Koppeling DB en foto's Uploaden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4

Mike van de Beek

Mike van de Beek

07/10/2018 14:57:35
Quote Anchor link
Dank gaan we doen. dacht dat het was opgelost door bovenin de pagina <!DOCTYPE html> te zetten.
Ga mijn huiswerk doen dank je
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:41:37
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/10/2018 15:03:00
Quote Anchor link
Dat is niet het enige nee. Je HTML-structuur moet je gewoon goed opgebouwd hebben, en niet eerst een comentaar-regel, dan je JavaScript inladen en dan opeens een doctype (van HTML4 bovendien).
Dat gaat niet werken.

Stel: Als jij voor iemand een instructieboek maakt, dan wil je ook alle bladzijden op de juiste volgorde hebben. Anders heb je kans dat iemand stappen overslaat, en dat het product wat hij bouwt niet werkt.

Op de verkeerde opbouw van je HTML-document zal je browser nu blijkbaar struikelen. Misschien was dat toevallig eerst niet zo, maar nu wel. Puur omdat er stappen gebeuren die hij niet verwacht, en dan loopt de browser erop vast.

Persoonlijk zou ik die HTML5 doctype over je hele site ook aanraden.
Gewijzigd op 07/10/2018 15:05:54 door - Ariën -
 
Mike van de Beek

Mike van de Beek

09/10/2018 05:45:55
Quote Anchor link
Ariën,

Dank voor alle inzet, tijd, adviezen en betrokkenheid zover. Ik heb alle bekeken, doorgespit en kom er achter dat ik kennis tekort kom hierin. Kan en mag ik een vraag stellen op dit forum of er iemand is die mij hierbij kan en wil helpen? Zo ja waar mag ik dit plaatsen? Of heb je een beter idee? Hoor graag van je
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/10/2018 09:19:20
Quote Anchor link
Je hebt al een een Vacature-topic geplaatst, zie ik. ;-)

Je wilt dus liever de code en de basis van de site een overhaul geven, om er met de tijd mee te gaan?
Gewijzigd op 09/10/2018 09:29:26 door - Ariën -
 
Mike van de Beek

Mike van de Beek

09/10/2018 13:57:00
Quote Anchor link
Ariën, JA helemaal goed, compleet is de wens dat ik voorlopig de eerste 10 jaar weer mee kan. Als je adviezen hebt of tips of iemand die hier aan mee wil werken hoor ik het graag.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.