Kleur probleempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Penetration Tester & Security Researcher

We are looking for a Penetration Tester & Security Researcher Your responsibilities: You will be joining a team mainly responsible for web application penetration testing but with attitude toward the area of infrastructural pentesting and security research. 25% of your working time will be dedicated to research in the security field. You will be working in a highly dynamic team with impressive skills guided by a team leader with strong technical expertise. Members of this team are periodically invited as speakers at famous security conferences around the world (such as Blackhat, BruCON, etc.) and involved in 0day vulnerability research. Your

Bekijk vacature »

.NET C# ontwikkelaar gezocht (C# Winforms, Xamarin

.NET C# ontwikkelaar bij een slagvaardig en hard groeiend bedrijf met korte lijnen? In een omgeving waar je onder andere direct samen met de oprichter werkt aan het verder ontwikkelen van een vernieuwend product? Dan is deze vacature zeker iets voor jou. Voor een bedrijf in Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het gaat om klein bedrijf dat op een punt is aanbeland waar de vraag naar hun software flink aan het toenemen is. Hierdoor zijn ze op zoek naar meerdere .NET ontwikkelaars die samen met de oprichter en nog verschillende andere collega’s hun product

Bekijk vacature »

Starter C# .NET Developer for BI Solutions

Functieomschrijving Are you a Developer with a passion for .NET? Do you want to work on BI solutions? Do you want to be end-to-end responsible from technical design to delivering? Apply now! You will start in this challenging environment and will be responsible with the team to build new BI solutions, end-to-end. These solutions have the goal to get the data directly from different sources and eventually provide reports to the business. You will be involved, together with the team, in the end-to-end process of developing such a solution: Translating functional designs to technical designs and requirements Developing the solution

Bekijk vacature »

Senior Android Developer vacature

Je bent creatief. Je wilt verschil maken. Je gaat voor mobile. Voor het bedenken, ontwerpen en realiseren van sterke mobile-apps mag men jou ’s nachts wakker maken. Jij weet hoe je Android-apps met impact ontwikkelt en levert ze op tijd af. Of het nu gaat om betalen met een vingerafdruk, het delen van de bar-rekening of het mobiel aanpassen van de (sfeer-)verlichting in huis, jij weet welke integrale functionaliteiten toegevoegde waarde hebben voor de eindgebruiker. Jij zorgt er bovendien voor dat jouw apps het toonbeeld zijn van gebruikersvriendelijkheid en veiligheid. Omdat je breed georiënteerd bent, kun je ook prima buiten

Bekijk vacature »

Front-end developer met interesse in het innoveren

Vacature Omschrijving Dit groeiend bedrijf bouwt al tien jaar aan innovatieve systemen en applicaties ten behoeve van personeelsprocessen. Het systeem draait in the cloud en kan efficiënt en foutloos plannen. De software is erg krachtig, maar gaat binnenkort in een nieuw jasje gestoken worden, om deze te innoveren en optimaliseren voor de eindgebruikers. Daarom zoekt dit groeiende bedrijf nadrukkelijk naar een front-end developer. Bezit jij de drive om samen met je collega experts het systeem te moderniseren en perfectioneren? Functieomschrijving Als front-end developer ga jij bijdragen aan het innoveren van de softwaresystemen om de gebruiksvriendelijkheid bij de klant te vergroten.

Bekijk vacature »

PHP developer gezocht die wilt werken aan een unie

Vacature Omschrijving Deze grote speler in de e-commerce markt is per direct op zoek naar versterkingen. Er word gewerkt met de nieuwste technieken en hierbij ga je aan de slag binnen een team van IT-professionals. Samen gaan jullie werken aan de doorontwikkeling van het unieke concept. Samen met het team van professionele ontwikkelaars ga je in een monumentaal pand in Breda werken aan uitdagende projecten, waar een programmeurs hart sneller van gaat kloppen. Functieomschrijving Je begint de dag met een lekkere kop koffie en hierna zullen jullie samen naar de dag briefing gaan. Vervolgens word er vastgesteld wat het uitgangspunt

