Join fout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Core Developer C# Kubernetes

Functieomschrijving Ben jij een .NET Core Developer en wil je werken binnen een hele toffe en innovatieve omgeving? Heb je kennis van C#, Kubernetes en MySQL? Reageer dan snel! Ontwikkelen van online platform door middel van .NET Core, C# en SQL; Optimaliseren van performance en uptime; Wegwerken van bugs; Koppelingen maken met andere microservices; Werken aan innovatieve projecten en nieuwe features. Functie-eisen Afgeronde HBO of WO opleiding; Minimaal 5 jaar ervaring als Developer; Kennis en ervaring met .NET Core en Kubernetes zijn een vereiste; Kennis en ervaring met C#, SQL, RabbitMQ en microservice zijn een pré; Je hebt ervaring met

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Developer? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »

SAP S/4HANA Finance (Senior) Manager

SAP S/4HANA Finance (Senior) Manager Are you a trusted Senior SAP Finance Advisor to the world’s leading organizations? Bring your vision to life and help our clients transform to the changing world of business by building innovative SAP Finance solutions through insight. Join our Accenture’s SAP Finance Transformation practice and transform your ideas into reality. Your job As Senior SAP Finance Advisor you will be the key player in major SAP S/4HANA (greenfield) transformation programs at our clients. In this role you will support them to connect the dots between the digital world and their core finance processes. This will

Bekijk vacature »

Software Developer / Maatwerk / 4GL / SQL

Functieomschrijving Heb jij ervaring met Software Development en wil je je graag verder ontwikkelen bij een internationaal bedrijf in regio Eindhoven? Lees dan snel verder! Software ontwikkeling met technieken als Magic XPA en DB2 relationele databases. Ontwikkelen van nieuwe onderdelen van het centrale (maatwerk) softwarepakket. Uitbreiden bestaande functies binnen het pakket. Wensen en eisen van gebruikers in kaart brengen. Meedraaien in projecten. Informatieanalyses maken en uitwerken. Jezelf ontwikkelen binnen de organisatie, bijvoorbeeld op het gebied van BI of integratie met behulp van SAP PI/PO. Ondersteunen van de helpdesk bij software issues. Functie-eisen 1 tot 3 jaar ervaring op het gebied

Bekijk vacature »

Medior iOS Developer

As an iOS Developer, you make sure our mobile app gives our users the best possible way to buy, browse and interact with Coolblue. How do I become an iOS Developer at Coolblue? You feel comfortable writing Swift code and working together with your colleagues to guarantee high quality. Besides that you think about technical decisions like architecture, tools and processes. You also keep an eye on the performance of the app and you analyse with your team how to improve it. Following scrum is second nature to you. In short, you get a lot of energy from building an

Bekijk vacature »

C# Developer/ SQL Server/ Visual Studio/Javascript

Functieomschrijving Ben jij een gedreven en enthousiaste .NET Developer (C#) met gevoel voor design en usability? Wil jij als C# Ontwikkellaar jouw skills graag inzetten op de development afdeling van een innovatieve, flexibele organisatie met een groot bereik? Lees dan snel verder! Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s;

Bekijk vacature »

Medior/Senior PHP developer

Functieomschrijving In de rol Medior of Senior webdeveloper PHP ben je verantwoordelijk voor de implementatie van de draaiende systemen en het ontwikkelen van nieuwe complexe maatwerkoplossingen. Je bent bezig met functionele klantwensen uitwerken op architectuur niveau en zal je veelal de database in gaan om functionele koppelingen te maken. Het team telt in totaal rond de 15 developers en krijg je naast de kans om backend te doen ook aan de frontend te werken. Sparren met leuke collega’s in een modern pand en je Zend certificaat behalen? Dan is dit de uitdaging die je aan moet gaan. Functie-eisen HBO werk

Bekijk vacature »

