Laravel 5.4 PDF formulier invullen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP MODEV

PHP MODEV

28/04/2017 10:05:28
Quote Anchor link
Hallo

Ik heb een vraagje, ik heb een opdracht op mijn stageplaats waarbij ik een PDF formulier moet kunnen invullen met PHP, ik weet dat het ook mogelijk is om de pdf om te zetten naar html en dan terug naar een pdf te genereren, maar er zijn meerdere pdf formulieren anders moet ik ze allemaal slicen etc.

Wat heb ik al geprobeerd:
Ik heb een repository gevonden op Github van Mike Haert genaamd pdftk, bij het debuggen krijg ik de error sh: 1: pdftk: not found, pdftk is wel al geinstalleerd op mijn machine maar hij herkent het niet, heb zelfs geprobeerd om de pdf bestand om te zetten naar fdf bestand maar zelfs dat zonder enig success

Mijn code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
    use mikehaertl\pdftk\Pdf;
    $storage_path = storage_path();

    $pdf = new Pdf($storage_path.'/alkenbon.fdf');


    $pdf->fillForm(array(
        'pdf-date'=>'sdfsdf',
        'pdf-store' => 'valX',
        'pdf-price' => 'valY',

    ))
        ->
needAppearances()
        ->
saveAs('filled.pdf');

    if (!$pdf->saveAs('my.pdf')) {
        $pdf->getError();
    }


    dd($pdf);
}

?>
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 10:56:06
 
Kenny iets

kenny iets

28/04/2017 11:53:10
Quote Anchor link
Ik heb met jou geen ervaring maar wel met: https://github.com/barryvdh/laravel-dompdf
Misschien zou je hier naar kunnen kijken :)
 
PHP MODEV

PHP MODEV

28/04/2017 12:15:04
Quote Anchor link
Kenny iets op 28/04/2017 11:53:10:
Ik heb met jou geen ervaring maar wel met: https://github.com/barryvdh/laravel-dompdf
Misschien zou je hier naar kunnen kijken :)


Hee dag Kenny,

bedankt voor je reactie maar dat is helaas niet wat ik zoek, dat dient enkel voor een html template in Laravel omtezetten naar een PDF bestand, heb het inmiddels al opgelost enkel stuiter ik nog met een probleem, bij het maken van de FDF bestand wil ik dat de FDF en PDF samen mergen.

mvg
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.