Bekijk vacature »

Software Developer / industriële automatiseri

Functieomschrijving Heb jij ervaring als Software Developer en werk jij graag aan software, gericht op machine besturing? Is C# jouw zeer bekend en werk jij graag in een informeel bedrijf met een platte structuur? Dan zijn wij op zoek naar jou voor een organisatie in regio Eindhoven! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de

Bekijk vacature »

Ervaren C# .NET developer gezocht, hardware interf

Je bent een ervaren .NET C# developer woonachtig ergens tussen Dordrecht en Rotterdam en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Binnen een leuke, kleine en informele club van enthousiaste mensen? En het bouwen van Windows Services en de communicatie tussen software en hardware interfaces spreken je aan? Wellicht dat dit bedrijf dan iets voor jou is. Voor een organisatie in de regio Ridderkerk zijn we op zoek naar een .NET C# developer. Het bedrijf richt zich op een specifieke branche binnen de logistieke sector. Dit doen ze inmiddels ruim 15 jaar en momenteel werken er ca. 50 mensen. Door het

Bekijk vacature »

Progress Developer / Internationale markt

Functieomschrijving Wil jij in een toonaangevende organisatie werken met de ambitie om de (inter-)nationale markt te bewerken? Reageer dan nu! Uitvoeren van analyses ter bevordering van de betrouwbaarheid en performance van de applicatie; Implementeren van functionaliteiten in eigen Back Office pakket; Meedenken over de architectuur en tevens waarborgen van de architectuur; Programmeren van functionele en technische wijzigingen; Bijwerken van documentatie; Troubleshooten van complexe incidenten; Aanroepen van webservices, message handling; Functie-eisen Minimaal HBO werk en denkniveau; 6+ jaar ervaring in software ontwikkeling; Ruime ervaring met Progress / OpenEdge; Zeer sterk analytisch vermogen; Je bent communicatief en je gaat proactief te werk;

Bekijk vacature »

Senior Developer .NET CI/CD Azure Microsoft Visual

Functieomschrijving Are you an experienced Developer with a passion for .NET? Do you have relevant experience with Microsoft Visual Studio, Azure and CI/CD pipelines? Do you have the basic knowledge of tooling such as TeamCity, Jenkins or Bamboo? Then advance your career in one of the coolest and most challenging companies in the Netherlands! You will enter a challenging environment where they work according to Agile/Scrum methodologies. You main tasks involve: Improving and maintaining the applications/systems; Building, maintaining and automating the CI/CD pipelines; Using customer feedback to improve the operational processes; Deploying applications as soon as new version of the

Bekijk vacature »

Activations Consultant (EDI)

Activations Consultant (EDI) POSITION SUMMARY In your function of Activations Consultant, you will be responsible for the Activations consultancy and implementation of projects with regards to B2B messaging. Your day-to-day tasks mainly consist of message flow configuration, mappings and customer visits. You will be part of the EMEA Professional Services team and co-operate closely with other teams such as product development and customer service. RESPONSIBILITIES Are situated in the following domains: You are responsible for setting up, maintaining and extending the EDI system for our customers You communicate with our customers and analyse, design and implement their needs You create

Bekijk vacature »

Experienced Developer Python Data/ML Environment S

Functieomschrijving Designing, developing, testing and maintaining complex data driven solutions; Working with low-latency distributed systems; Teaming up with Data Scientists and Data Analysts in order to deliver the best data driven solutions; Sharing your experience, ideas, best practices and opinions on how to deliver the best solutions. Functie-eisen You have multiple years of experience with Python programming and at least a Bachelor’s degree (must); You know about or have experience with Machine Learning, Data Modelling, Linux and Java; You have a big interest in predictive analysis and machine learning; You know the ins & outs of KISS, DRY, YAGNI and

Bekijk vacature »

