Layout check zymoc.tk

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 13:56:02
Anchor link
Ik ben bezig met een site : http://zymoc.t15.org/
Je kan nog niet registreren want we zijn nog aan het scripten
We hebben het layout af en vragen jullie te kijken of ie mooi is en bugs hebben
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:16:55
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 13:56:29
Anchor link
Occasion already passed! ?
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 13:57:07
Anchor link
Dat is een javascript foutje van aftellen tot 2012
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 13:59:16
Anchor link
- 30 fouten
- Zet je javascript in een js file
- Zet je CSS in in een css-file
- Wat heeft dit met Whear te maken?
http://zymoc.t15.org/index.php?p=termsofservice
Gejat dus!!!!!
- Waarom zie ik wolkjes onder de grond als ik mijn resolutie verander?
- <body onload=" klopt niet
Gewijzigd op 06/01/2012 14:01:15 door - Ariën -
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:01:16
Anchor link
Die fouten lossen we op.
Ok doen we
Doen we al
We zijn een beetje te lui om een eigen termsofservice te maken sorry
We moeten heb nog fixed maken
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 14:02:00
Anchor link
Pepijn --- op 06/01/2012 14:01:16:
We zijn een beetje te lui om een eigen termsofservice te maken sorry

Dus jat je maar een stuk tekst. Al nagedacht wat je gaat doen als ze een schadevergoeding zouden eisen?

Kopiëren van andermans eigendom is gewoon not-done.
Gewijzigd op 06/01/2012 14:02:32 door - Ariën -
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:03:50
Anchor link
Ok we maken er een zelf
Gewijzigd op 06/01/2012 14:15:31 door Bas IJzelendoorn
 
Grongere Onbekend

Grongere Onbekend

06/01/2012 14:07:40
Anchor link
10: Retrohotels
Retro hotels aanmaken is geheel op eigen risico.

?? Wat heeft dat met de site te maken?
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:09:05
Anchor link
Grongere Onbekend op 06/01/2012 14:07:40:

10: Retrohotels
Retro hotels aanmaken is geheel op eigen risico.

?? Wat heeft dat met de site te maken?

Nou.
We hadden eerst website maak systeem.
Dat was met het whear systeem maar nu hebben we er een zelf gemaakt...
Met dat website systeem kon je html gebruiken
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 14:09:29
Anchor link
Is trouwens illegaal, en als je dat toestaat wens ik je succes met het betalen van de licentiekosten aan SuLake.

Gaan je ouders leuk vinden...
Gewijzigd op 06/01/2012 14:10:10 door - Ariën -
 
Grongere Onbekend

Grongere Onbekend

06/01/2012 14:11:11
Anchor link
Vooral de boete :), kun je niet beter zelf iets bouwen?
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:11:40
Anchor link
Hallo?
We hebben website systeem allang weg


ONTOPIC blijven aub


Toevoeging op 06/01/2012 14:12:17:

Grongere Onbekend op 06/01/2012 14:11:11:
Vooral de boete :), kun je niet beter zelf iets bouwen?

Lees je niet goed we maken al iets zelf alleen de terms zijn nog... en et forum
Gewijzigd op 06/01/2012 14:15:13 door Bas IJzelendoorn
 
Wouter J

Wouter J

06/01/2012 14:12:51
Anchor link
In de titel staat .tk => heel erg slecht en in het bericht t15.org?

Design:
- Logo hoort niet rechts te staan, maar links
- Logo is in hetzelfde lettertype als MyBuddies
- Logo is heel slecht en het design verwerkt
- Wees eens origineel met het logo
- Veel te weinig content?
- Ik zie geen inlog form op de homepagina?

Code:
- Analytics moet voor </body> niet na <html>
- Je sluit 2x </head> af
- Plaats style in stylesheet
- Ik mis print stylesheet?
- Text-align: middle; bestaat volgens mij niet?
- Gebruik tabs en enters op de juiste wijze, dat maakt het overzichtelijk
- Gebruik geen inline CSS
- Niet alles is <div> tag. Gebruik ook de andere HTML tags
- Noscript tag hoort niet. Zorg dat je site werkt zonder JS, dus doe niks heel belangrijks met JS.
- De slogan is ook een belangrijke titel (h3 ofzo)

zoals ik in de reacties kan lezen en aan de site kan zien ben je er nog niet klaar voor. Je bent jong en je wilt te veel. Doe rustig aan en bouw het langzaam op. Begin pas over een aantal jaar met dit project, als je het echt aan kan. Want nu loop je continu achter de feiten aan, ben je ons van de straat aan het houden, kopieer je alles van andere site's en wordt je project niks.
Gewijzigd op 06/01/2012 14:15:18 door Wouter J
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:15:41
Anchor link
Wouter J op 06/01/2012 14:12:51:
In de titel staat .tk => heel erg slecht en in het bericht t15.org?

