kijken wie heeft ingelogd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Joren vh

joren vh

15/01/2008 19:00:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben bezig met een systeem. Hier zit een login aan vast. Als iemand goed inlogt zet hij een session. Dat gaat goed. Maar nu vraag ik mij af hoe ik via die session kan kijken wie er heeft ingelogd. Dit omdat per gebruiker iets anders moet weergegeven worden.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
session_start();
include ("config.php");
//klanten ophalen
$klanten_ophalen = mysql_query("SELECT * FROM users");
//kijken wie ingelogd is.
if( isset($_SESSION['login'])) {
    if ($naam == "jorenvh200" ) {
        echo 'Dit is de beveiligde pagina jorenvh200';
    }

    else {
        echo ' u bent geen klant ';
    }
}
else {
echo 'U bent niet ingelogt';
}

?>


Zo deed ik het eerst maar dat werkte niet. En het is ook dom want als ik dat voor iedere user moet gaan doen.

Iemand een voorstel hoe ik dit kan doen?
De pagina's worden per gebruiker uit de database gehaald.

Al vast bedankt,
Joren
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:11:07
 
Mvos

mvos

15/01/2008 20:55:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php
session_start();
include ("config.php");
//kijken wie ingelogd is.
if( isset($_SESSION['login'])) {
$sql = "SELECT * FROM `users` WHERE de kolom waar de users staan LIKE '%$naam%'";
$query = mysql_query($sql) or die('Fout in mysql!');
  while($users = mysql_fetch_array($query)) {
    if($naam == $users['user']) {
        echo "Dit is de beveiligde pagina ".$users['user']."";
    }

    else {
        echo ' u bent geen klant ';
    }
  }
}
else {
echo 'U bent niet ingelogt';
}

?>
 
Joren vh

joren vh

16/01/2008 08:35:00
Quote Anchor link
Bedankt,

Maar hij doet het niet helemaal.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
Notice: Undefined variable: naam in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 8
Fout in mysql!


Regel 8 :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$sql = ("SELECT * FROM `users` WHERE naam LIKE '%$naam%'");
 
Pieter Joordens

Pieter Joordens

16/01/2008 10:13:00
Quote Anchor link
een notice is geen error, hij doet het dus gewoon
 
- -

- -

16/01/2008 10:16:00
Quote Anchor link
Waarom gebruik je %$naam% ?
 
Jacco Engel

Jacco Engel

16/01/2008 10:17:00
Quote Anchor link
En notice moet je behandelen als error omdat het anders errors tot gevolg kan gaan hebben.

Maar de variabele naam bestaat niet
 
Joren vh

joren vh

16/01/2008 10:19:00
Quote Anchor link
@pieter

nee hoor hij doet het niet.

@kruidnootje

Omdat e dat hierboven tegen mij zeiden.

@jacco

ja inderdaad, maar hij zou wel moeten bestaan :s
 
Jacco Engel

Jacco Engel

16/01/2008 10:38:00
Quote Anchor link
Joren Zet net boven je query eens :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$naam
= (empty($naam))? "" : $naam ;
?>


O ja ook nog even de query zoals hij wel hoort :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$sql
= "SELECT * FROM users WHERE de kolom waar de users staan LIKE '%".$naam."%'";
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
- -

- -

16/01/2008 10:50:00
Quote Anchor link
Pieter schreef op 16.01.2008 10:13:
een notice is geen error, hij doet het dus gewoon


Een notice is wel een soort fout, iig wel bij php...
 
Joren vh

joren vh

16/01/2008 11:14:00
Quote Anchor link
@jacco.

Thx, het gaat nu al wat beter. Maar waar ik even niet uitgeraak :

De error die ik krijg als ik WEL ben ingelogd.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
Notice: Undefined variable: query in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 9

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 9


naar mijn wete klopt deze regel gewoon hoor.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
while($users = mysql_fetch_array($query)) {
?>
 
Jacco Engel

Jacco Engel

16/01/2008 11:17:00
Quote Anchor link
$query = mysql_query($sql) or die('Fout in mysql!');

Vervangen door deze constructie :

$query = mysql_query($sql) or die(mysql_error());

O ja en je variabele query is leeg. Post even de hele RELEVANTE code
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
Joren vh

joren vh

16/01/2008 11:23:00
Quote Anchor link
thx, heb nog wat zitten knoeien omdat het niet helemaal werkte. Nu krijg ik dit.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Notice: Uninitialized string offset: 0 in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 11