(Enterprise) Architect

BNP Paribas Cardif zoekt een Enterprise Architect Ben jij een ster in denken als een visionair op het gebied van (technische) bedrijfsinrichting? Ben je in staat om dit te vertalen naar praktische richtlijnen en principes voor de organisatie? Ben je een gedreven en positief ingestelde collega?En wil je graag werken voor een internationale verzekeraar? Dan ben jij onze nieuwe Enterprise Architect! Wat je bij ons doet Als Enterprise Architect zorg je voor de ontwikkeling van de enterprise architectuur van BNP Paribas Cardif. Deze architectuur is afgeleid vanuit de overkoepelende BNP Paribas Cardif visie en de IT-strategie. Over het algemeen draag

Bekijk vacature »

Senior (Lead) Developer

Functieomschrijving Ze zoeken een ervaren PHP Developer die graag de technische uitdaging aangaat. Je krijgt hier de mogelijkheid om met andere developers nieuwe features te bedenken en te implementeren ofwel je krijgt de mogelijkheid om mee te groeien samen met het bedrijf. In dit kleine maar vier man sterke team werken ze volgens de Scrum methodiek aan hun eigen ontwikkelde product. Jij zult hier voornamelijk werken aan de back-end. Wil jij graag bij innoverend en dynamische bedrijf werken dan ben je hier aan het juiste adres! Functie-eisen - Je beschikt als PHP ontwikkelaar over HBO werk en denk niveau; -

Bekijk vacature »

Vacature .NET Developer - Werk mee aan een maatsch

Wil jij bijdragen aan de verbetering van de zorg? Zet je kwaliteiten dan in voor CareConnections, een succesvolle scale-up met inmiddels veertien medewerkers.Wij ontwikkelen cross-platform mobile apps die de zorgmedewerkers administratief ontzorgen, zodat de cliënt meer aandacht krijgt. Als technologie je passie is en je je continu wilt blijven ontwikkelen, is dit een functie voor jou! CareConnections ontwikkelt de Zorgapp voor de zorgprofessional. En om de driehoeksverhouding met de cliënt en verwant te stimuleren, heeft CareConnections sinds dit jaar ook de Eva! app om de zelfregie en de participatie te verhogen. Jouw functie als .NET API en Database Developer Als

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 10:21:58
Quote Anchor link
Ik heb een vraagje over een font color veranderen:
ik heb een variabel "$days" staat gekoppelt aan 2 Datums: De datum voor vandaag, en een "bepaalde" datum; voorbeeldje Datum "bepaald" 2012-01-05 (5 januari) Datum vandaag 2012-01-12.
Deze Datums Worden Vergeleken :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
//$date1 = vandaag
//$date2 = bepaalde datum

$diff=abs(strtotime($date2) - strtotime($date1));
?>

Nu wil ik zeg maar als zeg maar het verschil (als Vandaag groter is dan de Bepaalde datum) in het voorbeeld zijn dat 7 Dagen maar dan negatief, als Het verschil dus negatief gaat lopen dat ik dan een soort:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
If ($days < 0) {
<
font color =/'#ff0000/'>$days</font>

}

?>

maar dat werkt dus blijkbaar niet, wie zou mij hierbij kunnen helpen om dus de negatieve getallen van 1 variabel "rood" te kunnen maken?

Alvast bedankt voor je aandacht :)

PHP hulp

PHP hulp

16/10/2019 17:31:36

Erwin H

Erwin H

12/01/2012 10:39:37
Quote Anchor link
Definieer twee classes in CSS, een voor negatieve en een voor positieve getallen.
Bij het echoen van je data doe je dan:
Code (php)
1
2
3
<?php
echo '<span class="'.(($days<0)?'negative':'positive').'">'.$days.'</span>';
?>

En vervang de span tags met welke tag je het dan ook maar in wil zetten natuurlijk.

