Kan geen return value maken zo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Francoi gckx

Francoi gckx

08/12/2016 01:33:08
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo '<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js"></script>'; ?>


Het wordt niet geechoed maar ok geen foutmelding wat doe ik verkeerd hier.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 16:28:06
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/12/2016 02:00:35
Quote Anchor link
Heb je al in de broncode van je pagina gekeken ;-)
 
Francoi gckx

Francoi gckx

08/12/2016 02:23:36
Quote Anchor link
Dan is het of niks meer in de <head></head> tags word gepakt; lege broncode daar.
Gek genoeg wordt de css wel geladen
Gewijzigd op 08/12/2016 02:24:01 door Francoi gckx
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/12/2016 02:33:42
Quote Anchor link
Laat eens wat meer van het script zien, een paar regels ervoor en een paar regels erachter?
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

08/12/2016 14:17:39
Quote Anchor link
Twee vragen @topicstarter:
- wat verwacht je dat er zou moeten gebeuren?
Een script tag heeft geen visueel effect.

- waarom druk je statische HTML af via PHP?
Je maakt iets onnodig complex wat je code tevens slechter leesbaar maakt.

Zit je niet gewoon in het verkeerde PHP bestand te werken of ben je toevallig vergeten een nieuwere versie te uploaden? Staat je browsercache wel uit? Heb je de pagina wel ververst? Kijk je wellicht op de verkeerde plaats? Er kunnen legio redenen zijn waarom iets niets lijkt te doen.

De informatie die je verschaft is veel te beperkt.
 
Robert Steegh

Robert Steegh

11/12/2016 13:18:33
Quote Anchor link
echo moet met " haken en de code in de javascript tussen ' haken, dan werkt het prima.

Ik gebruik deze code om een extra google-ads advertentie te tonen op het moment dat de lengte van de pagina dit toe laat:

echo "<script type='text/javascript' src='//pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js'></script>";
Gewijzigd op 11/12/2016 13:25:24 door Robert Steegh
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

11/12/2016 13:42:01
Quote Anchor link
Ik zou dat toch echt andersom doen. HTML attributen horen eigenlijk omsloten te worden door "".
 
Francoi gckx

Francoi gckx

11/12/2016 18:09:13
Quote Anchor link
dankuwel voor alle reacties en ik ga ze allemaal nog bestuderen ik heb goeie leads

ik ga met een cms systeem werken en dan zou ik een array willen hebben van de js en de css script zoals bij twig of smarty
Gewijzigd op 11/12/2016 18:10:34 door Francoi gckx
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.