Layout maken.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET developer / .NET Core / C# / Architect

Functieomschrijving Ben jij een Senior .NET developer met meerdere jaren ervaring en wil jij deze ervaring graag inzetten bij een gerenommeerde organisatie die alleen maar de meest innovatieve projecten oppakt? Heb jij interesse in IoT, AI en complexe datastromen en wil jij meedenken over architectuur vraagstukken? Lees dan nu verder! Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit: Het ontwikkelen van kwalitatief sterke code met C#, .NET Core en Azure; Het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen; Het meedenken over architectuur vraagstukken; Het leveren van technische input tijdens (pre)sales trajecten; Het bouwen van koppelingen middels API's; Het

Bekijk vacature »

Technisch Applicatiebeheerder

Technisch Applicatiebeheerder Amersfoort, Nederland ___________________________________________________________________________ Functieomschrijving Je kerntaken bestaan uit controle, onderhoud en communicatie rond de voor jou toegewezen applicaties binnen ons EDI-netwerk. Voor meldingen en storingen ben je het aanspreekpunt voor je collega’s van onze supportafdelingen in Nederland, Duitsland en België. Zo ziet de applicatiebeheerder toe op de nieuwe release of updates van de applicatie en zorgt ervoor dat implementaties vlekkeloos verlopen. Het kan voorkomen dat er een bezoek gebracht moet worden aan het Datacenter voor applicatieonderhoud. Je wordt intern opgeleid zodat je zelfstandig complexe problemen kunt oplossen. Verantwoordelijkheden • Actief monitoren EDI-netwerk • Beheren EDI netwerk en interne

Bekijk vacature »

Senior Database Developer High-performance databas

Functieomschrijving Are you a Database Developer and are you experienced in working with high-performance databases? Are you passionate about the DevOps way of working? Then don't hesitate to apply! As a Database Developer, you are part of a DevOps team with on-call support. Here, you get to work on, improve and design a Digital Identity Repository (DIR) system as a part of Identity and Access Management. You are responsible for implementing a high-performance database, and ensuring that it is optimised and is able to answer complex API queries. As a senior in the team, you will also be responsible for

Bekijk vacature »

MS SQL Developer Automatisering Miljoenen gebruike

Functieomschrijving Wil jij als SQL Developer aan het werk binnen een van de meest complexe organisaties van Nederland? Wil jij meedenken en werken aan een platform met miljoenen gebruikers? Lees dan snel verder! Functie-eisen Hbo denk - en werkniveau; Minimaal 3 jaar ervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie of doormiddel van stage; Ervaring met SQL Server 2012 of hoger; Ervaring met SQL Server HA techniekene FCI en AG, SQL Native Backup; Ervaring met Windows 2012/2016; Ervaring met PowerShell op het gebied van deployment automation en het automatiseren van processen; Bedrijfsomschrijving Als SQL Developer kom je te werken in de

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Complexe software ontwikkelen: dat is jouw ding! Voor onze vestiging in Heerenveen zoeken wij fanatieke junior en senior .NET Developers die met de laatste Microsoft-tools en -technieken willen werken. Jij bent gemotiveerd en draagt graag verantwoordelijkheid voor je 'eigen' software, die wordt ingezet in ziekenhuizen door heel Nederland. Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in een klein team. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi tier framework. Tijdens een

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar FileNet P8 suite Overheid

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Java ontwikkelaar met kennis op het gebied van de FileNet P8 suite? Lijkt het jou gaaf om de FileNet omgeving binnen deze toffe overheidsinstelling in te richten en te blijven optimaliseren? Lees dan snel verder! Het onderhouden en verder inrichten van de FileNet P8 omgeving middels Java; Het maken van koppelingen met andere systemen middels Java; Het beheer en onderhoud van de ontwikkelstraat; Uitvoeren van diverse deployment en functionele tests; Ontwikkelen van DoJo Widgets en het overdragen van kennis op dit gebied over aan collega's; Ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor koppelingen met andere systemen; Coachen van

Bekijk vacature »

.NET C# web developer met focus op gebruiksvriende

Ben je op zoek naar een baan binnen een klein softwarebedrijf? Een bedrijf met een informele, persoonlijke en familiaire sfeer? Waar je je als developer zowel richt op de back- als frontend? Wellicht dat deze vacature dan iets voor jou is. Voor een softwarebedrijf, gevestigd in het centrum van Rotterdam, zijn we momenteel op zoek naar .NET C# web developer. Dit mag iemand zijn die net van school komt, maar ook iemand die al behoorlijk wat ervaring heeft. Het bedrijf bestaat inmiddels ruim 10 jaar en en door de aanhoudende groei zijn ze opzoek naar versterking van 1 a 2

Bekijk vacature »

ASP.NET/Angular Junior Frontend Developer gezocht

Functieomschrijving Je gaat voornamelijk werken met ASP.NET en Angular voor het ontwikkelen van een gelikte Frontend van de applicatie. Je komt terecht in een softwarebedrijf waar momenteel bijna 30 man werken verdeeld over meerdere Scrumteams. Ervaring met ASP.NET en Angular zijn dus het belangrijkste, hier zal de focus op liggen. Ervaring met andere Microsoft frameworks (bijvoorbeeld .NET Core of het Entity Framework) is mooi meegenomen, maar geen harde eis. Wel is het belangrijk dat je goede communicatieve skills hebt zodat je goed samen kunt werken met je collega's. Het teamgevoel is hier namelijk sterk en samenwerken staat hoog in het

