Klein klusje voor programmeur...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

22/03/2007 12:28:00
Quote Anchor link
Hallo,
ik ben opzoek naar een programmeur die voor mij het volgende kan maken:

Ik heb in mijn shop verschillende betaal methodes en wil bij een bepaalde betaal methode een extra bericht op de factuur geprint hebben.

Dus indien betaal methode x gebruikt is een bepaalde text op de factuur, indien er een (willekeurige) andere betaal methode gebruikt is moet er een andere text op de factuur komen, oftwel: of bericht 1 of bericht 2 wordt op de factuur geprint.

Het gaat ome en oscommerce systeem.

Graag iemand die dit direct kan doen zodat ik vanmiddag dit nog in gebruik kan nemen.
Vergoeding in overleg na schatting van benodigde tijd.

reageren kan hier of via msn: [email protected]
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:46:35
 
Jens P

Jens P

22/03/2007 13:17:00
Quote Anchor link
Is het betaalsysteem al aanwezig?
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

22/03/2007 13:27:00
Quote Anchor link
Ja, is gewoon een draaiend systeem waaraan nu een nieuwe betaal methode wordt toegevoegd (betaling op factuur) en waarvoor dus betalings info geprint moet worden op de factuur maar dus enkel op de facturen die deze nieuwe betaal methode gebruiken. De overige facturen moeten voorzien worden van de melding dat ze reeds betaald zijn.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.