Inlogsysteem voor 1 persoon welke ook foto's kan plaatsen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack .NET Developer voor zakelijke vergelijk

Dutch is mandatory for this position. Als Full Stack C#.NET Developer zorg jij ervoor dat het vergelijkingsplatform over de nieuwste functionaliteiten beschikt. Deze applicatie ondersteunt assurantiekantoren in het inzichtelijk maken en vergelijken van verschillende verzekeringsproducenten. Denk hierbij aan de meest actuele gegevens over premies en voorwaarden. Dit doen zij volledig onafhankelijk. Als Developer ben je bedreven in het samenvoegen van verschillende web services en databasen. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het volledige ontwikkeltraject. Je schakelt makkelijk met verschillende afdelingen over bestaande en nieuw te ontwikkelen functionaliteiten. Naast het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten, zal je ook de bestaande

Bekijk vacature »

Xsence

xsence

11/11/2007 21:07:00
Quote Anchor link
hallo mensen, ik ben bezig een inlog systeem te maken voor mijn site waarop ik alleen hoef in te loggen, dus geen extra rechten systeem, na het inloggen moet ik een lap tekst kunnen plaatsen met wat foto's, hier hoeft niemand op te reageren.

zou iemand me kunnen helpen hiermee?

PHP hulp

PHP hulp

31/07/2021 16:19:43

Kalle P

Kalle P

11/11/2007 21:09:00
Quote Anchor link
post je code wat je tot nu toe hebt.

Crispijn -

Crispijn -

11/11/2007 21:20:00
Quote Anchor link
kan je niet met een .htpasswd aan de slag?

Peter Dorn

Peter Dorn

11/11/2007 21:55:00
Quote Anchor link
1. Wachtwoord in een variable zetten.
2. Met HTML een Form maken met 1 text veld, en 1 submit knop. Als hier op gedrukt wordt, de inhoud van het text veld met de variable vergelijken.
3. Bij correcte invoer, sessie wegschrijven wat staat voor een geldige login.
10. Stap 4 tot 9 mag je zelf proberen uit te zoeken

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.