Integratie van ideal in veilingsite + addons eventueel

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Danny S

Danny S

27/04/2011 16:06:46
Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een veilingsite op te zetten. Hierbij loop ik tegen wat problemen.

Het gaat om een veilingsite waarbij geboden wordt op een product. Met elk bod gaat de prijs bijv. 0.10 cent omhoog, om een bod te plaatsen moet je als klant biedingen kopen. Per stuk zullen deze een euro bedragen bijvoorbeeld.

Nu heb ik momenteel de betaling via paypal lopen, dit werkt. Alleen wil ik ideal integreren. Ik wil dit niet via mollie of pay.nl of welke andere tussenpersoon doen omdat je dan maar eenmaal per maand wordt uitbetaald. Ik wil dus de integratie via ideal en mijn eigen bank gedaan hebben.

Nu heb ik dit script gevonden: http://www.mods4u.com/iDEAL-GATEWAY-TROUGH-ING-BANK,141.html Probleem hiervan is dat dit via ideal basis is, wil je een terugkoppeling krijgen moet je ideal professional hebben. (Zodat ook automatisch credits worden bijgeschreven na betaling) Nu weet ik niet in hoeverre dit script dan aan te passen is zodat credits na betaling automatisch worden bijgeschreven, of dat een script van scratch geschreven moet worden. (Ook had ik het liever via de rabobank gehad)

Iemand die hiermee kan helpen? Voor een schappelijke prijs.

Een versie van soortgelijke veilingsite waarbij de idealbetaling is geintegreerd heb ik ook interesse in zolang we het eens kunnen worden over de prijs.

Daarnaast zijn er misschien nog wat andere onderdelen waarbij ik hulp zou kunnen gebruiken maar dat is bijzaak. En ligt aan de samenwerking.

Hier zit toch wel enige haast achter!

mvg.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:18:03
 
Dennis meijer

dennis meijer

27/04/2011 17:20:27
Anchor link
Je moet eerst even goed nakijken of je dit wel zomaar mag gebruiken.
 
Danny S

Danny S

27/04/2011 17:37:19
Anchor link
Hoe bedoel je?
 
Arjan -

Arjan -

27/04/2011 18:02:48
Anchor link
Let niet op Dennis ;). Volgens mij snapt ie niet helemaal wat je wilt.

Maar hier: http://www.pfz.nl/wiki/ideal/ staat ook het één en ander om ideal werkend te maken via Rabobank (hetgeen je het liefst wilt).

Hier vind je ook veel informatie: http://www.ideal-checkout.nl/ideal-checkout.html

Op dit moment heb ik niet genoeg tijd om je te helpen, maar bovenstaande websites moeten je een eindje op weg kunnen helpen.

Succes.
 
Danny S

Danny S

27/04/2011 21:26:34
Anchor link
Bedankt voor je reactie Arjan! Zo goed ben ik niet in het programmeren, ik kom er echt niet verder mee.

Dus ik had toch graag hulp gehad van iemand..
 
Niels K

Niels K

27/04/2011 21:35:54
Anchor link
Dan kan je het beste een nieuwe (vacature) topic opstellen. Want deze voldoet niet geheel aan de daarvoor gestelde criteria. vacature criteria
Gewijzigd op 27/04/2011 21:36:10 door Niels K
 
Danny S

Danny S

27/04/2011 22:15:55
Anchor link
Niels Kieviet op 27/04/2011 21:35:54:
Dan kan je het beste een nieuwe (vacature) topic opstellen. Want deze voldoet niet geheel aan de daarvoor gestelde criteria. vacature criteria


Ik heb hem in het juiste forum geplaatst en een beetje gewijzigd.

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/integratie-ideal-professional-eventuele-andere-werkzaamheden/77780/
 
Niels K

Niels K

27/04/2011 22:17:49
Anchor link
Dankjewel Danny. Dit topic wordt zo spoedig mogelijk gesloten zodat de twee topics niet door elkaar gaan lopen.

Fijne avond.
 
Roger Keulen

Roger Keulen

27/04/2011 22:21:58
Anchor link
Wel een raar systeem om te bieden dan.

Dus je moet betalen voor het veranderen voor je bied prijs?


Of begrijp ik het niet...

Groetjes...
 
Danny S

Danny S

27/04/2011 22:38:05
Anchor link
Je koopt vooraf credits. Bijvoorbeeld 10 stuks voor 10 euro. 1x bieden is 1 credit

Dan ga je met anderen bieden op een gadget, laten we als voorbeeld een telefoon nemen. Er wordt geboden binnen de tijd. De tijd eindigt en binnen die tijd heeft er niemand meer geboden. Als voorbeeld is de prijs gesloten op 20 euro. De winnaar betaald 20 euro en krijgt het item thuis gestuurd.

Echter is er wel al 200 x op geboden. 200x 1 credit (1 euro) is 200 euro. Er is dus eigenlijk 220 euro betaald voor het artikel.

De mensen die niet hebben gewonnen maar wel hebben geboden op het artikel kunnen de opgemaakte credits uitgekeerd krijgen als korting op het product. jij hebt 10x geboden. Je krijgt dus 10 euro korting.

Bedoeling is dat het in het echt wat groter is, tijd nodig om te groeien.
Gewijzigd op 27/04/2011 22:39:16 door Danny S
 
Chris -

Chris -

02/05/2011 11:56:57
Anchor link
Slotje ivm nieuw topic.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.