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 11:00:28
Quote Anchor link
ik zou niet weten hoe ik 2 "soorten" getallen zou moeten defineren met maar een variabel, zeg maar 5 januari en vandaag schelen 7 dagen, maar vandaag en 19 januari schelen ook 7 dagen, maar dan wil ik zeg maar het verschil wat negatief is "rood" maar ik ben bang dat als ik doe wat jij zegt, dat er dan of een error komt, of De en het positieve verschil/negatieve verschil beide rood kleuren, zou je een voorbeeld kunnen geven van hoe de CSS er ongeveer uit ziet of is dat te moeilijk ofzo (heb geen ervaring met CSS),

wel bedankt alvast!:)

Erwin H

Erwin H

12/01/2012 11:15:24
Quote Anchor link
Arjan vrolijk op 12/01/2012 11:00:28:
ik zou niet weten hoe ik 2 "soorten" getallen zou moeten defineren met maar een variabel, zeg maar 5 januari en vandaag schelen 7 dagen, maar vandaag en 19 januari schelen ook 7 dagen, maar dan wil ik zeg maar het verschil wat negatief is "rood" maar ik ben bang dat als ik doe wat jij zegt, dat er dan of een error komt, of De en het positieve verschil/negatieve verschil beide rood kleuren

Huh??
Je kan toch wel twee getallen van elkaar aftrekken? Het spijt me zeer, maar jouw redenatie begrijp ik echt niet. En zo te zien heb je dus ook nog niets geprobeerd.

Voor CSS: http://www.w3schools.com/cssref/pr_text_color.asp

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 11:40:28
Quote Anchor link
ik heb al een manier gevonden hoe het moet, bedankt voor het hulp met die CSS, echt handig!
alleen ik heb 1 vraagje ik heb html functie in me .PHP file en de css dat staat in me html ruimte, ik heb de ECHO die jij hebt gestuurd nu op de juiste plek geplaats.
alleen maakt het uit of de Style bestand van de CSS een .CSS file of een .PHP file is

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

12/01/2012 11:53:51
Quote Anchor link
ik weet niet of ik je vraag goed begrijp of lees maar:

Je Style bestand en al je opmaak moet in een .CSS bestand..
deze moet je laden in de head:
{de zogeheten External style sheet }
Code (php)
1
2
3
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="naam_style_sheet.css" />
</head>

als je dit niet wilt of kan dan heb je nog 2 opties voor de css dat zijn;
Internal Style Sheet:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<head>
<style type="text/css">
hr {color:red;}
p {margin-left:20px;}
body {background-image:url("img/bg.png");}
</style>
</head>

of de Inline Styles:
Code (php)
1
<p style="color:red;margin-left:20px">This is a paragraph.</p>

Maar het is altijd aan te raden om het in een .CSS bestand te zetten zodat je opmaak en je html gescheiden blijft..
Gewijzigd op 12/01/2012 11:57:47 door Marco PHPJunky

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 12:03:19
Quote Anchor link
ja je begreep me vraag dus blijkbaar want dit wou ik dus weten, ik zit helemaal in de knoop want ik heb een .CSS bestand gemaakt met in me <head> van me .CSS een PHP code dus een interne Style sheet in een externe style sheet, dus nu begrijp ik waarom die het niet doet moet ik de
Code (php)
1
<?php ?>
weg laten uit de externe CSS of niet?
Gewijzigd op 12/01/2012 12:03:57 door arjan vrolijk

Donny Wie weet

Donny Wie weet

12/01/2012 12:07:35
Quote Anchor link
Als ik het goed heb:

je externe sheet include, en alleen CSS code houden. Geen HTML of PHP

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 12:29:31
Quote Anchor link
ik heb nu in me file dit
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="Style.css" />
</head>
(even wat verder)
Code (php)
1
2
3
<?php
echo "<tr><td><span class='('($days < 0)':'negative','positive')>$days dagen</td></span>";
?>

en in me css dit:
<head>
<style type="text/css">
positive{
color:black;
}
negative{
color:red;
}
</style>
</head>
Alleen ik doe blijkbaar nogsteeds iets fouts, want hij geeft nog alleen zwarte letters aan
p.s.
nogsteeds Bedankt voor de moeite :
Erwin H
Marco PHPJunkie
Donny van Grondelle
:)