Notice: Uninitialized string offset: 0 in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 12
Dit is de beveiligde pagina
Notice: Uninitialized string offset: 0 in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 11

Notice: Uninitialized string offset: 0 in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 12
Dit is de beveiligde pagina
Notice: Uninitialized string offset: 0 in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 11

Notice: Uninitialized string offset: 0 in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 12
Dit is de beveiligde pagina
Notice: Uninitialized string offset: 0 in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 11

Notice: Uninitialized string offset: 0 in D:\Program Files\EasyPHP 2.0b1\www\membersysteem\test.php on line 12
Dit is de beveiligde pagina


Zal in 1x maar misschien even heel mijn code posten.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php
session_start();
include ("config.php");
$naam = (empty($naam))? "" : $naam ;
//kijken wie ingelogd is.
if( isset($_SESSION['login'])) {
$sql = "SELECT * FROM members WHERE naam LIKE '%".$naam."%'";

$query = mysql_query($sql) or die(mysql_error());
  while($users = mysql_fetch_array($query)) {
    if($naam == $naam['login']) {
        echo "Dit is de beveiligde pagina ".$naam['naam']."";
    }

    else {
        echo ' u bent geen klant ';
    }
  }
}
else {
echo 'U bent niet ingelogt';
}

?>


Ik dank je al vast jacco !!

Edit:

Ik zie dat ik 2x $sql doe. 1tje is gedelte
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door joren vh
 
Jacco Engel

Jacco Engel

16/01/2008 11:32:00
Quote Anchor link
Regel 11:
Een gedeelte van een var/array kan nooit gelijk zijn aan de hele var/array
 
Joren vh

joren vh

16/01/2008 11:36:00
Quote Anchor link
mmm wat moet ik dan doen, lig helemaal in de knoop :$
 
Jacco Engel

Jacco Engel

16/01/2008 11:38:00
Quote Anchor link
$naam == $naam['login']

Moet je volgens mijn glazen bol vervangen door :

$naam == $users['login'] of $naam == $_SESSIO['login']
 
Joren vh

joren vh

16/01/2008 12:03:00
Quote Anchor link
Dat levert al geen error's meer op maar het gaat toch nog niet goed.

Ik log in, dan krijg ik de melding dat ik ben ingelogd. Vervolgens word ik doorgestuurd naar test.php ( de pagina met het script van dit topic ) en dan krijg ik "u bent geen klant u bent geen klant u bent geen klant u bent geen klant"

Wat gaat er soms nog mis ?

ow en ik heb regel 11 veranerd naar $naam == $_SESSION['login']

Dank voor je hulp tot hier toe
 
Jacco Engel

Jacco Engel

16/01/2008 12:28:00
Quote Anchor link
$naam == $users['naam'] dan?

Dat is tevens het laatste dat ik kan bedenken zonder je datamodel gezien te hebben
 
Joren vh

joren vh

16/01/2008 12:42:00
Quote Anchor link
Dan krijg ik weer die notice van op lijn 11 & 12.

Mijn datamodel.

Tabel members
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
id   naam  mail  wachtwoord datum ip


Tabel informatie
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
id naam link beschrijving extra datum


Ik dank je al erg jacco !

Joren
 
Jacco Engel

Jacco Engel

16/01/2008 13:40:00
Quote Anchor link
I give up
 
Joren vh

joren vh

16/01/2008 13:46:00
Quote Anchor link
mmm oké, Bedankt voor de hulp die je hebt geboden !!!

Iemand die mij kan helpen ??

Dank,

Joren
 
Mvos

mvos

16/01/2008 14:31:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php
session_start();
include ("config.php");
$naam = (empty($naam))? "" : $naam ;
//kijken wie ingelogd is.
if( isset($_SESSION['login'])) {
$sql = "SELECT * FROM members WHERE naam LIKE '%".$naam."%'";

$query = mysql_query($sql) or die(mysql_error());
  while($users = mysql_fetch_array($query)) {
    if($naam == $users['naam']) {
        echo "Dit is de beveiligde pagina ".$users['naam']."";
    }

    else {
        echo ' u bent geen klant ';
    }
  }
}
else {
echo 'U bent niet ingelogt';
}

?>
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.