kleuren uit een tabel halen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jeffery

Jeffery

08/11/2004 15:15:00
Quote Anchor link
hey,
mss een domme vraag maar ik heb al een aantal dingen geprobeerd.
hoe kan je kleuren uit een tabel halen (mysql tabel:p). mij is het nog niet gelukt kan iemand me helpen. de code die ik gebruikte die was niet goed. dus heb hem weg gedaan, kan iemand me de goeie code geven? kan het misschien ook met de code dat die het uit de tabel haalt?

bijv. background coler="kleur uit de tabel"? kan dat alvast bedankt.

greetz jeffrey
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:10:54
 
PrisonerOfPain

PrisonerOfPain

08/11/2004 15:29:00
Quote Anchor link
Met een select query en de mysql_fetch_* functies. Als jij niet wat specifieker bent, kan ik dat ook niet zijn.
 
Alfred -

Alfred -

08/11/2004 16:56:00
Quote Anchor link
Quote:
de code die ik gebruikte die was niet goed. dus heb hem weg gedaan,


Of je had er geen... Je gebruikt da excuus wel veel he? 't is een HULP site, dus tis namelijk de bedoeling dat je ook laat zien wat je al hebt...

Mor soit, to the point, sla gewoon in je tabel bvb "FFFFFF" op, dat zou wit zijn.
Lees dit dan uit:
<td background-color: "#
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?= $kleur_uit_db; ?>
">Bleh</td>
 
Marien xD

Marien xD

08/11/2004 17:02:00
Quote Anchor link
lekker snel veel posts halen. :S Probeer eerst een wat meer. Je bent volgens mij in twee weken tijd 100 posts extra gekregen. Ik probeer eerst voordat je wat doet. Hiermee leer je het meest en hoef je nooit meer wat te vragen. De beste oplossingen komen toch echt als je ze zelf oplost. Je blijft ze dan ook onthouden voor later. Misschien stel je deze vraag over een paar dagen weer :S
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.