Internet Exporer en PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ruud van der Made

Ruud van der Made

05/09/2011 22:16:47
Quote Anchor link
ik heb een probleem met PHP code in IE8(andere versies niet getest), terwijl in Firefox en safari die code goed werkt; dit is de code
<code>
<table border=0 align="left">
<tr>
<td>
<a href="../joomla/"><input type="submit" value="Akkoord/verlaten "></a>
</td>
<td>
<a href="../login_event2011/deelnemer_wijzigen.php"><input type="submit" value="Wijzigen"></a>
</td>
<td>
<a href="../login_event2011/deelnemer_verwijderen.php"><input type="submit" value="Afmelden"></a>
</td>
</table>
</code>

zoals gezegd in Firefox en Safari zijn alle drie submits wel actief, maar IE laat het pad niet zien; wel zie ik in IE dat het input-buttons zijn maar er vindt geen doorlink plaats als ik de buttons klik

in andere onderdelen van mijn code heb ik i.h.a. een <form> gebruikt omdat die processen eerst data moeten controleren en opslaan; als dat dan gedaan is, gebruikt ik zonder <input type....> een "vlakke" <a href...> met een tekst; die werken wel goed ook in IE.
Wie helpt mij uit de impasse? Bedankt alvast.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:13:22
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/09/2011 22:23:46
Quote Anchor link
PHP heeft niks met browsers te maken. Wat jij met dit wilt, dat kan niet op deze manier:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="../login_event2011/deelnemer_verwijderen.php"><input type="submit" value="Afmelden"></a>

Je moet een onClick aan je input meesturen met: document.location('meukee.php')
 
Ruud van der Made

Ruud van der Made

05/09/2011 22:36:08
Quote Anchor link
inderdaad, ik had geplaatst en toen dacht ik al het is geen PHP probleem maar HTML
ik wijzig de code zodat ik geen <input type...> gebruik, maar dat vind ik minder fraai voorlopig en dan vind ik het ook vreemd dat Firefox en Safari mij wel volgen en IE niet; maar het probleem mag worden gesloten (hoe doe ik dat? of doet de moderatie dat ?) in elk geval bedankt voor de snelle reactie
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/09/2011 22:47:59
Quote Anchor link
Niet, waarom zou het gesloten moeten worden? Het daalt vanzelf wel omlaag, en mocht je er toch niet uitkomen kan je het topic altijd weer omhoog hengelen.
Gewijzigd op 05/09/2011 22:48:42 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.