kan niet verbinden met database met andere login-gegevens

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ch th

ch th

15/11/2012 21:29:57
Quote Anchor link
Hallo

Ik heb me een tijdje geleden een diskstation van Synology gekocht, wat me best wel handig leek en werkelijk ook is. Er is ook de mogelijkheid om websites te hosten via zo'n diskstation met ondersteuning van PHP en MySql evenals phpMyAdmin.

Nu heb ik echter het probleem dat ik geen verbinding meer kan maken met de database wanneer ik met een andere account dan de "root" account verbinding wil maken.

Ik heb ook hetzelfde probleem als ik het wachtwoord van de root-account wijzig en dit eveneens in mijn verbindingscommando wijzig.

Kan iemand me hierbij helpen?
Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 13:16:44
 
- SanThe -

- SanThe -

15/11/2012 21:40:26
Quote Anchor link
Je zal de accounts in mysql zelf moeten aanpassen en/of toevoegen.
 
Reshad F

Reshad F

15/11/2012 22:40:51
Quote Anchor link
kleinbeetjeofftopic: welke heb je precies? ik ben al een tijdje op zoek naar een NAS met php en mySql ondersteuning!
 
Ch th

ch th

16/11/2012 08:06:23
Quote Anchor link
@ - SanThe -: Hoe en waar kan ik dit aanpassen?

@Reshad F: Momenteel heb ik een DS212 en een DS213, bij synology is het zo dat hetzelfde busturingssysteem op bijna alle toestellen kan draaien. Dus ook bijna alle toestellen ondersteunen de webservice met php en MySql. Voor de zekerheid zou ik eerst wel eens kijken bij specificaties op de website van synologywebsite van synology alvorens er een te kopen.
Gewijzigd op 16/11/2012 08:06:45 door ch th
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.