Werkplekbeheerder

Als jij ICT in- en uitademt, dan zijn wij op zoek naar jou! Voor de uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een: Werkplekbeheerder (Regio Utrecht) Omschrijving: Voor onze klanten, allemaal MKB-bedrijven uit de regio, verzorgen wij de ICT-omgeving met een informeel, gezellig maar zeker professioneel team. Zowel remote als bij de klant op de vloer. Wij helpen onze klanten met alle voorkomende ICT-zaken en zorgen dat het op rolletjes loopt. Wij zoeken een no-nonsense collega die plezier haalt uit het oplossen van ICT-problemen, groot en klein. Over de functie Binnen onze klantengroep ben je verantwoordelijk voor het

Bekijk vacature »

Enthousiaste DevOps-ontwikkelaar voor eIDAS

Functie­omschrijving De Dienst ICT Uitvoering, kortweg DICTU, is een van de grootste en meest vooruitstrevende ICT-dienstverleners van de Rijksoverheid. Wij bouwen onder meer de veilige en betrouwbare digitale toegang tot de diensten en producten van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat voor burgers en bedrijven in het buitenland. Daar werk jij als DevOps-ontwikkelaar bij DICTU in Assen aan mee. Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat heeft voor haar diensten en inspecties één moderne toegangspoort. Een aantal van die diensten en inspecties is mede dankzij jou ook voor burgers en bedrijven uit acht EU-landen veilig en betrouwbaar toegankelijk. Dat

Bekijk vacature »

Full Stack Developer WordPress PHP

BEDRIJFSPROFIEL Onze klant bestaat al meer dan 25 jaar en is werkzaam in de communicatie en media design branche. De klant geeft inhoud en vorm aan nieuwsbrieven, social media campagnes en online marketing en zijn dagelijks bezig met het ontwerpen, programmeren en onderhouden van websites, apps en andere publicaties. Met inzet, enthousiasme en passie worden diverse projecten aangegaan. De klant beschrijft zichzelf als doelgericht, creatief, flexibel en enthousiast. FUNCTIE OMSCHRIJVING Als Full Stack Developer WordPress / PHP ben jij van A tot Z verantwoordelijk voor de projecten richting de eindklant. Samen met de Accountmanager zit jij aan tafel met verschillende

Bekijk vacature »

.NET Developer Datawarehouse

Bouw jij graag mee aan de nieuwe generatie van het datawarehouse-framework voor de zorg? En kent programmeren in C# geen geheimen voor jou? Dan pas jij perfect in ons team in Amsterdam. We bieden jou de kans om complexe uitdagingen op te lossen en te werken met de nieuwste technieken. Jouw baan Zorgprofessionals nemen belangrijke beslissingen op basis van data uit ons datawarehouse. Als .NET Developer Datawarehouse ontwikkel jij een nieuwe generatie van het achterliggende framework. Je werkt dagelijks met zeer grote en complexe datasets en krijgt te maken met uitdagende issues, waarbij diepgaand onderzoek nodig is. Je faciliteert de

Bekijk vacature »

.NET Developer C# Web-development

Functieomschrijving Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging als .NET ontwikkelaar binnen een bedrijf met mooie doorgroeimogelijkheden? Heb je ervaring met C# en Scum/Agile werken? Lees dan snel verder! Doorontwikkelen en implementeren van oplossingen voor de IT omgeving (80% front-end & 20% back-end ontwikkelen); Implementeren van applicatie oplossingen; Confirmeren van vraagstukken in technische oplossingen; Technische bewerkingen waarborgen; Werken via de Scrum/Agile werkwijze. Functie-eisen HBO werk-en denkniveau met 3-5 jaar relevante werkervaring; Ervaring met Scrum/Agile ontwikkel trajecten; Kennis en ervaring met SQL, C#, .NET, CSS en HTML; Open-minded en flexibel; Ervaring met Sharepoint en Cloud omgevingen zijn een pré; Resultaatgericht &

Bekijk vacature »

Java Developer

Full Stack Java Developer - JAVA / Spring / NoSQL BRAND NEW ROLE AVAILABLE IN AMSTERDAM, NETHERLANDS, WORKING WITH AN ESTABLISHED SOFTWARE HOUSE • Mid to senior level candidates considered • Amsterdam location, easily accessible by car and public transport • JAVA / Spring / NoSQL • Competitive salary up to €70,000 plus amazing benefits • To apply please call +31 (0)208 004 990 or email me; George.widdowson@searchability.com Based in Amsterdam we are an industry leading software company who are looking for a Dutch speaking Java Developer with financial experience to join the team. We work with prestigious clients within

