JS Sandbox

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niek s

niek s

17/09/2010 15:16:14
Quote Anchor link
Een goede dag,

Ik ben voor een project op zoek naar een goede (!) Sandbox voor JS.
De bedoeling is dat mensen eigen JS plugins kunnen schrijven, maar het is niet de bedoeling dat ze aan de XSS gaan natuurlijk.

Mijn idee was dus om een sandbox te maken, dus ik ben aan het Google'n geslagen om te kijken of ik Sandboxes kon vinden.
Ja dat kon ik.

Echter: iedere Sandbox heeft wel op een gebied weer commentaar, dus was mijn vraag:
Heeft iemand misschien ervaring met een bepaalde JS sandbox? En zo ja: Waren deze ervaringen positief of negatief?

Hoogachtend,
Niek.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 08:29:43
 

18/09/2010 12:46:10
Quote Anchor link
Misschien is het handig / mooi om hier een lijstje op te sommen van die je gevonden hebt met hun voor- en nadelen?
Heb je bijvoorbeeld Google Caja gevonden?
Gewijzigd op 18/09/2010 19:22:45 door
 
Niek s

niek s

18/09/2010 13:16:26
Quote Anchor link
Nee die had ik nog niet gevonden schat. :) Thanks!

Ik heb geen overzicht van voor/nadelen, omdat iedere sandbox die ik tegen ben gekomen wordt afgekraakt?
Behalve dat "Google-Caja", ik ga er naar kijken. Thanks!
 

18/09/2010 13:19:14
Quote Anchor link
Mjah, idd, toen ik zocht vond ik wel van die onzin dingen die 'sandboxen' waren, maar gewoon een input vakkie met eval ofzo. Succes nog :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.