Design:
- Logo hoort niet rechts te staan, maar links
- Logo is in hetzelfde lettertype als MyBuddies
- Logo is heel slecht en het design verwerkt
- Wees eens origineel met het logo
- Veel te weinig content?
- Ik zie geen inlog form op de homepagina?

Code:
- Analytics moet voor </body> niet na <html>
- Je sluit 2x </head> af
- Plaats style in stylesheet
- Ik mis print stylesheet?
- Text-align: middle; bestaat volgens mij niet?
- Gebruik tabs en enters op de juiste wijze, dat maakt het overzichtelijk
- Gebruik geen inline CSS
- Niet alles is <div> tag. Gebruik ook de andere HTML tags
- Noscript tag hoort niet. Zorg dat je site werkt zonder JS, dus doe niks heel belangrijks met JS.
- De slogan is ook een belangrijke titel (h3 ofzo)

Lettertype als mybuddies?
Dat is gewoon sketsh block ict ofzo
Tk was ik vergeten sorry de rest beantwoord ik zometeen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 14:16:44
Anchor link
Qua stijl lijkt het er wel op. Bedenk eens wat origineels.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:23:21
Anchor link
Ff voor de duidelijk ik kopieer niks van mybuddies ik kende mybuddies nog op een andere host


Toevoeging op 06/01/2012 14:23:38:

Enne dit is layout check!

Toevoeging op 06/01/2012 14:25:27:

Wouter J op 06/01/2012 14:12:51:
In de titel staat .tk => heel erg slecht en in het bericht t15.org?

Design:
- Logo hoort niet rechts te staan, maar links
- Logo is in hetzelfde lettertype als MyBuddies
- Logo is heel slecht en het design verwerkt
- Wees eens origineel met het logo
- Veel te weinig content?
- Ik zie geen inlog form op de homepagina?

Code:
- Analytics moet voor </body> niet na <html>
- Je sluit 2x </head> af
- Plaats style in stylesheet
- Ik mis print stylesheet?
- Text-align: middle; bestaat volgens mij niet?
- Gebruik tabs en enters op de juiste wijze, dat maakt het overzichtelijk
- Gebruik geen inline CSS
- Niet alles is <div> tag. Gebruik ook de andere HTML tags
- Noscript tag hoort niet. Zorg dat je site werkt zonder JS, dus doe niks heel belangrijks met JS.
- De slogan is ook een belangrijke titel (h3 ofzo)


Dat 2e gedeelte is bijna alleen
Vailed
Dit komt doordat ik homepage.php en index.php gebruik dan krijg je 2 body's we zijn hier wel druk aan
 
Chris -

Chris -

06/01/2012 14:28:14
Anchor link
Wat is het verschil met Whear?
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:29:41
Anchor link
Licht eraan
whear kan je nu profiel maken
Bij ons nu ook
Maar...
Wij hebben nu ook allemaal extras die whear niet heeft
 
Frank WD

Frank WD

06/01/2012 14:37:06
Anchor link
Heb eigelijk de zelfde opmerkingen als hier boven kwa layout.
Enige wat ik in de reactie's mis is het volgende.

- Wat is de doelgroep van de website?
Doel hier meer op de leeftijd. Want als ik op zo site kom om te doen wat de site bied. Dit doordat ik ben getipt door een vriend of wat dan ook.
Dan zou ik hem gelijk weer weg klikken, waarom? De achtergrond wekt de indruk dat ik met mijn 30 jaar een bejaarde ben op de site.

Zou daarom kijken naar een andere achtergrond, mocht de leeftijds groep van 10 tot ??? jaar loopt.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/01/2012 14:41:57
Anchor link
Misschien de allerbelangrijkste vraag die ik hier mis:

Wat is zymoc? Ja oke:

"De community voor jou!"

Waarom dan? dat mis ik. Kan ik niet op je website terug vinden. Je lay-out moet spreken. Je titel en slogan moeten spreken. Dat zie ik niet terug.


Waarom heb je ronde hoeken bovenin terwijl de lay-out bovenaan begint. Is best wel zinloos want het valt maar weinig mensen op.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 16:16:16
Anchor link
Frank van sloten op 06/01/2012 14:37:06:
Heb eigelijk de zelfde opmerkingen als hier boven kwa layout.
Enige wat ik in de reactie's mis is het volgende.

- Wat is de doelgroep van de website?
Doel hier meer op de leeftijd. Want als ik op zo site kom om te doen wat de site bied. Dit doordat ik ben getipt door een vriend of wat dan ook.
Dan zou ik hem gelijk weer weg klikken, waarom? De achtergrond wekt de indruk dat ik met mijn 30 jaar een bejaarde ben op de site.

Zou daarom kijken naar een andere achtergrond, mocht de leeftijds groep van 10 tot ??? jaar loopt.

Ok daar doen we wat mee
 

Pagina: 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.