is dit oop of niet?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Tim S

Tim S

20/11/2012 18:58:03
Quote Anchor link
OOP klinkt natuurlijk ook leuk, maar voor mij was de voornaamste rede dat het uiteindelijk simpeler moet zijn om bepaalde delen van de website aan te passen up te date. Ook werd de code die ik eerst had totaal niet overzichtelijk. het is in een stroomversnelling gegaan nadat ik smarty ben gaan gebruiken. Ik ga er nog even goed over nadenken maar ik dacht ik probeer eens wat uit.

Als ik het zo bekijk is de laatste optie van wouter het beste, zo hou ik het overzichtelijk en is de boel makkelijker aan te passen en misschien ook voor andere doeleinden te gebruiken.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:20:00
 
Nicky Monsma

Nicky Monsma

01/12/2012 19:13:31
Quote Anchor link
OOP is het coderen van de nieuwste php versie het er goed laten uitzien goed uitgelijnd en het snel laten werken van functions en classes + objecten bijvoorbeeld een goede model view controller is gecodeerd in OOP
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.