jQuery moet informatie ophalen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe C#.NET Developer. Als Developer zal jij je gaan focussen op een recent gestart project, dat

Bekijk vacature »

Medior Back End Developer

Collega’s maken het verschil. Daarom is het leuker werken bij Bending The Rules. Want naast dat we serieuze software vraagstukken oplossen, zijn wij niet het typische IT bedrijf. Naast programmeurs zijn we ook bevlogen BBQ chefs, bierbrouwers, competitieve gewichtheffers en houden we van een festivalletje. Kortom, we zoeken een leuke collega die ook nog eens echt goed is in zijn werk. Ben jij die persoon. ANDERE VOORDELEN VAN WERKEN BIJ BENDING THE RULES We starten altijd met een contract van 7 maanden. Waren deze succesvol? Dan belonen wij jou met een vast contract én een loonsverhoging of een lease auto

Bekijk vacature »

Full-Stack Web Developer

Vacancy .net Full-Stack Web Developer For our client Eclipse Are we are looking for a .net Developer. Eclipse is a young fast growing and dynamic ICT organisation based in's-Hertogenbosch. Her Mission: to offer Intelligent Multimedia marketing communication tailored to put companies in the spotlight. Sounds nice right? We also think so! Will you strenghten the team of Eclipse as .net Full-stack Web Developer? Job description At present, about 20 people are working very hard together to develop communication solutions for their Customers. These solutions focus on enriching and processing customer data from different environments through workflow-driven processes. The Eclipse culture

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Java Full Stack Developer

Functieomschrijving Als Senior Java Full Stack Developer binnen ons Client domein maak je directe impact op de dienstverlening van heel Randstad Groep Nederland. Je bent onderdeel van onze interne IT afdeling. Ondanks de domein naam dus geen eindeloze klantopdrachten, maar juist focus op de technische innovatie van onze eigen processen en dienstverlening. Om dit continu te kunnen optimaliseren zitten we middenin een grote transformatie en zijn daarom op zoek naar een tweetal vaste senior developers die ruimte en vrijheid zoeken om hun kennis en ervaring in te zetten. Wat bieden wij? Het nodige vertrouwen en de autonomie om je werk

Bekijk vacature »

Software Developer Microservices

I’m looking for a software developer who can take on some of our challenges to build and create products based on a microservice architecture in order to improve productivity, modularity and scalability of (high-tech) organizations. You will be working closely with the engineering lead and developers in an agile environment with a high degree of freedom. As a software developer in my team you will get the chance to work in different tech environments and continue to develop your skills and expertise further. I will gladly tell you more about it during a cup of coffee! What you will bring

Bekijk vacature »

Freelance medior java ontwikkelaar Belastingdienst

Concern: Belastingdienst B/cao Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 85,00 Startdatum inzet: 24-10-2022 Einddatum: open De Douane Keten Aangifte zoekt een Medior Java Ontwikkelaar De Douane Keten Aangifte (DA) is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren en beschikbaar stellen van IV-voorzieningen voor de Douane applicaties, die het aangifteproces voor Douane ondersteunen. Daaronder vallen de systemen voor o.a. invoeren, doorvoeren en uitvoeren van goederen naar de EU (en Nederland). Keten DA is een van de drie ketens van IV Douane. Ontwikkeling van nieuwe applicaties en verbetering/uitbreiding van bestaande applicaties vindt binnen IV Douane plaats in tweewekelijkse sprints m.b.v. Agile-ontwikkelmethoden.

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Wat wij bieden direct een vast contract met bijpassend salaris; 27 vakantiedagen en keuze uit een auto van de zaak of een uitgebreide alternatieve vervoersregeling; veel ruimte om jezelf te ontwikkelen met onbeperkte opleidingsmogelijkheden; uitdagende en innovatieve opdrachten in onze multidisciplinaire teams; teambuildinguitjes, social events, zoals de Winterefteling, en meet-ups met mede Software Developers om kennis te delen. Wat jij meeneemt minimaal een afgeronde hbo-opleiding; minimaal één jaar ervaring met C# of .NET; kennis van Microsoft Azure, .NET Core, MVC of WebApi. De uitdaging Het ontwikkelen en implementeren van kwalitatieve software is waar je actief mee bezig bent als Microsoft

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Full Stack Java Developer looking for an international, creative and innovative environment? Would you like to work on a self-service data platform, making sure our data makes its way from a vast array of sources to the right place? At Randstad Groep Nederland (HQ) we are looking for you! We’re looking for a Full Stack Java Developer available to join our internal team immediately. Full Stack Java Development at Randstad Groep Nederland (HQ) Team Chef’s Special consists of a group of experienced professionals who together are pioneering in a development environment that is new to

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is

Bekijk vacature »

Developer ERP

"Door digitalisering creëren wij een verantwoord woon- en werkklimaat, nu en in de toekomst - voor iedereen." Wil jij software maken die onze klanten het werk gemakkelijker maakt en wil jij jezelf continu blijven ontwikkelen? Haal jij energie uit het werken op internationaal niveau? Zoek jij jouw uitdaging binnen een professionele organisatie met een informele sfeer? Dan zijn wij op zoek naar jou! Ben jij ook op zoek naar Aareon? Developer ERP Ons aanbod Wat we jou bieden als developer binnen Aareon hebben we hieronder voor jou op een rijtje gezet. We bieden jou allereerst uitdaging en fijne collega’s. Daarnaast

