[JS][PHP] werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »
J A

J A

08/03/2008 13:52:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een probleempje, ik wil dat als je op een link klikt een item uit de database word opgehaald en die daar word neergezet (dmv mootools/ajax/javascript + php). En dat lukt niet helemaal.

Ik heb een javascript bestand en die word gemaakt door php en word ondersteund door een database. Dat javascript bestand werkt als het goed is wel, want als ik hem bekijk via de browser zie ik overal de goede nummers (verschillende nummers van items haal ik op uit de database).

Dan heb ik nog een php bestand die de data echt uit de database haalt en nog een ander bestand die een link neerzet en waar alles op komt.

Alleen als ik dan op de link klik, komt het item er niet te staan, er gebeurd eigenlijk helemaal niks. Hoe kan dit ?
Ik heb hier de source staan van alle 3 de bestanden:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:34:03
 
Jelmer -

Jelmer -

08/03/2008 14:01:00
Quote Anchor link
Met Firebug, een addon voor Firefox kan je heel gemakkelijk zien wat er fout gaat.

Ik heb even gekeken, en je gebruikt allemaal methods zoals addEvent & Fx.Style die niet standaard in Javascript zitten. Maar ik zie nergens een link naar de library waar ze dan wel in zitten, zoals MooTools of Prototype.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
J A

J A

08/03/2008 14:16:00
Quote Anchor link
Stom dat ik Mootools ben vergeten erbij te zetten. Maar het werkt nog steeds niet :S

Edit:
Ps. je ziet dat ik via
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="#" id="ajax1">Klik hier om text op te halen</a>
dat id niet uit de database haal (ajax1). Dat weet ik, maar het id staat wel degelijk in de database. Dus daar ligt het ook niet aan


Edit:
Die FireBug van FireFox kan ik niet installeren. Ik heb wel FireFox, maar dan op mijn usb (u3 system).


Edit:
Het zou er dan zo uit moeten zien (uiteindelijk)
http://zjapske.no-ip.org/phphulp/index.php?pagina=3
Hier heb ik het ook vandaan, maar ik heb het dan aangepast zodat het uit een database haalt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A
 
J A

J A

08/03/2008 19:56:00
Quote Anchor link
Even een bumpje dan.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

08/03/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Quote:
<script type="text/javascript" src="portfoliojs.php"></script>


Waarom wil je een PHP script ophalen als JavaScript script?
 
J A

J A

08/03/2008 21:40:00
Quote Anchor link
Omdat het ook een javascript bestand moet zijn. Alleen in dat script staan dingen die uit de database moeten worden gehaald.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

08/03/2008 21:41:00
Quote Anchor link
Dan zou ik het toch op een andere manier ophalen. Misschien zelfs wel direct echoën in de pagina waar het opgehaald wordt.
 
J A

J A

08/03/2008 21:50:00
Quote Anchor link
Ik heb nu op de pagina waar het word weergegeven heb ik hem geinclude en het js/php bestandje heb ik <script type=".....> gezet. Het komt er ook wel keurig in de source te staan (dat javascript bestandje). En alles lijkt normaal. Maar hij werkt toch niet :s
 
J A

J A

09/03/2008 10:58:00
Quote Anchor link
Even een bumpje...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.