Invalkracht/plaatsvervanger MVC site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

04/10/2009 22:45:00
Quote Anchor link
Op dit moment ben ik in overleg met een klant voor het bouwen van een website. Ik heb een offerte uitgebracht waarover komende week een beslissing genomen gaat worden. Mijn klant wil graag dat er iemand is die in kan vallen op het moment dat ik niet beschikbaar zou zijn om wat voor reden dan ook. Een soort garantie dat het onderhoud van de site, als hij eenmaal klaar is, door kan gaan.

Gevraagd: goede kennis van het MVC design pattern
Verdiensten: 55 euro per uur ex BTW

De site wordt geïmplementeerd met mijn eigen MVC framework.

Reageer maar rechtstreeks in dit topic, in plaats van PM.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

PHP hulp

PHP hulp

03/08/2020 10:34:16

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/10/2009 09:59:00
Quote Anchor link
* bump *

Robert Deiman

Robert Deiman

06/10/2009 11:27:00
Quote Anchor link
@Jan
Je kent de regels van de vacatures toch? ;)

Maar even serieus, ik kan het zelf niet doen, maar misschien is het wel slim om een aantal punten nog even aan te halen:
- Locatie van werken, of kan het vanuit huis.
- Daarnaast is het misschien ook slim om even aan te geven wat de precieze werkzaamheden zijn (ook slicen e.d.? )

Dit verduidelijken kan je misschien wel een stukje helpen een geschikte kandidaat te vinden. En ook een deadline die er mogelijk aan vast zit, en de grootte van de opdracht.

Daarnaast heb ik je topic even verplaatst naar het vacature topic.

Jason de Ridder

Jason de Ridder

06/10/2009 20:13:00
Quote Anchor link
Jan,
Je hebt m'n nummer en kan altijd bellen!

Gr,
Jason

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/10/2009 21:49:00
Quote Anchor link
De locatie van werken doet er niet heel veel toe en kan vanuit thuis. De precieze werkzaamheden komen neer op onderhoud wanneer de site eenmaal af is en in de lucht is. Het bouwen doe ik zelf, maar de klant wil iemand achter de hand hebben wanneer ik niet beschikbaar zou zijn voor onderhoud.

Het gaat dus meer over troubleshooting dan werkelijk nieuwe modules inbouwen, zoals vermeld met een goede kennis van MVC.

- Jim  -

- Jim -

06/10/2009 22:35:00
Quote Anchor link
"De site wordt geïmplementeerd met mijn eigen MVC framework."

Op welke wijze werkt het MVC?
Kan je daar iets meer duidelijkheid over geven?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/10/2009 22:51:00
Quote Anchor link
Natuurlijk, maar een complete beschrijving is hier wel iets teveel van het goede. Wat wil je specifiek weten?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.