Bekijk vacature »

Front-end Developer / JavaScript / HTML

Dit ga je doen Als Front-end Developer bestaan jouw taken vooral uit: Samenwerken met het ontwikkelteam en de product owner aan een unieke responsive (mobiele) gebruikerservaring met HTML/CSS/JavaScript; Het bewaken van de uniformiteit van de nieuwe functionaliteiten en tools van het platform; Het ervoor zorgen dat de componenten binnen het platform naadloos op elkaar aansluiten; Het meedenken over verbeteringen en doorontwikkelingen van het platform. Hier ga je werken Ben jij een Front-end Developer die dit nog net even wat beter kan? Dan is er bij een hechte organisatie die een grote speler op HR-gebied vormt nog ruimte voor jou ter

Bekijk vacature »

Medior/Senior Back-end developer

Dit ga je doen Bouwen en onderhouden van voorzieningen zoals een dataplatform of componenten bibliotheek; Automatiseren van basistaken van de organisatie; Data gedreven oplossingen ontwikkelen; Door ontwikkelen en beheren van applicaties voor klanten. Hier ga je werken Onze opdrachtgever uit de regio Amsterdam is grote maatschappelijk betrokken organisatie. Zij hebben als doel een fijne, veilige en aantrekkelijke leefomgeving te creëren waarin iedereen zich welkom voelt. Als back-end developer werk je hier aan verschillende applicaties die bijdragen aan een datagedreven Amsterdam. Binnen een Agile/Scrum team werk je nauw samen met de product owner en ondersteun je bij het adviseren op het

Bekijk vacature »
Racoon smasher

racoon smasher

11/09/2014 09:46:35
Quote Anchor link
Ik ben zelf een beginner met jQuery, maar ik probeer er steeds meer van te leren.

Weet iemand hier misschien hoe je er voor zorgt dat als je op een knop drukt "haal info op" en dat hij dan in de eene tekstveld hardgedrukt een A neer zet en in de tweede tekstveld hardgedrukt een B neer zet.

Hopelijk kan iemand mij helpen :)

PHP hulp

PHP hulp

02/10/2022 02:45:03

Bart V B

Bart V B

11/09/2014 10:06:08
Quote Anchor link
Volgens mij bedoel je chained select.
http://plugins.jquery.com/chained/

Racoon smasher

racoon smasher

11/09/2014 10:22:54
Quote Anchor link
Nee dat niet. kijk hieronder in de afbeelding wat ik bedoel.
http://i58.tinypic.com/t9787p.png

Dus zodra de jquery af is met de hardgedrukte A en B zal ik daarna te horen krijgen van mijn stage begeleider wat er qua database informatie in moet komen.
Gewijzigd op 11/09/2014 10:24:25 door racoon smasher

- SanThe -

- SanThe -

11/09/2014 10:34:53
Quote Anchor link
Waarom met jquery? Wat jij wilt kan met twee regeltjes javascript.

onclick="document.getElementById('hierhetidvandiv1').innerHTML='A';document.getElementById('hierhetidvandiv2').innerHTML='B';"

Racoon smasher

racoon smasher

11/09/2014 10:42:49
Quote Anchor link
Je oplossing werkt, maar me stage begeleider zei dat je die het persee in jquery wou, is hier niet ook een oplossing voor?
Er wordt trouwens daarna asp.net en vb.net in gedaan.

Roy B

Roy B

11/09/2014 10:42:52
Quote Anchor link
Als ik het goed heb zou dit moeten werken..

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
jQuery.noConflict();
jQuery(document).ready(function()
{
  jQuery("#button").click(function()
  {
    jQuery("#a").text("A");
    jQuery("#b").text("B");
  });
});
Gewijzigd op 11/09/2014 11:13:05 door Roy B

Racoon smasher

racoon smasher

11/09/2014 10:53:42
Quote Anchor link
Ik heb het geprobeerd roy, maar het lukt niet.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
        <script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.min.js"
                type="text/javascript"></script>
        <script>
    jQuery.noConflict();

jQuery(document).ready(function()
    {
        jQuery.("#g").click(function()
        {
            jQuery("#a").val("A");
            jQuery("#b").val("B");
        });
    });
        </script>
        <button id="g">hoi</button>
        <div id="a"></div>
        <div id="b"></div>

Ik heb het trouwens een andere id gegeven, want je mag de id button niet meegeven.

Roy B

Roy B

11/09/2014 10:55:56
Quote Anchor link
Racoon smasher op 11/09/2014 10:53:42:
Ik heb het geprobeerd roy, maar het lukt niet.

Ik heb het trouwens een andere id gegeven, want je mag de id button niet meegeven.

Let op! Ik .val moet zijn .text :)
En van wie mag dat niet? Welk id je meegeeft maakt mij niet uit hoor.
Was maar een voorbeeldje ;)

Racoon smasher

racoon smasher

11/09/2014 10:58:58
Quote Anchor link
Als ik het aanpas naar .text dan werkt die ook niet.

Roy B

Roy B

11/09/2014 10:59:58
Quote Anchor link
Kun je mij de url eens geven?

Racoon smasher

racoon smasher

11/09/2014 11:08:59

Roy B

Roy B

11/09/2014 11:13:53
Quote Anchor link
Ik zie het al:
jQuery.("#g").click(function() moet zijn jQuery("#g").click(function()

Racoon smasher

racoon smasher

11/09/2014 11:37:00
Quote Anchor link
Bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.