Knappe koppen nodig voor startpagina.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stef ter Braak

Stef ter Braak

16/09/2010 12:50:25
Quote Anchor link
Beste PHPérs,

Ik heb een startpagina op het volgende url http://iturl.nl/snI925
Nu wil ik wat dingen aanpassen en/of toevoegen.
Mijn vraag aan jullie is om met mij hierover te buigen in deze topic.
Punt 1: Ik zit er aan te denken om met een frisse start bezig te gaan en alle daisycon links te verwijderen met de verschillende sub-,subsub- en subsubsubcategorieen. deze zijn handmatig stuk voor stuk (weken werk) toegevoegd maar kan nu dus feeds gebruiken. ze zijn dan wel minder verfijnd maar worden wel automatisch bij gehouden.
Zouden jullie dit ook doen? of hebben jullie een ander idee?

Punt 2: In mijn database slaat deze website nu de gekste tags op deze zijn zo gemaakt dat het van een zoekwoord afkomstig is in google. maar een voorbeeld hier van %2% website %2% word natuurlijk niet op gezocht. Is het beter omdat weg te doen en door alleen SEO tekst per pagina te plaatsen?
Er is namelijk ruimte om per pagina een kort verhaaltje te plaatsen over de verschillende onderwerpen.

Punt 3: Tag Cloud "do or dont"? ik heb artikels gelezen waar ze zowel het aan- als afraden wel word er gemeld dat als je het doet dat het weer ergens naartoe linkt. Waar ik aan zat te denken is dat er per pagina een 3-tal tags komen die afkomstig zijn van zoekopdrachten in google. Deze inkomende link filteren en dus alleen de tag in h1 of h2 formaat tonen. maar dan is er een probleem.. deze tag krijgt geen relevante link tenzij ik het gewoon weer link naar de zoekopdracht in google link. is dit handig of niet?

Punt 4: ik wil graag een soort poll/archief maken met top 5 vragen (kan varieren van "beste spelers in fifa 10 tot knapste celebs top 5" en dit dus voor de data op te slaan in een archief. iemand nog tips?

Heeft iemand nog algemene SEO tips/gebreken van/voor mijn websites hoor ik dat erg graag!

Groetjes,

Stef
Gewijzigd op 16/09/2010 13:22:06 door Stef ter Braak
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 09:46:07
 
- SanThe -

- SanThe -

16/09/2010 12:55:09
Quote Anchor link
Oeps er is een fout opgetreden!
 
Stef ter Braak

Stef ter Braak

16/09/2010 13:00:01
Quote Anchor link
Dom zat een punt achter de link! nu doet hij het (hopelijk):P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.