {
            {

echo $showerror;    
            }    
        }
    }
}

?>

- SanThe -

- SanThe -

05/10/2011 21:43:33
Quote Anchor link
Je stopt een $_POST-var in een andere $var terwijl je niet weet of ie wel bestaat want je test verderop pas of er wel gePOST is. Die volgorde klopt gewoon niet. Je gaat toch ook niet iets kopen terwijl je nog geen geld hebt ontvangen.

Verder maak je een $name aan en even verderop ga je kijken of ie bestaat. Dat is toch nutteloos, je hebt hem net zelf aangemaakt.
Gewijzigd op 05/10/2011 21:45:31 door - SanThe -

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 21:44:50
Quote Anchor link
Dus waar zou ik hem dan moeten zetten?

Ps. heb je ook een antwoord ontopic?

- SanThe -

- SanThe -

05/10/2011 21:48:14
Quote Anchor link
Jerry php op 05/10/2011 21:44:50:

Denk daar nou zelf eens logisch over na.

En mijn antwoord is zeker ontopic. Dat jij er niks mee doet is jouw probleem. Ik vind het niet zinnig om de rest op te gaan lossen als de basic nog gammel is.

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 21:49:23
Quote Anchor link
- SanThe - op 05/10/2011 21:48:14:
Jerry php op 05/10/2011 21:44:50:

Denk daar nou zelf eens logisch over na.

En mijn antwoord is zeker ontopic. Dat jij er niks mee doet is jouw probleem. Ik vind het niet zinnig om de rest op te gaan lossen als de basic nog gammel is.

Ja, ik weet niet waar ik het moet neerzetten dan.. ik vraag het aan jou, is het ook niet goed. Het is inderdaad ontopic, maar dat is niet mijn probleem, en dat komt er dan bij, en dan zou ik graag willen weten hoe het WEL moet.

- SanThe -

- SanThe -

05/10/2011 22:00:11
Quote Anchor link
Als je iets wilt kopen moet je eerst geld hebben.

Dus alles wat je met $_POST-vars wilt doen doe je pas als weet dat er gePOST is. Dus NA deze regel:

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:01:15
Quote Anchor link
Oke, gedaan. Dankje.

Weet je ook een antwoord op mijn vraag?

- SanThe -

- SanThe -

05/10/2011 22:05:04
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
foreach($file as $value)
{

if(($los[0] == $naam) && ($los[1] == $pass))
    {

}

else
    {
    }
}

?>
Gewijzigd op 05/10/2011 22:09:06 door - SanThe -

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:07:29
Quote Anchor link
- SanThe - op 05/10/2011 22:05:04:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
foreach($file as $value)
{

echo $los[0] . ':' . $los[1] . '<br />';;
}

?>

Ja dan is de uitslag dit:

piet:hoi123

Maar ik weet niet wat ik daarmee moet??

- SanThe -

- SanThe -

05/10/2011 22:09:51
Quote Anchor link
Ik had het al aangepast:

- SanThe - op 05/10/2011 22:05:04:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
foreach($file as $value)
{

{

}

else
    {
    }
}

?>

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:13:15
Quote Anchor link
Dit heb ik al geprobeert, dan krijg ik dit als resultaat:

Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen.

Dus het aantal wat in de users.txt pakt hij dan 1 voor 1, dus hij gaat ze allemaal controlleren ofzo?

overigens zit er dan 1 bij die ik heb ingevuld, en ook die is niet goed.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:13:52
Quote Anchor link
En om hier op voort te borduren om een vaste inlog te bouwen, voeg je op de plek op lijn 7 een sessie toe.

Weet je niet hoe sessies werken?
http://www.phptuts.nl/view/39/10/

- SanThe -

- SanThe -

05/10/2011 22:13:57
Quote Anchor link
Beter is dit:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
$ingelogd
= false;
foreach($file as $value)
{

{

$ingelogd = true;
        break;
    }
}

if($ingelogd)
{

}

else
{
}

?>

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:15:51
Quote Anchor link
@aar ik weet wat een sessie is, maar hoe wil je die hier gaan gebruiken dan?

@santhe
dat doet hij ook niet. hij geeft ze nu overigens wel gewoon 1 zin aan, maar hij keurt het alsnog niet goed.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:17:09
Quote Anchor link
Jerry php op 05/10/2011 22:15:51:
@aar ik weet wat een sessie is, maar hoe wil je die hier gaan gebruiken dan?

Ik gaf een linkje.....
maar zorg er eerst even voor dat de controle goed verloopt.
Echo de variabelen eens uit
Code (php)
1
Gewijzigd op 05/10/2011 22:18:29 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:18:48
Quote Anchor link
Ja ik weet wel hoe ik ze moet gebruiken, want ik heb die tutorial zelf namelijk gevolgt, maar ik wil graag weten hoe ik die in mijn script moet gebruiken, wat je er mee wilt doen?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:19:39
Quote Anchor link
Onthouden dat iemand ingelogd is, tenzij de bezoekers bij iedere view opnieuw de inloggegevens moeten invullen?

Een normale variabele verliest zijn waarde als het script beëindigd wordt.
Gewijzigd op 05/10/2011 22:20:03 door - Ariën -

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.