Joep4U

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »
Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 12:50:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik ben Joep (13 jaar) en ben nu al 5 jaar bezig met programmeren,
ik wil graag weten wat jullie van mijn sitemijn site vinden,
het doel van mijn sitemijn site is om uitleg te schrijven waar mensen gebruik van kunnen maken om meer uit hun computer te halen.
Wat vinden jullie ervan?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:01:42
 
Reshad F

Reshad F

07/07/2013 13:00:02
Quote Anchor link
voor iemand van 13 vind ik het knap. probeer wel het een en ander te verbeteren bijvoorbeeld je menu is veel te lang.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 14:02:11
Quote Anchor link
Als ik de bron van je site bekijk zie ik een hoop fouten. Probeer deze ook een sop te lossen, want o.a twee doctypes kloppen natuurlijk niet.
 
Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 15:06:07
Quote Anchor link
- Aar - op 07/07/2013 14:02:11:
Als ik de bron van je site bekijk zie ik een hoop fouten. Probeer deze ook een sop te lossen, want o.a twee doctypes kloppen natuurlijk niet.


Dat komt denk doordat ik een include heb gebruikt waar weer een doctype in staat
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 15:08:27
Quote Anchor link
En dan moet je dat toch even aanpassen. Desnoods met preg_match eromheen werken, of een iframe gebruiken als het écht niet anders kan.
 
Machiel K

Machiel K

07/07/2013 15:40:30
Quote Anchor link
Daarnaast zijn er ook nog wat andere dingen die ik tegenkom. Gooi je website is in de Markup Validation ServiceMarkup Validation Service, dan komen er dingen uitrollen die fout zijn.

Verder zou ik in je css bij #sidebar overflow: scroll vervanger door overflow: auto; (http://jsbin.com/izeroh) en misschien wat kleur toevoegen aan je website.

Maar, inderdaad:
Reshad F op 07/07/2013 13:00:02:
voor iemand van 13 vind ik het knap.
Gewijzigd op 07/07/2013 15:41:21 door Machiel K
 
Joep de Jong

Joep de Jong

07/07/2013 15:55:33
Quote Anchor link
Een enter is toch <br/>? Want daar heb ik redelijk veel foutmeldingen over
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2013 16:49:54
Quote Anchor link
Bijna goed:

<br />
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/07/2013 20:17:16
Quote Anchor link
4 head's WOOW.

Verder vind ik het wel mooi gemaakt alleen, ik mis kleur ;(
 
- Raoul -

- Raoul -

07/07/2013 23:56:09
Quote Anchor link
En met html5 is die enter gewoon <br>.
 
Marvin H

Marvin H

08/07/2013 09:01:40
Quote Anchor link
Ik zou ook je query's beter beveiligen... je database is op dit moment te hacken doormiddel van SQL Injections
 
Joep de Jong

Joep de Jong

08/07/2013 13:45:35
Quote Anchor link
Marvin Houweling op 08/07/2013 09:01:40:
Ik zou ook je query's beter beveiligen... je database is op dit moment te hacken doormiddel van SQL Injections


Hoe kan je dat doen...???
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/07/2013 13:47:00
Quote Anchor link
Je moet de functie mysql(i)_real_escape_string() over je $_POST, $_GET, en $_COOKIE variabelen halen welke je in je query gebruikt.
 
Christian k

christian k

08/07/2013 15:28:03
Quote Anchor link
als je op login klikt en je wachtwoord of gebruikersnaam is onjuist
staat er Gebruikersnaam of Wachtwoord klopt/bestaat niet.
en de username en passwordboxen zijn weg je kunt beter
de error boven de inputboxen zetten zodat je niet helemaal terug moet
als je een fout maakt
 
Dimitri Van Reeth

Dimitri Van Reeth

08/07/2013 15:36:13
Quote Anchor link
Als je je registreet dan komt er dit te staan:

Neem contact op met de webmaster
U wordt over enkele seconden teruggestuurd.

Als je dan op de 'U wordt over enkele seconden teruggestuurd.' link klikt dan link je naar
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
http://joep4u.com/register.php


terwijl het de bedoeling is dat je linkt naar

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
http://joep4u.com/?page=register




Toevoeging op 08/07/2013 15:37:40:

& laat inderdaad gewoon een foutmelding boven het inlog formulier zien als de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie niet klopt.
Zo is het echt onhandig.

Je kan ook anders even kijken naar html5 voor bv je contactformulier. Je kan vanaf html5 gebruiken maken van bijvoorbeeld <input type="email" />.
Deze kijkt ineens of het emailadres de juiste opmaak heeft.
Gewijzigd op 08/07/2013 15:42:28 door Dimitri Van Reeth
 
Joep de Jong

Joep de Jong

08/07/2013 15:45:26
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips, ik kijk vanavond even of ik het allemaal kan aanpassen!

Toevoeging op 08/07/2013 19:25:12:

Ik heb alles aangepast, alleen de kleuren nog niet :)
 
Joep de Jong

Joep de Jong

04/09/2013 17:54:28
Quote Anchor link
Ik heb heel wat dingen veranderd, ook meteen een nieuw ontwerp toegevoegd,
wat vinden jullie er nu van?
Het nieuwe ontwerp is te vinden op: joep4u.com/index2.php, het klopt dat niet elke link werkt, maar zodra ik dit ontwerp overzet dan werkt alles wel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.