Jaar lang gratis webhosting met domeinnaam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Willem Jager

Willem Jager

04/04/2011 15:48:59
Quote Anchor link
ACTIE: jaar lang gratis domeinnaam met webhosting bij Webhost.nl

Een jaar lang gratis je website hosten inclusief een gratis domeinnaam? Webhost.nl geeft gratis hosting weg. Ter promotie van deze nieuwe prijsvechter kun je je tot 15 april aanmelden voor een jaar lang gratis hosting van een website. De eerste 100 bezoekers hebben geluk en kunnen zonder kosten hun website een jaar lang online zetten bij Webhost en een gratis domeinnaam registreren.

Ideaal wanneer je een nieuwe website wilt beginnen, maar ook wanneer je geld wilt besparen door je huidige website te verhuizen!

Kijk op www.webhost.nl/aktie

Over Webhost: Webhost is een nieuwe aanbieder van webhosting. Webhosting is het bewaren van een website op een internetserver zodat klanten deze kunnen bezoeken. Elke website heeft hosting nodig, maar de prijzen hiervoor kunnen erg variëren. Op www.webhost.nl kun je heel eenvoudig én voordelig hosting voor je website bestellen, een eigen website bouwen of je domeinnaam registreren. Hosting bij Webhost kost slechts €24,- per jaar, inclusief gratis domeinnaam, 2500MB schijfruimte en onbeperkt aantal emailadressen. En nu is een jaar lang hosting dus zelfs gratis! Wanneer je je huidige website naar Webhost verhuist, bespaar je al hierdoor al snel tientallen euro’s per jaar.

Voorwaarden: de actie voor gratis webhosting met domeinregistratie bij Webhost loopt van 4 t/m 15 april 2011. De eerste 100 aanmeldingen ontvangen een jaar lang gratis webhosting. Op www.webhost.nl/aktie kunt u zien of u zich nog kunt aanmelden.

Verplaatst naar de Marktplaats[/modedit]
Gewijzigd op 04/04/2011 16:10:51 door Chris -
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 10:33:18
 

04/04/2011 15:56:08
Quote Anchor link
Denk dat de meeste mensen over het algemeen wel een webhosting hebben =P
Ziet er verder wel netjes uit.
 
- SanThe -

- SanThe -

04/04/2011 15:57:40
Quote Anchor link
Hopelijk hebben ze tegen die tijd hun DNS correct.
http://www.intodns.com/webhost.nl
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

04/04/2011 16:16:27
Quote Anchor link
Wat is de setup van de hosting? Want van dit wordt ik niet super veel duidelijk:
Webhosting voor slechts €24,- per jaar
2500 MB schrijfruimte
10000 MB dataverkeer
Onbeperkt aantal e-mailadressen
PHP, MySQL
Betrouwbaar en snel
Dus zijn er ergens technische specificaties?
 
Danny Wage

Danny Wage

04/04/2011 16:46:17
Quote Anchor link
Zijn er nog enige kleine lettertjes aan verbonden?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

04/04/2011 16:52:15
Quote Anchor link
Een webhost die wordpress gebruikt?
 
Roel -

Roel -

05/04/2011 16:41:42
Quote Anchor link
Bij mij werkt ie. Maar ergens vertrouw ik het toch niet helemaal...
Gewijzigd op 05/04/2011 16:42:37 door Roel -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/04/2011 16:51:23
Quote Anchor link
Verloopt hij vanzelf, of wordt hij na een jaar stilzwijgend verlengd?
 
Roel -

Roel -

05/04/2011 16:52:19
Quote Anchor link
Ik heb nergens betaalgegevens opgegeven. Maar er zijn weer wel voorwaarden, die heb ik niet doorgelezen. Ik heb wel deels m'n echte gegevens opgegeven (naam, postcode, e-mail).

Toevoeging op 05/04/2011 16:52:33:

Is dat genoeg om je op te pakken?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/04/2011 16:56:45
Quote Anchor link
Quote:
13.1

De overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd.

13.2

De overeenkomst eindigt per het eind van de contractsperiode indien de opdrachtgever Webhost schriftelijk (per reguliere post of fax) en met inachtneming van de opzegtermijn in kennis heeft gesteld.
13.3

De periode tussen het moment van opzegging en de opzegdatum dient minimaal 1 kalendermaand te bevatten , daarmee Webhost in de gelegenheid te stellen haar administratie en afspraken met leveranciers af te stemmen.

Je moet dus faxen of een ouderwetse brief per post doen.
Kan niet per mail....
Gewijzigd op 05/04/2011 16:58:05 door - Ariën -
 
Roel -

Roel -

05/04/2011 16:58:01
Quote Anchor link
Maar wat als ik nu gewoon niks doe?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/04/2011 16:58:43
Quote Anchor link
Zal hij verlengd worden, en zal je uiteindelijk volgens jaar een factuur krijgen, vrees ik.
 
