Door
Wiel Verheijen
op 08-03-2016 07:23
gewijzigd op 09-03-2016 15:08
13.055 views
Geachte lezer,
Ik kan niet meer inloggen op mijn website, en dat vormt een groot probleem voor mij.
Ik ben 60 jaar en heb totaal geen verstand van PHP. Helaas heb ik gisteren 10 uur lang met een medewerker van PHP Hulp achter mijn PC gezeten. Deze bombardeerde mij met kreten en opgaven waar ik niets van begreep. Na 10 uur heb ik de moed opgegeven, daar de medewerker mij niet de hulp bood die ik nodig had. Mijn vraag is nu: wie is bereidt mij ( met geen verstand van PC en PHP) te helpen dit probleem op te lossen ?
Geen spatie voor de <?php soms of een ander vreemd teken?
Anders moet je het even kopieëren, en opnieuw in kladblok plakken, en opnieuw proberen op te slaan.
Doordat je fouten wilt melden en weergeven (error_reporting en display_errors) levert dit mogelijk complicaties op. Zo kan het weergeven van een foutmelding een andere fout veroorzaken (headers already sent zie ik staan...). Dit verstoort mogelijk de foutafhandelingsroutines van WordPress zelf, deze heeft hier immers (en blijkbaar) zelf voorzieningen voor (WP_DEBUG). Mogelijk doen deze onder de motorkap hetzelfde, maar doe het dan gewoon op de "wordpress manier". Of lees er iets over.
Ben je dit trouwens "live" aan het doen? Heb je al een backup gemaakt van wat je hebt? Dit soort zaken zou je op een ontwikkelomgeving moeten doen, live debuggen is nooit een goed idee. Zeker niet als je (nog steeds) geen backup hebt...
Even het topic doorlezen kan geen kwaad. Let wel op dat dit topic al een ruim maand oud is en mogelijk verholpen is. Een PM naar de topicstarter lijkt me misschien het verstandigst.