Joris Web Design...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Jamie A

Jamie A

31/05/2005 16:16:00
Quote Anchor link
En jah.. eindelijk af.

Graag jullie commentaar :-)

http://www.joriswebdesign.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 09:46:35
 
- wes  -

- wes -

31/05/2005 16:25:00
Quote Anchor link
opzich netjes, vind je knoppies beetje kil en volgens mij heb je niet overal weboptimesed je piccies gesaved ( donders wat een boel dure woorden ). maar voor de rest (Y)
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

31/05/2005 16:27:00
Quote Anchor link
Ik zit nu op mijn stage, dus ik kan niet echt controleren (geen Firefox.. ;)). Maar de volgende zaken vallen mij op:

- De 'dikke balk' helemaal bovenin is niet even breed als de rest, maar ook niet even breed als de pagina.
- Ik zou niet je leeftijd neerzetten. Dat schikt mensen af omdat je jong bent. Dan kijken ze niet eens naar je portfolio.
- Vermijd het woord ik (oa. stappenplan), maar gebruik je 'handelsnaam'.
- Werkwijze: w3c-plaatjes gecentreerd en de rest niet.
- Werkwijze: validated heeft een Nederlands alternatief: gevalideerd. Zo zullen er nog wel wat meer woorden in staan.
- Contactformuliertje kan een beter controle op het adres in: zie ook mijn laatste comment op http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/191/

Al met al een goedogende, rustige site.

Elwin

[Edit: Typos & Linkfix]
Gewijzigd op 31/05/2005 16:29:00 door Elwin - Fratsloos
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

31/05/2005 16:30:00
Quote Anchor link
Je HTML/CSS klopt niet helemaal
Verderwel geinig


Maar fix je HTML/CSS eerst
 
Winston Smith

Winston Smith

31/05/2005 16:42:00
Quote Anchor link
Ziet er wel goed uit, maar erg jammer dat je maar een kwart van mijn 19 inch scherm gebruikt (en dan nog linksboven ook (bij de startpagina)).

Daarnaast zou ik inderdaad je leeftijd niet vermelden, maar je bedrijf (heb je trouwens wel KvK en BTW-nummer? Misschien ook wel handig om te vermelden in dat geval).

Voor de rest ziet je site er goed uit, waarmee je zeker wel klanten kan trekken ;)
Gewijzigd op 31/05/2005 16:43:00 door Winston Smith
 
Jelmer -

Jelmer -

31/05/2005 16:45:00
Quote Anchor link
Op je binnenkompagina (index) moest ik horizontaal scrollen (opera). En je header (je logo?) past niet/ is net even een paar pixels te kort.

Op je werkwijze pagina staat bij Swish en Dreamweaver in je beschrijving creëren met capital-Ë. Bij Flash is het wel goed.

In je portofolio hebben je plaatjes geen breedte/hoogte. Bij het laden flikkert het er dus vlink op los.

En oja, ik zou als ik jouw was op je portofolio met de plaatjes linken naar een pagina op je eigen server, hoeft niet eens meer dan een pagina te zijn. Maar dat omdat als een van websites die je daar hebt staan zijn uiterlijk (laat) verander(t/en), krijgt de bezoeker een hele andere pagina dan voorgesteld voorgeschoteld. Je kunt eronder natuurlijk dan weer een linkje kweit naar de echte site.

En misschien kan je de lengten en breedten van je invulformulier nog wat aanpassen (en dan via css). Hij lijkt nu echt heel erg op de comment-form van een site als wordpress of textpattern.
 
Jamie A

Jamie A

31/05/2005 16:54:00
Quote Anchor link
Had m nog niet zo gezien in Opera.
Lijkt of ie de margins niet goed doorvoert, zal wel aan mijn CSS liggen natuurlijk ;-)

Bij mij (21" CRT) is ie ook wat klein, maar wil m ook compatibel hebben op 800x600 of nog wat kleiner.
Ja, ik weet niet, niet superveel mensen hebben dat nog deze dagen, maar ik wil deze mensen ook de kans geven om hem goed te weergeven.

De andere puntjes zal ik straks even aanpassen.
BTW-nummer is btw (:P) in aanvraag :P

PS.. Elwin, mail works. Heb m ontvangen ;-)
 
Jelmer -

Jelmer -

31/05/2005 16:57:00
Quote Anchor link
Wat dacht je ervan om hem in het midden uit te lijnen?
 