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

12/01/2012 12:30:41
Quote Anchor link
een css file reageerd op een 'id' of 'class' of 'element'...
bv:
ID
Code (php)
1
<p id="para">Hello World in het midden en rood!</p>

word in je css:
Code (php)
1
2
3
4
5
#para
{
text-align:center;
}

CLASS
voor een class word dit:
Code (php)
1
<p class="center">deze tekst in het midden zetten.</p>

word in je .css
Code (php)
1
2
3
4
.center
{
}

Dit kan natuurlijk ook samen in 1 css bestand staan:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
#para
{
}

.center
{
}

en dan in de html:
Code (php)
1
2
<p id="para">Hello World in het midden en rood!</p>
<p class="center">deze tekst in het midden zetten.</p>

Een ID word dus met een # aangegeven in je css
en een CLASS word aangegeven met een . ervoor.....

Je kan het ook zonder . of # en alleen een P neer zetten maar dan worden alle P elementen in je html ermee verbonden...

en kijk ook in de links hieronder want daar staat nog meer:
w3schools css
CSS tutorials

ps. natuurlijk is er nog veeeeeel meer mogelijk met een css bestand maar dat is voor later...
Gewijzigd op 12/01/2012 12:31:21 door Marco PHPJunky

Erwin H

Erwin H

12/01/2012 12:48:37
Quote Anchor link
Dit klopt niet:
<td><span class='('($days < 0)':'negative','positive')>$days dagen</td></span>
Je moet eerst de span afsluiten en dan pas de td natuurlijk. Daarnaast de variabelen buiten quotes halen.

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 13:21:41
Quote Anchor link
dus je bedoelt dit:
"<span class=(($days < 0) : negative,positive)><tr><td>$days dagen</td></span>";?
Gewijzigd op 12/01/2012 13:22:19 door arjan vrolijk

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

12/01/2012 13:28:07
Quote Anchor link
ik denk dat hij hem zo bedoeld:
Code (php)
1
2
3
<?php
echo '<td><span class="'.(($days<0)?'negative':'positive').'">'.$days.'</span></td>';
?>

Erwin H

Erwin H

12/01/2012 13:42:28
Quote Anchor link
Precies. Overigens zou je ook die hele span weg kunnen laten en de CSS class mee kunnen geven in de td tag. In elk geval als $days het enige is dat in die td staat.

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 13:53:25
Quote Anchor link
Erwin H, Marco PHPJunkie,
Hartelijk bedankt voor de hulp, Het werkt zonder fouten(heb eerst wel veel fouten gemaakt, maakt niet uit, leer ik van).
Ik moet zeggen,zonder jullie hulp zat ik nu nog te kloten,

Jongens jullie zij beide geweldig!

Toevoeging op 12/01/2012 14:23:30:

ik heb wel een bonus vraag:
Is het mogelijk om : uit een access database die deze datum heeft :
2012-01-05 00:00:00
waar deze code onder staat
Code (php)
1
<?php $date2=odbc_result($rs,"end time"); ?>

2012-01-05 van te maken met ongeveer zo iets
Code (php)
1
<?php $date2=odbc_result($rs,"Y-m-d [end time]"); ?>

dit hierboven is een fout hoor (al geprobeerd), maar ik vroeg het me alleen af of dat kon in php of zou ik dan in me access database moeten zijn?

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

12/01/2012 14:34:40
Quote Anchor link
Wat wil je precies ?
moet het in je database goed staan ?
moet het alleen in je script (op het scherm) goed staan ?

------------

hoe staat het in je database ?
hoe gaat het in je database ?
wat voor (veld) type heeft het ?
Gewijzigd op 12/01/2012 14:36:15 door Marco PHPJunky

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 14:38:22
Quote Anchor link
wat ik wil: dat ga ik wel ff duidelijk maken,
de Codes die te maken hebben met de datum waarvan ik de Tijd van wel wil hebben zijn deze codes
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
<?php

$conn
=odbc_connect('Licentie_database','','');
if (!$conn)
  {
exit("Connection Failed: " . $conn);}

$sql="SELECT * FROM events WHERE Update_nodig <> 0 ORDER BY [end time] ";
$rs=odbc_exec($conn,$sql);
if (!$rs)
  {
exit("Error in SQL");}

echo "<table><tr>";
echo "<th>Dagen Resterend</th>";
echo "<th>Verval datum</th>";
echo "<th>Licentie van:</th>";
echo "<th>Klant</th>";
while (odbc_fetch_row($rs))
  {

