klein DB SQL PHP schript wie kan en wil dit voor me maken.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

R L

R L

23/10/2015 05:34:13
Quote Anchor link
Hallo,
ik zoek een klein bankaccount script wat ik zo kan uploaden.

Het gaat hierbij om een soort bank script, deze kon ik niet op internet vinden of ik weet niet goed naar welke benaming ik moet zoeken dus vandaar deze vraag.

Wat er in moet zitten zijn pagina’s zoals registreren, login enz
ook al een aangemaakte account met de naam bank of later in te stellen in deze acc wil ik de instellingen kunnen aanpassen.

de bedoeling is dat als iemand registreert dat hij/zij
geld/valuta naar een andere account kan zenden en dat er een %tage naar de bank account gaat die in de bankaccount in te stellen is maar bij de overdracht naar de bank is er een andere %tage van toepassing ook in te stellen

DB = ID, username, Naam, achternaam, Pass, en wat er nog meer nodig is Email hoef niet mag wel.

Na het inloggen, moet er op een makkelijke manier naar mede player gezocht kunnen worden en niet met een hele lijst, laat je geest de vrije loop haha alvast bedankt voor diegene die me hiermee uit de brand mee kan helpen

groetje,
Gewijzigd op 24/10/2015 21:30:43 door R L
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:19:05
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/10/2015 08:57:20
Quote Anchor link
Dit lijkt me meer mastwerk dan dat er een kant-en-klaar script voor zal zijn.

Ik raad je aan om een topic in het Vacaturestopic aan te maken die aan de daar geldende voorwaarden voldoet.
 
Eddy E

Eddy E

23/10/2015 09:04:19
Quote Anchor link
En ook raad ik je aan eens wat correcte interpunctie toe te passen op je bericht.
Daarnaast heeft het overvloedig en foutief gebruik van afkortingen nadelige gevolgen betreffende de leesbaarheid van je bericht.

Niet om te bekritiseren, maar als je een bank-script wilt opzetten waarbij je geld gaat versluizen, dan lijkt mij een stukje vertrouwen in diens persoon of website wel gepast. Correct taalgebruikt valt daar, mijn inziens, ook onder.
 
R L

R L

24/10/2015 17:30:34
Quote Anchor link
als ik naar vacatures ga dan gaat tie naar Monsterboard
 
- SanThe -

- SanThe -

24/10/2015 17:36:12
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/10/2015 17:46:46
Quote Anchor link
Klopt, je moet in het Vacature-forum zijn.

http://www.phphulp.nl/php/forum/vacatures/26/

Ik neem aan dat het een RPG-game is, en niet speelt met wettige betaalmiddelen. Anders is er nog meer nodig dan alleen een script, zoals SSL.
 
R L

R L

24/10/2015 21:32:13
Quote Anchor link
ja soort van game er komt geen echt geld in voor.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/10/2015 21:45:30
 
Koen Hollander

Koen Hollander

24/10/2015 22:03:55
Quote Anchor link
Tja, ik vind dit wel een leuke opdracht om te doen, ik vraag er niet veel voor :D (Maar moet er wel aan verdienen)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.