- wes  -

- wes -

31/05/2005 17:00:00
Quote Anchor link
ohja , en wat heeft een brug met een poot te maken :)

pootafdruk voor de mensen die echt graag naar huis willen
 
Jamie A

Jamie A

31/05/2005 17:07:00
Quote Anchor link
Midden uitlijnen:
no thnxs, vin m zo mooier.
Had al geprobeerd ;=)

wat heeft een brug met een poot te maken?
ff denke.. vond t gewoon mooi...
maar nu ik er over nadenk
brug = de weg van uw bedrijf naar internet
poot = Joris bemoeit zich met die weg :-S
dit verzin ik ook ter plekke :p
 
Alfred -

Alfred -

31/05/2005 17:23:00
Quote Anchor link
Joris:
Bij mij (21" CRT) is ie ook wat klein, maar wil m ook compatibel hebben op 800x600 of nog wat kleiner.
Ja, ik weet niet, niet superveel mensen hebben dat nog deze dagen, maar ik wil deze mensen ook de kans geven om hem goed te weergeven.


Procentueel werken? :) Enkel je header moet je dan wat bijwerken, de rest kan zo volgen met een repeatje :)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

31/05/2005 17:42:00
Quote Anchor link
Ik draai op 800x600 (lang verhaal waarom) Maar zelf daar vind ik hem nog small... Vult net de helft van het scherm... Vind niet mooi dat die bovenste balk helemaal doorloopt... Verder wel mooie rustige site...

Quote:
Maar fix je HTML/CSS eerst


Waarom? W3C ziet geen fouten hoor...
Gewijzigd op 31/05/2005 17:42:00 door Willem Jan Z
 

31/05/2005 17:51:00
Quote Anchor link
Beste collega ;-)....

elwin:
- Vermijd het woord ik (oa. stappenplan), maar gebruik je 'handelsnaam'.

Of gebruik "wij", ook al ben je een eenmansbedrijf.

Beetje jammer dat je zo weinig van mijn scherm gebruikt

En je gebruikt tabelen waar je lagen kan gebruiken en dat vindt ik een zware misser!

website:
Voor de code te schrijven gebruik ik voornamelijk Dreamweaver MX 2004 van Macromedia.

Voor? Bedoel je niet om? Ik zal persoonlijk het als volgt brengen:
Quote:
Om uw website te ontwikkelen maken wij voornamelijk gebruik Macromedia's Dreamweaver 2004


Veder wel mee een wat hier boven in gezegd
 
Alfred -

Alfred -

31/05/2005 17:54:00
Quote Anchor link
Quote:
Om uw website te ontwikkelen maken wij voornamelijk gebruik Macromedia's Dreamweaver 2004


VAN Macromedia's ... ? :)

Prolly ook een geripte versie maar ssst :)
 
Jamie A

Jamie A

01/06/2005 15:59:00
Quote Anchor link
Zo.. alle comments gelezen en hier t resultaat:

Quote:
volgens mij heb je niet overal weboptimesed je piccies gesaved

Alles JPG kwali 8, kan ook aan mn server (512 kbit up) liggen

Quote:
- De \'dikke balk\' helemaal bovenin is niet even breed als de rest, maar ook niet even breed als de pagina.

Bug, kom ik zo op terug ;-)

Quote:
- Ik zou niet je leeftijd neerzetten. Dat schikt mensen af omdat je jong bent. Dan kijken ze niet eens naar je portfolio.

Mwah.. als het toch een nette site is?
Ik denk dat het geen kwaad kan. Je moet mensen ook goed informeren :P

Quote:
- Vermijd het woord ik (oa. stappenplan), maar gebruik je \'handelsnaam\'.


Het één en ander aangepast (ik in wij of ik in JWD)

Quote:
- Werkwijze: w3c-plaatjes gecentreerd en de rest niet.

Express gedaan

Quote:
- Werkwijze: validated heeft een Nederlands alternatief: gevalideerd. Zo zullen er nog wel wat meer woorden in staan.

Veranderd

Quote:
- Contactformuliertje kan een beter controle op het adres in: zie ook mijn laatste comment op http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/191/

Heb al eens problemen gehad dat ie de hotmail-accounts weigert. Heb het toch maar zo opgelost. Bedankt voor de tip iig!

Quote:
Op je binnenkompagina (index) moest ik horizontaal scrollen (opera). En je header (je logo?) past niet/ is net even een paar pixels te kort.

