Laatste PHP tutorials; PHP scripts; forum berichten; reacties

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- -

- -

09/06/2006 16:55:00
Quote Anchor link
Hallo PHPhulp,

Ik vin jullie echt te gek, maar ik heb één klein dingetje waar ik me aan stoor:
Op het moment dat ik iets toevoeg, wordt VOORDAT mijn toevoeging in de database is geplaatst, de Laatste PHP tutorials; PHP scripts; forum berichten; reacties al geladen. Daardoor staat de nieuwe toevoeging er pas bij na een refresh. Misschien iets om even naar te kijken;).
Verder nog een keer, jullie zijn helemaal TE GEK!!!

Groeten,
Jonathan
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:31:41
 
Robert Deiman

Robert Deiman

09/06/2006 17:07:00
Quote Anchor link
@Jonathan

Bedoel je als je een nieuw bericht toevoegd ook?, zoals ik je vraag lees wel, maar als het goed is refreshed die zelf de pagina. Je krijgt dan een melding dat het bericht is geplaatst en de pagina wordt gerefreshed.

(Deze tekst zie je dan:)
Bedankt voor het plaatsen van een reactie. Je reactie is tegevoegd en je wordt nu doorgestuurd naar het bericht. Wanneer je niet langer wil wachten, kun je ook hier klikken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
- -

- -

09/06/2006 17:11:00
Quote Anchor link
Robert:
@Jonathan

Bedoel je als je een nieuw bericht toevoegd ook?, zoals ik je vraag lees wel, maar als het goed is refreshed die zelf de pagina. Je krijgt dan een melding dat het bericht is geplaatst en de pagina wordt gerefreshed.

(Deze tekst zie je dan:)
Bedankt voor het plaatsen van een reactie. Je reactie is tegevoegd en je wordt nu doorgestuurd naar het bericht. Wanneer je niet langer wil wachten, kun je ook hier klikken.
Klopt, alleen op het moment dat je die melding ziet, staat je toevoeging nog niet in de lijst:D Mja, het is maar iets kleins (waar ik me aan stoor...).
 
Robert Deiman

Robert Deiman

09/06/2006 17:14:00
Quote Anchor link
@Jonathan

Dat klopt, daarom is die refresh ook zo ingebouwd. Ik weet niet of het zou kunnen op een andere manier.
Misschien als meteen aan het begin van de "toevoeg code" en daarna pas de rest, maar volgens mij gaat het dan te snel om te kunnen verwerken.
 
- -

- -

09/06/2006 17:15:00
Quote Anchor link
Robert:
@Jonathan

Dat klopt, daarom is die refresh ook zo ingebouwd. Ik weet niet of het zou kunnen op een andere manier.
Misschien als meteen aan het begin van de "toevoeg code" en daarna pas de rest, maar volgens mij gaat het dan te snel om te kunnen verwerken.
Doe die refresh dan niet na 5 seconden, maar direct:D En laat DAN PAS die melding zien...
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

09/06/2006 17:21:00
Quote Anchor link
Jonathan:
Doe die refresh dan niet na 5 seconden, maar direct:D En laat DAN PAS die melding zien...


ik wil nog wel weten of me reactie goed is gepost natuurlijk!

en die 5 seconden wachten of wat het aantal ook mag zijn vind ik helemaal niet erg!

GR. mebus!

edit:

en nadat ik dit berichtje had gepost zag ik dat dit topic wel weer omhoog was gegaan!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
- -

- -

09/06/2006 17:22:00
Quote Anchor link
mebus:
Jonathan:
Doe die refresh dan niet na 5 seconden, maar direct:D En laat DAN PAS die melding zien...


ik wil nog wel weten of me reactie goed is gepost natuurlijk!

en die 5 seconden wachten of wat het aantal ook mag zijn vind ik helemaal niet erg!

GR. mebus!
Ach, laat ook maar. Ik zeg alleen maar dat IK me er aan stoor. Maar het is verder maar een klein dingetje.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

09/06/2006 17:22:00
Quote Anchor link
Maar dan blijft die melding staan, of je krijg nog een refresh.. en elke keer een pagina herladen kost alleen maar servercapaciteit he, het is dan op zich niet veel, maar met alle reacties hier elke keer, kan het wel oplopen.
Maargoed, het is misschien het overwegen waard, dat laat ik aan de admins over, ik vind het niet storend.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

09/06/2006 17:37:00
Quote Anchor link
Je krijgt nu vast een hekel aan me, maar dit noem ik nou echt mierenneuken!
 
- -

- -

09/06/2006 17:39:00
Quote Anchor link
Willem-Jan:
Je krijgt nu vast een hekel aan me, maar dit noem ik nou echt mierenneuken!
Wat bedoel je met mierenneuken?
 
PHP Newbie

PHP Newbie

09/06/2006 17:57:00
Quote Anchor link
het neuken/sexueel bevredigen van mieren
 
Alfred -

Alfred -

09/06/2006 17:57:00
Quote Anchor link
Jonathan:
Willem-Jan:
Je krijgt nu vast een hekel aan me, maar dit noem ik nou echt mierenneuken!
Wat bedoel je met mierenneuken?


Muggenziften... Zeveren over futiliteiten... ;)
 
- -

- -

09/06/2006 17:59:00
Quote Anchor link
Okay, heb ik vandaag ook nog wat geleerd;)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

09/06/2006 19:18:00
Quote Anchor link
PHP:
het neuken/sexueel bevredigen van mieren


Niet zo bijdehand joh :)
Maar de Rafael snapte helemaal mijn bedoeling :)
 
Eris -

Eris -

09/06/2006 19:53:00
Quote Anchor link
Het is heel simpel

Probleem is als volgt:

Eerst login check
Daarna menu generen
Daarna database updaten met nieuwe bericht Waarna je de bericht krijgt te zien

Op te lossen is een andere volg orde te gebruiken en het memu als laatste te doen..
 
Robert Deiman

Robert Deiman

09/06/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Precies Eris, dat zei ik ook al, eerder in de topic.. de volgorde van het script een beetje anders, maar ik kan me er niet zo druk om maken.. het staat ook wel grappig, lijkt nu net of het 5 seconden duurt voordat je bericht wordt toegevoegd.
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

09/06/2006 20:20:00
Quote Anchor link
ik heb geen probleem met berichten posten, maar soms zie ik dat als ik door het forum heen scheur, hij steeds blijft hangen bij het laden van de banner boven aan het forum. Dan duurt het weer even voordat alle berichten geladen zijn... maar maakt verder niet uit:)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.