inno db

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stijn

stijn

19/03/2007 19:40:00
Quote Anchor link
Mijn webhoster beweert dat inno db niet goed samen gaat met phpmyadmin/directadmin. Hier heb ik zelf mijn twijfels over... Wat zeggen jullie hiervan?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:04:27
 
Ponzi

Ponzi

19/03/2007 19:48:00
Quote Anchor link
Jawel? Waarom niet?
 
Frank -

Frank -

19/03/2007 19:52:00
Quote Anchor link
Gelul.

En daarnaast is het de vraag waarom het samengaan van innoDB en phpmyadmin/directadmin een doel zou moeten zijn. Een goede database lijkt mij een veel beter doel, phpmyadmin en directadmin zijn slechts tools waarmee je eenvoudige beheertaken kunt uitvoeren. Zodra het ook maar iets ingewikkelder wordt, zul je toch al zelf met het handje aan de slag moeten gaan.

Tip: Zoek een betere provider, jouw huidige provider bewijst nu al dat hij/zij geen/weinig verstand van zaken heeft.

En wanneer je toch naar een ander gaat zoeken, zoek dan een provider die PostgreSQL aanbiedt... ;)
Edit:
even linkje werkend gemaakt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Stijn

stijn

19/03/2007 20:10:00
Quote Anchor link
okeej, hardstikke bedankt.
En ik probeer het eerst op te lossen (heb geen zin om voor de 3e keer te verhuizen)
Voor de rest is mijn hosting goed. En ja PostgreSql is beter alleen heb ik nog geen goede hosting kunnen vinden die dat ondersteund voor een redelijke prijs..
 
Bo az

Bo az

19/03/2007 20:14:00
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

19/03/2007 20:28:00
Quote Anchor link
Boaz schreef op 19.03.2007 20:14:

Zo, die ziet er goed uit. Heb je ook ervaring met hun service en uptime?
 
Bo az

Bo az

19/03/2007 20:38:00
Quote Anchor link
@Jan,
nee, maar misschien iemand anders hier?
 
Jelmer -

Jelmer -

19/03/2007 21:17:00
Quote Anchor link
Jep, ik :)

Ze hadden voorheen wat 'technische storingen' maar de laatste tijd gaat alles volgens mij steeds beter. (kan ik niet met zekerheid zeggen want de laatste tijd heb ik vrij weinig op die server zitten spelen) Ik zie er zo goed als geen klachten meer over nadat ze wat spul vervangen en verplaatst. Verder zijn ze eigenlijk altijd wel lekker snel, is de hulp best redelijk, ik krijg altijd binnen een dag of 2 (meestal veel eerder) antwoord.

De email was voorheen niet betrouwbaar (schijnt) maar nu ze in die put gevallen zijn, zal dat vast niet nog een keer voorkomen.

Verder is leuk dat ze PHP5 hebben, en inderdaad PostgreSQL (al gebruik ik dat momenteel niet :+ ) Let wel dat je shorttags in PHP5 niet aan kan zetten ;)

edit: overigens is het ook erg leuk dat je inderdaad oneindig subdomeinen hebt (gewoon mapje toevoegen) en het is zelfs nog veel mooier dat je je eigen DNS instellingen mag beheren. Je kan dus heel gemakkelijk een subdomein aan je eigen thuis-ip-adres koppelen bijvoorbeeld.

Het zou trouwens allemaal nog veel mooier worden, met ssh en eigen php.ini. Helaas is dit proefproces gestaakt. Ik hoop nog altijd dat ze het hervatten.

Ik ben er als niet al te veel service-eisende-maar-wel-veel-feature-eisende gebruiker zeer goed over te spreken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.