Bekijk vacature »

Medior iOS Developer

Als iOS Developer zorg jij voor een ultieme klantervaring voor het zoeken en kopen van producten bij Coolblue via de app. Hoe word ik iOS Developer bij Coolblue? Je bent succesvol in het schrijven van Swift code en werkt nauw samen met je collega’s, bijvoorbeeld in de vorm van pair programming, om de kwaliteit te waarborgen. Daarbij denk je na over technische keuzes zoals architectuur, tools en processen. Verder houd je de prestaties van de app in de gaten en analyseer je met het team hoe je dit kunt verbeteren. Het werken volgens Scrum methode is jouw niet onbekend en

Bekijk vacature »

Junior Developer / C# .NET

Functieomschrijving Heb je op je studie of hobbymatig ervaring met C#.NET development en wil je hier je carriere van maken? Werk je graag bij een bedrijf met een gemoedelijke sfeer en een down to earth mentaliteit? Reageer dan nu! In de functie van Junior C#.NET Developer ga je aan de slag met onderstaande taken. Mocht je deze taken en werkzaamheden nog niet helemaal zelfstandig uit kunnen voeren dan leren jouw directe collega's je hoe dit moet en kunnen zij jouw vragen beantwoorden! Het doorontwikkelen van het inhouse gebouwde maatwerk TMS-pakket met bedrijfskritische gegevens op het gebied van orders, klanten en

Bekijk vacature »
Martin Meijer

Martin Meijer

10/04/2007 14:24:00
Quote Anchor link
Hoi iedereen ik ben bezi gmet een query waar ik een join voor nodig heb. Ik zal het even kort uitleggen.

Ik ben een nieuwsbrief systeem aan het maken die werkt op crons (Dus dan wordt niet gelijk naar alle leden een nieuwsbrief in 1 keer gestuurd dit gaatom de 15 minuten per 200 leden)

Maar nu moet ik een vergelijking gaan maken uit 2 tabellen, want ik moet namelijk weten welke leden er nog geen ontvangen hebben.

Het volgende is het stukkje code die ik gebruik als join, er wordt wel iets afgedrukt... maar dat is alleen mijn eigen ID en niet die van anderen (ik heb mijn id in de ontvangen emails gezet), dus zou ik alle ID's moeten zien die ik nog moet hebben. Echter zie ik het volgende, mijn ID wordt steeds in de loop herhaald terwijl ik daar de ID's moet krijgen te zien van de leden die nog een nieuwsbrief moeten krijgen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?PHP
// Controle welke leden al geweest zijn
$sql_004        = mysql_query("SELECT a.leid, b.leid FROM leden AS a JOIN nieuwsbrief_verzonden AS b ON a.leid <> b.leid WHERE cfg_nieuwsbrief='1'") or die(mysql_error());
        while($moeten    = mysql_fetch_assoc($sql_004)) {
            echo "".$moeten['leid']."<br />";
}

?>

Wat doe ik fout?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martin Meijer

PHP hulp

PHP hulp

22/09/2020 13:13:48

- wes  -

- wes -

10/04/2007 14:36:00
Quote Anchor link
WHERE cfg_nieuwsbrief='1'

welke database? a of b?

Martin Meijer

Martin Meijer

10/04/2007 14:37:00
Quote Anchor link
Dat is B, misschien dat het makkelijker is een LEFT JOIN te maken?

Ik heb het al gedaan, toch bedankt voor de hulp.

Ik heb het als volgt gedaan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?PHP
$sql_004
        = mysql_query("SELECT a.*,b.*,a.leid AS id FROM leden a LEFT JOIN nieuwsbrief_verzonden b ON (a.leid=b.leid) WHERE b.leid is NULL") or die(mysql_error());
        while($moeten    = mysql_fetch_assoc($sql_004)) {
            echo "".$moeten['id']."<br />";
        }

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martin Meijer

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.