input rows

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »
Mitch

Mitch

03/02/2010 12:33:00
Quote Anchor link
Hallo.

ik laat hier rows uit de database lezen,
want ik wil pagina's gaan orderen.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
while($row = mysql_fetch_assoc($query)){
        echo '<tr><td>'.ucfirst($row['naam']).'</td><td><input size="5px" type="text" name="'.$row['naam'].'" value="'.$row['rang'].'"></td></tr>';
        }

?>


Maar ik wil het weer updaten naar de database.
Hoe kan ik dit doen?
want het kan geen vaste dump zijn, want er kunnen rows bij komen of weg gaan.

Alvast bedankt.
Greets Mitch
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:10:07
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/02/2010 12:35:00
Quote Anchor link
Zodra jij een pagina oproept en ziet, dankomen er toch geen rows bij?

Dan kan je toch met een INSERT query weer gaan inserten?
 
Mitch

Mitch

03/02/2010 13:25:00
Quote Anchor link
dat zeg ik ook niet.
maar in de loop van de tijd wel.

maar hoe kan ik die insert goed flechtsen?
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/02/2010 13:51:00
Quote Anchor link
Dus telkens als er nieuwe rows zijn wil je weer gaan INSERTEN?

Dan lijkt het me dat je een foutje hebt in je data model.
 
Mitch

Mitch

03/02/2010 14:51:00
Quote Anchor link
nee,

Hmm lastig om uit teleggen..


Ik heb een menu.
en die moet je kunnen ordenen.

Dus als je naar order paginas gaat,
leest php ze allemaal uit.
dus.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
while($row = mysql_fetch_assoc($query)){
        echo '<tr><td>'.ucfirst($row['naam']).'</td><td><input size="5px" type="text" name="'.$row['naam'].'" value="'.$row['rang'].'"></td></tr>';
        }

?>


maar hoe kan ik dit als een insert doen?
want hij heeft steeds aan andere post name en andere post value.
ik kan niet als update zeggen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$sql = "UPDATE pagina SET home='".$_POST['home']."' ";

want stel home is verwijdert ;)
Dus dan moet hij steeds de sql flechen uit de database + de post gegevens van het uitlezen...
 
Mitch

Mitch

04/02/2010 17:35:00
Quote Anchor link
iemand? (A)
 
Mr.Ark

Mr.Ark

04/02/2010 17:49:00
Quote Anchor link
Wil je wel helpen alleen snap er geen hol van wat je bedoeld hahaha.

Zou je het dan misschien nog 1x beter uit kunnen leggen?
 
- Jim  -

- Jim -

04/02/2010 18:20:00
Quote Anchor link
Het zijn verschillende acties die je wilt uitvoeren.

1) 'normaal' eeen pagina toevoegen met INSERT
2) de pagina's sorteren.

Het is dan ook de vraag waaop je de pagina's wilt sorteren.

Daarvoor zul je danook een pagina moeten maken waarmee je de pagina's kunt sorteren.
 
Mitch

Mitch

04/02/2010 21:10:00
Quote Anchor link
ok,

ik heb het volgende.
Ik heb de pagina's

Naam oder
Home 1
Over ons 2
Fotos 3

Die hebben allemaal een order nummer
De order nummers worden uitgelezen in een input veld.
zodat ik ze kan opslaan als een ander nummer als ik dat wil..
maar hoe moet ik dat doen?
Ik weet via de SQL UPDATE.
maar aangezien ik de pagna's uitgelezen heb uit de database heb ik geen vaste velde dus weet ik niet wat ik bij update moet doen....

ik hoop dat het zo duidelijk is
 
---- ----

---- ----

04/02/2010 21:22:00
Quote Anchor link
moet je orderen by ID,
En dan de ID veranderen met een UPDATE,

Of begrijp ik je verkeerd?
 
Wim E

Wim E

04/02/2010 21:22:00
Quote Anchor link
Maak een form,
Voor iedere row maak je een hiddenfield met als value het id van die pagina
op moment dat jij die dingen weer gaat opslaan lees jij je inputs uit en de hiddenfields.

2e mogelijkheid.
Op moment dat ze 1 aanklikken om te wijzigen draai die 2 waardes dan enkel om. Zo voorkom je problemen in de database en ben je er zeker van dat alles secure gaat...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.