Roel -

Roel -

05/04/2011 17:00:24
Quote Anchor link
Maar dat is op zich best vreemd. Want ik heb nergens betaalgegevens opgegeven. Stel dat ik iemand anders z'n gegevens invoer?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/04/2011 17:06:47
Quote Anchor link
Ze kunnen toch per mail een factuur sturen? Als jij een fout adres opgeeft, ben je gewoon strafbaar bezig. Iets met valse identiteit enzo...

Ikzelf waag me er niet aan, hij wordt automatisch verlengd, en je moet per post/fax de boel tijdig opzeggen.
Gewijzigd op 05/04/2011 17:07:24 door - Ariën -
 
Roel -

Roel -

05/04/2011 17:09:57
Quote Anchor link
Ik heb maar even een mail gestuurd naar [email protected] over hoe het er precies mee zit, of ik volgend jaar automatisch afgesloten wordt of dat ik hier zelf iets aan moet doen.

En mocht er iets van mijn kant moeten komen, dan weet ik dat gelijk en onderneem ik direct actie.

Bedankt voor de info. Mensen, trap er niet in!
 
Niels K

Niels K

05/04/2011 18:29:57
Quote Anchor link
@Roel

Wil je even het antwoord hier plaatsen? Dan hebben andere mensen er ook wat aan.
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

05/04/2011 18:30:25
Quote Anchor link
- Aar - op 05/04/2011 16:56:45:
Quote:
13.1

De overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd.

13.2

De overeenkomst eindigt per het eind van de contractsperiode indien de opdrachtgever Webhost schriftelijk (per reguliere post of fax) en met inachtneming van de opzegtermijn in kennis heeft gesteld.
13.3

De periode tussen het moment van opzegging en de opzegdatum dient minimaal 1 kalendermaand te bevatten , daarmee Webhost in de gelegenheid te stellen haar administratie en afspraken met leveranciers af te stemmen.

Je moet dus faxen of een ouderwetse brief per post doen.
Kan niet per mail....



Ik had een account aangemaakt, en het bleek automatisch verlengd te worden. Dat heb ik uit gezet. Je moest een brief opsturen, maar ik heb het via de mail gestuurd, en het werd netjes afgehandeld.

Wel zijn er volgens mij deze kleine letterjes:
Je kan de automatische verlegingen opzeggen, maar die is de dag van het aanmaken van het account eigenlijk al ingegaan. Dus; je bent verplicht om voor het jaar daarna ook te betalen (6 euro). Het moet dan maar.
 
Niels K

Niels K

05/04/2011 18:34:58
Quote Anchor link
Quote:
...
Het moet dan maar.

Kwestie van lezen dus?

En ansich, 2 jaar hosting voor 6 euro (als ik het goed begrijp) is toch niet zo verkeerd?
Gewijzigd op 05/04/2011 18:35:20 door Niels K
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

05/04/2011 18:42:12
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 05/04/2011 18:34:58:
Quote:
...
Het moet dan maar.

Kwestie van lezen dus?

En ansich, 2 jaar hosting voor 6 euro (als ik het goed begrijp) is toch niet zo verkeerd?


Ik had inderdaad even verder moeten kijken dan mn neus lang is.
Maar 6 euro a 2 jaar is niet verkeerd. Moet nog even goed uitzoeken of er nog kosten voor de hosting (zonder domein) bij komen voor dat 2 jaar.
 

05/04/2011 18:51:24
Quote Anchor link
Joris van Rijn op 05/04/2011 18:30:25:
- Aar - op 05/04/2011 16:56:45:
Quote:
13.1

De overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd.

13.2

De overeenkomst eindigt per het eind van de contractsperiode indien de opdrachtgever Webhost schriftelijk (per reguliere post of fax) en met inachtneming van de opzegtermijn in kennis heeft gesteld.
13.3

De periode tussen het moment van opzegging en de opzegdatum dient minimaal 1 kalendermaand te bevatten , daarmee Webhost in de gelegenheid te stellen haar administratie en afspraken met leveranciers af te stemmen.

Je moet dus faxen of een ouderwetse brief per post doen.
Kan niet per mail....



Ik had een account aangemaakt, en het bleek automatisch verlengd te worden. Dat heb ik uit gezet. Je moest een brief opsturen, maar ik heb het via de mail gestuurd, en het werd netjes afgehandeld.

Wel zijn er volgens mij deze kleine letterjes:
Je kan de automatische verlegingen opzeggen, maar die is de dag van het aanmaken van het account eigenlijk al ingegaan. Dus; je bent verplicht om voor het jaar daarna ook te betalen (6 euro). Het moet dan maar.


Misschien is het slim dat als je kleine lettertjes vind, dat je er dan duidelijk naar verwijst?
 
Roel -

Roel -

05/04/2011 18:53:09
Quote Anchor link
@Joris; het kan dus ook via de mail? Ik dacht perse per post.
Kun je me vertellen wat je in die mail gezet hebt? Thx
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.