KLeur van plaatje verschillend in browser.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bernardo

Bernardo

28/05/2005 14:53:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik heb een website gemaakt met Dreamweaver MX 2004.

Ik heb ronde rande gemaakt voor een venster. De kleur hiervan is #FF9A00. Alles in layers. Erg makkelijk te bewerken, schuiven e.d.

MAAR. Nu heb ik het plaatje geupload en in IE6 Krijgt het plaatje de kleur #FF8700!!
Toen heb ik een linux machine opgestart en met de browsers; Netscape, Mozilla, Konqueror en Galeon de website bekeken. En hier is de kleur van de ronde randen WEL goed.

Nu heb ik als oplossing de kleur van het grote venster (layer) gewijzigd zodat hij in iedergeval in IE6 er goed uitziet


Weet iemand hier een oplossing voor?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:14:46
 
Mitch X

Mitch X

28/05/2005 19:59:00
Quote Anchor link
IE niet gebruiken?
In IE zie ik, in Windows, ten opzichte van Firefox ook regelmatig kleurverschil.
En vaak is uit de 'context' van de plek wel op te maken dat die gelijk hoort te zijn.
 
Bernardo

Bernardo

28/05/2005 20:13:00
Quote Anchor link
Hahah ohwja mensen weten ook wel hoe het er 'wel' hoort te zien.
Maar ik ben nu uitgegaan van IE, dus heb ik de kleur van die grote layer net zo gemaakt als dat ie de plaatjes weergeeft. Dus het lijkt nu identiek, maar schijn bedriegd.
De personen die de website gaan bekijken zijn geen webdesigners en hebben wel voor 99,99% IE op hun PC staan.
Het is geen probleem hoor, maar wel een 'deukje' in de website.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.