Inspiratie voor nieuwe website/project

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Peter  Flos

Peter Flos

20/01/2015 21:00:11
Quote Anchor link
Beste PHP-Ers,

Ik zit nu enkele jaren in de scripting, heb uiteraard nog niet alles voorbij zien komen maar zeker al een groot deel. Ik heb in teams gewerkt maar ook eigen projecten afgerond en webwinkels opgezet.

Ik zou graag wat inspiratie, ideeën willen voor een nieuw, uniek project. Het is lastig om een compleet nieuw idee te verzinnen maar enkele kleine ideeën zou ik kunnen uitwerken tot een groot, nieuw uniek idee.

Even op een rijtje waar het aan moet voldoen:
- Het moet nieuw zijn (Niet bestaand of een kopie, mag wel deels een kopie zijn)
- Het moet in de tijd zijn
- Het moet te doen zijn in PHP, jQuery, CSS, HTML en Javascript

Ik heb toegang tot mijzelf als PHP-Er, met uiteraard kennis van jQuery, CSS, HTML en Javascript. Ook heb ik toegang tot een 2e developer, dan wel met minder ervaring en een PHP-Er op hetzelfde niveau als mij. Ook heb ik een Grafisch Designer tot mijn beschikking en niet te vergeten: Voldoende testers.

Heb je een leuk idee, zet het dan graag als reactie neer, het kleinste inspiratiepuntje kan al gigantisch veel opbrengen.

Indien je interesse hebt om ook te helpen mag je mij een bericht sturen, dan bespreken we de rest wel, maar dat is niet het belangrijkst van dit topic

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 16:39:19
 
Lorre Mertens

Lorre Mertens

20/01/2015 21:20:17
Quote Anchor link
Maak hatebook, zoals facebook maar dan alleen voor vijanden te maken. Ook alleen maar posts 'niet leuk vinden'. :-)
 
Peter  Flos

Peter Flos

20/01/2015 21:55:09
Quote Anchor link
Hatebook bestaat al en ik ben bang dat daar niet een echte doelgroep voor is. Ik ga tevens liever de kant van 'Games' op i.p.v. Social-Media.

Maar in elk geval bedankt voor je reactie :)
 
Robert Steegh

Robert Steegh

20/01/2015 22:06:14
Quote Anchor link
Ik heb veel ideeën en zoek mensen om mee samen te werken. Ik ben met een volledig nieuw concept bezig. Kort samengevat: mensen die samenwerken in teams, en de opbrengsten delen. Zonder bedrijven! Ik heb gisteren een post geplaatst, met een vraag tot samenwerken. Als je interesse hebt in samenwerken. Laat even weten! Ik ben nog even voorzichtig met alle informatie delen op internet. Mijn virtuele team bestaat op dit moment uit ikzelf ICT architect en programmeur, grafisch vormgever, accountant en een aantal promotors.
 
Peter  Flos

Peter Flos

20/01/2015 22:34:55
Quote Anchor link
Volgens mij had ik je een berichtje gestuurd.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.