jQuery Plugin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Joakim Broden

Joakim Broden

01/11/2010 13:40:08
Quote Anchor link
Ik zoek een jQuery plugin, alleen weet niet hoe ik het moet omschrijven/vinden.

Het onderstaande moet hij ongeveer kunnen, ik heb 2 divs/tables naast elkaar staan met 2 pijltjes er tussen in en dan wil ik dat je een item in die divs/tables selecteert en dan op een pijltje druk dat hij naar de andere div/table gaat.

Ter verduidelijking:
Afbeelding
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 16:36:28
 
SilverWolf NL

SilverWolf NL

01/11/2010 15:02:25
Quote Anchor link
Lijkt mij een goed om dat te doen in combinatie met draggable (jQuery UI). Maak divs en zorg dat er bij het verplaatsen een lijst aangepast wordt welke waarde er wel en niet in staan. Je kan met event handlers een heel eind komen, maar ik weet niet of er zo een losse plugin is die dat doet...
Gewijzigd op 01/11/2010 15:23:23 door SilverWolf NL
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 09:35:28
Quote Anchor link
Iemand nog meer steekworden of iets dergelijke?
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 09:44:19
Quote Anchor link
Wat heb je al geprobeerd?

Want met deze site en een beetje kennis van jquery, kom je er toch zo.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 10:04:50
Quote Anchor link
Ja klopt, maar het liefste wil ik echt met knoppen werken (in dit geval die pijltjes) en misschien is iemand zoiets op internet tegen gekomen?
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 10:32:49
Quote Anchor link
Wij zijn geen zoekmachine voor jou he!

Door simpelweg wat voorbeelden op de jquery site te bekijken en de bijhorende documentatie eens te bekijken kom je al ver.
link

Moest je er echt niet uit komen, vraag je het hier nog maar eens. Vergeet ook niet aan te geven wat je al geprobeerd hebt (eventueel met wat voorbeeld code).
Gewijzigd op 02/11/2010 10:34:10 door Moe BE
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 11:01:57
Quote Anchor link
Offtopic:

Moe BE op 02/11/2010 10:32:49:
Wij zijn geen zoekmachine voor jou he!


ogh mensen kap nou eens met die stomme 'nutteloze' reacties, als je iedereen en alles doorverwijst naar google stop dan gewoon met deze website. ALLES is wel op google te vinden. We zijn hier om elkaar te helpen daarom is het ook phpHULP.

ik vraag niet om uitgebreid te zoeken, 'misschien is iemand zoiets op internet tegen gekomen?' ik vraag gewoon of iemand toevallig zoiets weet of iets dergelijke.
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 11:45:59
Quote Anchor link
OFFTOPIC, COMPLEET NUTTELOOS MAAR WEL VOLLEDIGE WAARHEID:

Oetzie = lui

ONTOPIC:

De documentatie waarnaar ik verwezen heb zou je al een stuk verder moeten helpen. Gewoon stap voor stap proberen, geraak je er dan niet uit. Dan helpen we je graag verder.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 12:01:41
Quote Anchor link
Offtopic:

Moe BE op 28/10/2010 12:19:00:
Moest er iemand nog een css optie kennen die bovenstaand probleem had kunnen oplossen, dan mag dit nog steeds vermeld worden.


Moe BE op 20/10/2010 12:17:19:
Bestaat er een mogelijkheid om bij het event op het kind element te negeren?


Google!


omg eigenlijk best zielig dat ik hier nog op jou reageer...
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

02/11/2010 12:49:16
Quote Anchor link
Opzich als je een beetje van jQuery afweet heb je hier geen plugin voor nodig

Je kan bijvoorbeeld eerst een laten selecteren door de optie click en daardoor weer ophalen bij het veranderen van zijde.

Je kijkt dan simpel weg naar degene die geselecteerd zijn in het vak waar ze uit gehaalt moeten worden en laat ze overgezet worden. Je kan bijv de div een detroy geven en opnieuw laten maken in het andere tabel
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 13:15:20
Quote Anchor link
Tim klopt, zo heel moeilijk is het ook weer niet, alleen waarom zou ik het gelijk gaan maken? waarschijnlijk bestaat het al. Misschien is iemand het tegengekomen op internet weet toevallig nog waar te vinden.

Dus als iemand nog iets weet hoor ik het graag, en anders moet ik het zelf maar maken.
Gewijzigd op 02/11/2010 13:15:44 door Joakim Broden
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/11/2010 13:19:20
Quote Anchor link
No offence maar dit is zo simpel met jQuery dat ik me niet kan voorstellen dat iemand er tijd in gestoken heeft er een plugin van te maken.

http://dpatri.com/technology/jquery/move-list-box-items-from-left-to-right-using-jquery/


als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)
Gewijzigd op 02/11/2010 13:22:10 door Jacco Engel
 
Wouter J

Wouter J

02/11/2010 14:06:44
Quote Anchor link
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....
 
