Is deze code OK?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan Kijlstra

Jan Kijlstra

14/09/2011 16:06:17
Quote Anchor link
Ik probeerde een uitzending van Ede FM via hun "Uitzending gemist" afte luisteren maar kreeg een foutmelding.

De PHP van de link naar de uitzending is:

<a href="listen.php?programid=108&amp;item=130920111000">10.00 uur</a>

Ik zie er niets bijzonders aan, maar ik ben geen PHP-kenner.

De vraag is dus of deze href correct is.

Voor de liefhebber: de url is:

http://www.lokaleomroepede.nl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=109

En dan is het deze uitzending:

dinsdag 13 september '11 • 10.00 uur
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:22:52
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/09/2011 16:10:29
Quote Anchor link
Werkt hier?

Ik snap je probleem niet zo?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/09/2011 16:17:24
Quote Anchor link
"Vanwege een technisch probleem is deze uitzending niet beschikbaar.
Mocht de uitzending net zijn geweest, probeert u het dan later nog eens.
Onze verontschuldigingen voor deze situatie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de webmaster." --> al contact gezocht met webmaster?

Via hun webshop kun je een cd bestellen als je een uitzending hebt gemist.
 
Jan Kijlstra

Jan Kijlstra

14/09/2011 16:23:00
Quote Anchor link
Ha! Op de hele site is geen optie te vinden om de webmaster te contacteren!
En 'k heb het al "tig" keer opnieuw geprobeerd.

En € 6,25 betalen voor een CD van een uitzending waarvan op de site te lezen valt dat hij herhaald zal worden (niet dus) en ook via "Uitzending gemist" opnieuw beluisterd kan worden (ook niet dus) is wel een beetje vreemd.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/09/2011 16:27:34
Quote Anchor link
Al op deze pagina gekeken?
http://www.lokaleomroepede.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=115

Net werkte het overigens wel, heb ik het idee.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/09/2011 16:28:30
Quote Anchor link
Dan stuur je toch een mail naar 1 van de andere mailadressen die te vinden is op http://www.lokaleomroepede.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=88 ? Of je "gokt" het mailadres: webmaster@
 
Jan Kijlstra

Jan Kijlstra

14/09/2011 16:32:40
Quote Anchor link
Ha! er staan er drie: "bestuur", "redactie" en "reclame".
Bestuur en redacti zijn al gemaild. Maar (nog) niks van gehoord.
"Reclame" kan ik nog proberen.
En die gok-optie is een goede tip, ga ik proberen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/09/2011 16:37:26
Quote Anchor link
En heb je ook al eens geprobeerd om naar de telefoon te grijpen?
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

14/09/2011 16:38:24
Quote Anchor link
Gewoon naar redactie mailen, en wachten op een antwoord. Waarom denk je dat er 3 email-adressen zijn, zodat als er iemand is die niet van wachten houd ook de andere 2 kan emailen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/09/2011 16:42:43
Quote Anchor link
Ik heb ook altijd een hekel als mensen ongeduldig zijn en na een paar minuten tot een paar uur de andere mailbox proberen.

Voor mij is dit een uitnodiging om het beantwoorden van de mail in sommige geval maar uit stellen.

Maar goed, er zijn meer communicatiewegen zie ik.
 
Jan Kijlstra

Jan Kijlstra

14/09/2011 16:43:00
Quote Anchor link
@ Aar: De telefoon wàs al gegrepen, maar dan krijg je een bandje. Met het advies een e-mail te sturen.
@ Jacco: de redactie is gemaild, maar de mail kan niet afgeleverd worden.

Dank allemaal, maar we komen er niet verder mee.

Einde topic.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.