$date1= date("Y-m-d");
  $date2=odbc_result($rs,"end time");
  $diff=abs(strtotime($date2) - strtotime($date1));
  $iLV=odbc_result($rs,"Title");
  $iKlant=odbc_result($rs,"Location");

$years = floor($diff / (365*60*60*24));
  $months = floor(($diff - $years * 365*60*60*24) / (30*60*60*24));
  $days = floor(($diff + $years * 365*60*60*24 + $months*30*60*60*24)/ (60*60*24));

if ($date2 < $date1)
{

$days = $days *-1;
   }

if ($days < 60)
  {

echo '<tr><td><span class="'.(($days<0)?'negative':'positive').'">'.$days.'</span></td>';
  echo '<td><span class="'.(($days<0)?'negative':'positive').'">'.$date2.'</span></td>';
  echo '<td><span class="'.(($days<0)?'negative':'positive').'">'.$iLV.'</span></td>';
  echo '<td><span class="'.(($days<0)?'negative':'positive').'">'.$iKlant.'</span></td></tr>';
  }

}

odbc_close($conn);
echo "</table>";

?>

Toevoeging op 12/01/2012 14:43:15:

maar wat het probleem is : Bekijk regel 26 en 42 dat is de "bepaalde datum" Die "Datum" komt uit en acces database en Die staat zeg maar YYYY-mm-dd XX:XX:XX, nu wil ik een aanpassing maken, met de uit de database gehaalde "end time" dat in plaats van op me pagina staat een bepaalde Datum: YYYY-mm-dd XX:XX:XX, dat er dan een Bepaalde datum staat met : YYYY-mm-dd.

(De XX:XX:XX staat voor onze 24 uur die we in een dag hebben dus van 00:00:00 tot 23:59:59)

Erwin H

Erwin H

12/01/2012 14:52:31
Quote Anchor link
je kan ofwel in SQL al DATE() gebruiken om alleen de datum uit het veld te halen, en niet datum en tijd.
Code (php)
1
2
3
SELECT DATE(datum_kolom)
FROM events
WHERE....

Of de php date() functie gebruiken om de datum + tijd die je uit je database hebt gehaald te formateren zoals jij het wilt.
http://php.net/manual/en/function.date.php
Code (php)
1
2
3
<?php
echo date('Y-m-d', $datum);
?>
Gewijzigd op 12/01/2012 14:57:06 door Erwin H

Arjan vrolijk

arjan vrolijk

12/01/2012 15:06:17
Quote Anchor link
je bedoeld ongeveer dit : ik heb tussen (zie boven) regel 11 en 12 dit gezet
Code (php)
1
<?php $datum="SELECT DATE [end time] FROM events"; ?>

en nu heb ik van $date2 dit gemaakt
Code (php)
1
<?php $date2= date("Y-m-d",$datum); ?>

of was dit niet het gene wat je bedoelde?

Erwin H

Erwin H

12/01/2012 15:21:12
Quote Anchor link
Die rechte haken, is dat iets specifieks voor jouw database systeem? In MySQL bestaat dat niet, maar aangezien je dat niet gebruikt kan ik dat verder niet plaatsen.

Maar die query moet je niet ertussen zetten. In de Query op regel 11 gebruik je nu "SELECT * FROM....", vervang die * door alle kollommen die je wilt selecteren, dat is uberhaupt een betere methode. En als je dan de datum kolom selecteert maak je daar DATE(end_time) van (of met rechte haken als dat in jouw systeem moet).
Als het goed is krijg je dan meteen alleen de datum uit je database (zonder tijd) en heb je de tweede optie, de php functie, dus niet meer nodig.

Jacco Brandt

Jacco Brandt

12/01/2012 15:25:20
Quote Anchor link
Laat maar, slecht gelezen.
Gewijzigd op 12/01/2012 15:25:42 door Jacco Brandt

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.