Jacco Engel

Jacco Engel

02/11/2010 14:13:01
Quote Anchor link
Wouter de Jong op 02/11/2010 14:06:44:
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....


ach ik heb zo vaak dat ik net ff niet de goeie term om op te googelen weet :)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 14:14:00
Quote Anchor link
Ogh 'schijnheilige' wouter... Komt dit je nog bekend voor?

Wouter de Jong op 31/10/2010 14:25:30:
Ik lees hier op het forum vaak dat een script niet veilig is. Vaak wordt daar ook SQL injection bij genoemt.

Ik ben een beginner en heb de taal redelijk onder de knie, nu vraag ik mij af welke onveilige dingen er nog meer kunnen zijn en hoe je die kunt vermijden?
Hebben jullie daar misschien goede tutorials over of hebben jullie goede functie's die je kan gebruiken?

Alvast bedankt!


GOOGLE GOOGLE GOOGLE!

echt wat moet ik me hier soms zo erg verlagen tot een niveau dat ik niet snap waarom ik nog reageer.

Oh wacht ik verwijs mij zelf even door naar google! Dat is de beste hulp wat er is.

Toevoeging op 02/11/2010 14:18:49:

Jacco Engel op 02/11/2010 14:13:01:
Wouter de Jong op 02/11/2010 14:06:44:
Jacco Engel op 02/11/2010 13:19:20:
als je nog minder wil doen kun je beter andere hobby zoeken denk ik :)

Als wij al voor hem moeten gaan googlen....


ach ik heb zo vaak dat ik net ff niet de goeie term om op te googelen weet :)


Aaaah met jou kan ik praten!
 
Moe BE

Moe BE

02/11/2010 14:38:20
Quote Anchor link
Weet je wat het probleem is Oetzie.

Hier zitten heel veel mensen die je willen helpen als je met problemen zit en kunt aantonen dat je al geprobeerd hebt.

Dat laatste deed jij niet, waardoor je zulke reacties krijgt en dat vindt ik niet meer dan normaal.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 14:46:33
Quote Anchor link
Moe BE op 02/11/2010 14:38:20:
Weet je wat het probleem is Oetzie.

Hier zitten heel veel mensen die je willen helpen als je met problemen zit en kunt aantonen dat je al geprobeerd hebt.

Dat laatste deed jij niet, waardoor je zulke reacties krijgt en dat vindt ik niet meer dan normaal.


Nee weet jij wat het probleem is? Jij helpt zelden iemand, het vaakste wat jij in een topic zegt is: Wat heb je al geprobeerd... En let eens op hoe vaak iemand door gewezen word naar google.

Mijn vraag was gewoon: Ik zoek een jQuery plugin, alleen weet niet hoe ik het moet omschrijven/vinden.

Om te laten zien wat ik al gedaan heb moet ik dan al mijn google zoekopdrachten tonen? Als je toch iemand door wilt verwijzen naar google reageer dan gewoon niet op een topic, anders kun je wel in ELK topic de TS doorverwijzen naar google, oh wacht we stoppen met phphulp want alles is op google te vinden... blagh!
 
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

02/11/2010 15:32:53
Quote Anchor link
Nou laat ik maar even het goeie voorbeeld geven dan, Oetzi kun je even het HTML gedeelte voor me POSTEN hier zodat ik er een leuk systeem achter kan zetten.
Zal erbij ook even uitleg geven wat ik doe en waarom, Hoop dat je er dan wat van opsteekt en ook ziet waarom mensen hier geen plugins voor maken.

Voor de rest mensen, Dit is een hulp forum, ik zie ook vaak dingen waarbij ik denk, google effe, maar ik stel ook zelf vragen waar mensen zeggen google het effe, uiteraard doen mensen dit of willen gewoon een specifieke Nederlandse uitleg erbij.
En als je een google opmerking wil geven of kritiek op mensen wil voeren, zoals ik ook vaak wil doen, bespaar de moeite en reageer gewoon niet, Laat mensen in hun waarde. Niet iedereen is even slim you know. zelfs ik haha.
 

02/11/2010 16:28:53
Quote Anchor link
Heb je dan Jacco's link dan al geprobeert? Wel nuttig om dat effe te vermelden i.p.v. verder ruzie te maken.

Verder ben ik het wel met Moe eens, er wordt vaak niet nagedacht of niet gezocht.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/11/2010 16:37:24
Quote Anchor link
Vanaf hier graag enkel weer on-topic reacties.

De link die Jacco geeft lijkt mij een antwoord op de vraag?
 
Joakim Broden

Joakim Broden

02/11/2010 16:38:06
Quote Anchor link
Karl Karl op 02/11/2010 16:28:53:
Heb je dan Jacco's link dan al geprobeert? Wel nuttig om dat effe te vermelden i.p.v. verder ruzie te maken.


Daar ga ik van de week mee bezig, ondertussen kunnen mensen die nog wat voorbeelden/plugins hebben gewoon in dit topic.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.