Inlogsysteem met verschillende redirects

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cedric

Cedric

24/06/2009 12:23:00
Quote Anchor link
Inlogsysteem met verschillende redirects, nuja nu niet helemaal correct verwoord maar
wat ik zoek is eigenlijk een script waarmee users inloggen, aan de hand van hun account word gekeken naar welke pagina ze gestuurd moeten worden...

maw: Gebruiker 1 logt in an komt op pagina A terecht, maar als Gebruiker 2 inlogt komt die op pagina X terecht, en van die toestanden.

Iemand die hier een scriptje voor heeft of mij alleszinds goed op weg kan helpen? ben zelf helemaal niet zo een ervaren php programmeur..

alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 11:32:26
 
Erik Rijk

Erik Rijk

24/06/2009 12:32:00
Quote Anchor link
En aan de hand waarvan wil jij aangeven naar welke pagina een gebruiken moet worden gestuurd? Aan de hand wat voor gegeven?
 
Cedric

Cedric

24/06/2009 12:39:00
Quote Anchor link
gemakkelijkste is gewoon via hun gebruikersnaam, niet?
 
Leen M

Leen M

24/06/2009 13:10:00
Quote Anchor link
ik weet niet over hoeveel gebruikers het gaat en over hoeveel mogelijkheden, maar geef de gebruiker een status/rol mee. Kan je daar op selecteren.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2009 13:13:00
Quote Anchor link
Misschien heb je wat aan http://multisess.clayweb.nl

met een print_r op $get_userdata kom je al een eind, en kan je zo kijken wat het UserID is van de ingelogde user.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.