javascript in php ( mini stukje code .. waar toevoegen)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Donster

Donster

07/09/2008 21:44:00
Quote Anchor link
Ik heb onderstaande stukje php code:

------------------------

<script language="javascript"><!--
document.write('
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<?php echo '<a href="javascript:popupWindow(\\\'' . tep_href_link(FILENAME_POPUP_IMAGE, 'pID=' . $product_info['products_id']) . '\\\')">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES .
$product_info['products_image'], addslashes($product_info['products_name']), SMALL_IMAGE_WIDTH, SMALL_IMAGE_HEIGHT, 'hspace="5" vspace="5"') . '<br>' . TEXT_CLICK_TO_ENLARGE . '</a>'; ?>
');
//--></script>

---------------------

Het enige wat ik nog aan dat javascript moet meegeven is:

target="_blank" rel="lightbox ...

echter lukt me dit niet aangezien ik een behoorlijke tijd niet meer met php bezig ben geweest, hij blijft steeds zeuren over foute quotes ..

kan iemand mij mischien even helpen :D ,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Donster
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 02:31:56
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/09/2008 22:03:00
Quote Anchor link
En zo:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

echo '<a href="javascript:popupWindow(\'' . tep_href_link(FILENAME_POPUP_IMAGE . 'pID=' . $product_info['products_id']) . '\')">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES .
$product_info['products_image'] . addslashes($product_info['products_name']). SMALL_IMAGE_WIDTH. SMALL_IMAGE_HEIGHT. ' hspace="5" vspace="5" target="_blank" rel="lightbox"') . '<br>' . TEXT_CLICK_TO_ENLARGE . '</a>';
?>
 
Douwe

Douwe

08/09/2008 07:53:00
Quote Anchor link
Robert;
Dat gaat fout met de JS. \' wordt dan ', en document.write('') gebruikt ook enkele aanhalingstekens. \\\' -> \' is dus goed.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

08/09/2008 08:59:00
Quote Anchor link
Zou het dan zo goed zijn:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

echo '<a href="javascript:popupWindow(\\\'' . tep_href_link(FILENAME_POPUP_IMAGE . 'pID=' . $product_info['products_id']) . '\\\')">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES .
$product_info['products_image'] . addslashes($product_info['products_name']). SMALL_IMAGE_WIDTH. SMALL_IMAGE_HEIGHT. ' hspace="5" vspace="5" target="_blank" rel="lightbox"') . '<br>' . TEXT_CLICK_TO_ENLARGE . '</a>';
?>
 
Donster

Donster

08/09/2008 09:58:00
Quote Anchor link
De eerste werkt goed.

Bedankt voor de hulp! , ga weer snel verder met phpén .. anders haal ik mijn deadline niet :D

Nogmaals BEDANKT!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.