JS widget maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Furio Scripting

Furio Scripting

20/02/2020 16:08:10
Quote Anchor link
Geachte forumleden,

Mijn javascript skills zijn zo slecht dat ik wat hulp kan gebruiken. Ik wil een widget maken net zoals webwinkelkeur dat heeft dus zo een sidebar.

De sidebar is geen probleem, het probleem ligt hem in de juiste data doorsturen/verkrijgen zodat de review score die getoont moet worden klopt.

1. Klant installeert plugin in webshop systeem.
2. Klant voert webshop ID en API key in bij de plugin.
3. Klant geeft aan ja/nee weergeef JS widget.

Mijn vraag is nu wat is de juiste manier om de juiste data in te laden zodat de widget de webshop zijn review score weergeeft.

Dit heb ik nu:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<div id="fbpsidebar" class="">
            <!-- Content goes here -->
            <div class="fbp-sidebar">
                <div class="fbplogo"></div>
                <div class="fbpscore"><span>9,5(deze score moet dus ingeladen worden op basis van webwinkel id)</span></div>
            </div>
        </div>

<script type="text/javascript">
  $('#fbpsidebar').stickySidebar({
    topSpacing: 250,
    bottomSpacing: 60,
    resizeSensor: true,
    webshopid: 38[deze is variabel maar gebeurd niets mee, wellicht een ajax call hiermee doen om zo data op te halen via een api? ]
  
    
  });


</script>


Dien ik dan in mijn js file in de functie stickySidebar een ajax call doen met de webshopid en vervolgens de data die returned weergeven in de plaats bij score in html?
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.