Zit ergens nog een fout in mn CSS

Quote:
Op je werkwijze pagina staat bij Swish en Dreamweaver in je beschrijving creëren met capital-Ë. Bij Flash is het wel goed.

Gefixt, Dreamweaver plaatste Ë ipv ë (geeft ie automatisch een lijstje weer met de mogelijkheden, U Know)

Quote:
In je portofolio hebben je plaatjes geen breedte/hoogte. Bij het laden flikkert het er dus vlink op los.

De plaatjes hebben ook geen vaste hoogte/breedte.
Dit systeem werkt via een while (MySQL)

Quote:
En oja, ik zou als ik jouw was op je portofolio met de plaatjes linken naar een pagina op je eigen server, hoeft niet eens meer dan een pagina te zijn. Maar dat omdat als een van websites die je daar hebt staan zijn uiterlijk (laat) verander(t/en), krijgt de bezoeker een hele andere pagina dan voorgesteld voorgeschoteld. Je kunt eronder natuurlijk dan weer een linkje kweit naar de echte site. [/qoute]
Quote van mijn site:
Quote:
Klik op een afbeelding om naar de desbetreffende website te surfen.

Mensen zien het plaatje van de website, klikken erop, en komen op die website. Mijn lijkt het op zich logisch...

Quote:
En misschien kan je de lengten en breedten van je invulformulier nog wat aanpassen (en dan via css). Hij lijkt nu echt heel erg op de comment-form van een site als wordpress of textpattern.

Heb m iets breden gemaakt.
Vind hem zo egenlijk wel goed...

Quote:
Procentueel werken? :) Enkel je header moet je dan wat bijwerken, de rest kan zo volgen met een repeatje :)

Headertje is inderdaad het probleem. Heb geen zin om het te laten faden ofzo. Heb zelf gekozen voor deze breedte en uitlijning ;-)

Quote:
En je gebruikt tabelen waar je lagen kan gebruiken en dat vindt ik een zware misser!


Hoe bedoel je dit precies?

Quote:
Om uw website te ontwikkelen maken wij voornamelijk gebruik Macromedia\'s Dreamweaver 2004

...

VAN Macromedia\'s ... ? :)

Prolly ook een geripte versie maar ssst :)

Heb het veranderd.

En nu het deeltje waarop ik terug kom.
Ik heb het idee dat ie de body-margins e.d. niet goed set.

Heb nu dit:

body {
background-color:#FFFFFF;
margin-top: 0px;
margin-left: 0px;
margin-bottom: 0px;
margin-right: 0px
}


In IE is ie nu goed ( Bottom en Right op 0 px gezet) , maar in Opera wil ie m nog niet goed setten.
Wat is de beste manier om al die margins weg te werken?
Gewijzigd op 01/06/2005 16:00:00 door Jamie A
 
Mitch X

Mitch X

01/06/2005 16:50:00
Quote Anchor link
margin:0px;
 
Jamie A

Jamie A

01/06/2005 16:55:00
Quote Anchor link
O_0pera blijft buggen

Heb nu dit

body {

background-color:#FFFFFF;
margin-top: 0px;
margin-left: 0px;
margin-bottom: 0px;
margin-right: 0px
margin: 0px;
}
 
Olaf Lederer

Olaf Lederer

01/06/2005 17:03:00
Quote Anchor link
ziet goed uit...

Quote:
Joris Web Design levert GRATIS een compleet beheersysteem voor uw website bij de website.


dus je leverd dan wel websites die duurder zijn dan een paar honder euro?

ik had de site wel iets breeder gemaakt (voor 800*600)
 
Jamie A

Jamie A

01/06/2005 17:21:00
Quote Anchor link
Quote:
dus je leverd dan wel websites die duurder zijn dan een paar honder euro?


Een paar honderd euro?
Letterlijk is dat dus €200,-?

Antwoord, nee.
Ik vraag ongeveer 150 euro - 200 euro voor een basissite. Extra onderdelen tegen meerprijs, zoals gastenboek, webwinkel etc.

Te goedkoop/duur?
 
Marijn

Marijn

01/06/2005 18:21:00
Quote Anchor link
voor je leeftijd ok..
met cms systeem niet veel..
 
Jamie A

Jamie A

01/06/2005 18:45:00
Quote Anchor link
Ah oke :-)

Maar moet je ook op leeftijd af gaan?
Ik bedoel, is kwaliteit en service niet belangrijker?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.