Bekijk vacature »

Microsoft Business Intelligence ontwikkelaar

Functieomschrijving Ter uitbreiding is mijn op zoek naar een Microsoft BI ontwikkelaar. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor zowel de back-end alsmede de front-end van Microsoft Business Intelligence toepassingen. Je werkt aan uitbreiding van het bestaande datawarehouse alsmede een nieuw te bouwen datawarehouse. In de functie ben je bezig met SSIS packages, kubussen en het bouwen van rapportages middels SSRS en PowerBI. Kortom een zeer veelzijdige technische functie met veel uitdaging! Functie-eisen - Een BI-Consultant met brede kennis van de Microsoft BI Stack, ervaringsniveau minimaal Medior: - SQL Server > 3 jaar - SSIS, SSRS > 2 jaar -

Bekijk vacature »

Team Lead Software Python & Data Developer

NO RELOCATION - these applications will not be taken! The Team Lead Software & Data Engineering will be part of the Technology department that supports development and innovation. Client Details NO RELOCATION - these applications will not be taken! Key-Account van Michael Page A-Brand in the Netherlands Very familiar and well known among customers Description NO RELOCATION - these applications will not be taken! The Software & Data Engineering Team is responsible for continuously safeguarding the central data warehouse. You work closely with the Data Analysts & Data Scientists of the various departments and support them by adding data sources.

Bekijk vacature »

Front-End Developer / JavaScript / Vue.JS / Financ

Nederland Amsterdam

Bekijk vacature »

Senior Application Developer

The world wants simple apps that can manage the movements of millions of packages daily. But behind every application is a complex string of gripping challenges, and a focused developer tackling them. As someone who’s highly familiar with C# development practices in the Netherlands, you’ll join us as a senior member of the team and manage apps for Brokerage – big business freight in global markets that cover over 76% of all international trade. Digital innovation plays a crucial role in choreographing the infinite movements of goods, funds and information. The logic that goes into it, and skills adopted because

Bekijk vacature »

C# backend developer, Rotterdam

Voor een grote organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar iemand met ruime ervaring in het ontwikkelen van applicaties in .NET C#. Het gaat hier om een organisatie met een maatschappelijke impact. Hun systemen zijn gericht op een groot aantal klanten waarbij het belangrijk is dat de applicaties helder, toegankelijk en up-to-date zijn. Als .NET C# developer werk je aan uiteenlopende applicaties, APIs en het interne framework. Dit doe je binnen een SCRUM team en meedenkt binnen het hele proces. Het team bestaat uit meerdere C# developers variërend van medior tot senior. Er is dus veel kennis en ervaring

Bekijk vacature »

Senior Software Developer

Maak jij de cloud oplossing van Sigmax klaar voor opschaling? Zij zoeken een Senior Software Developer Functie omschrijving Zie jij het als een uitdaging om onze cloudoplossing verder door te ontwikkelen, waarbij security, usability en het schaalbaar houden van de oplossing tot je primaire takenpakket hoort? Met andere woorden ben jij in staat om samen met het softwareteam onze cloudoplossing gereed te maken voor opschaling naar meer dan 1000 klanten, zonder dat ons softwareteam daarvoor verder hoeft uit te breiden? Als Senior Software Developer ga jij je bezighouden met ASP.NET MVC, een N-Tier architectuur, SQL Server, multi-tenant, multi-language en encryptie.

Bekijk vacature »
---- ----

---- ----

20/01/2010 16:03:00
Quote Anchor link
Beste .. ,

Mijn site team is weer bezig met een nieuwe layout te maken..
Er is nu een preview

http://img716.imageshack.us/img716/5152/aaa3.png

Is het mogelijk om hier een echte site van te maken..
Wie kan mij daarmee helpen.. ?

Gr,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ---- ----

PHP hulp

PHP hulp

21/10/2020 03:35:18

Tamara

Tamara

20/01/2010 16:06:00
Quote Anchor link
Ja is mogelijk.

Voor een leuk bedrag wil ik hem wel maken voor je.

---- ----

---- ----

20/01/2010 16:07:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 20.01.2010 16:06:
Ja is mogelijk.

Wat vind jij een leuk bedrag..

Midas

Midas

20/01/2010 16:08:00
Quote Anchor link
Daar zijn tutorials voor.

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:08:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:07:
Ja is mogelijk.

Dit is niet echt het geschikte forum.?

20/01/2010 16:20:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:08:
Ja is mogelijk.

Nouw en. Daar valt nu toch niks meer aan te doen.

@TS: Heb je een budget o.i.d.?

---- ----

---- ----

20/01/2010 16:22:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 20.01.2010 16:20:
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:08:
Ja is mogelijk.

Nouw en. Daar valt nu toch niks meer aan te doen.

@TS: Heb je een budget o.i.d.?

Ik heb zelf geen idee hoeveel het kost.
Omdat ik niet weet of het veel werk is of eventjes geklaard is.
het PSD bestand uitsnijden kan ik wel..

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:23:00
Quote Anchor link
Knip je plaatje gewoon in delen en puzzel hem dan weer in elkaar met divs en css.
Zo maak je er een lay-out van..

---- ----

---- ----

20/01/2010 16:30:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:23:
Knip je plaatje gewoon in delen en puzzel hem dan weer in elkaar met divs en css.

Dat begrijp ik nu, heb gehoord Slicen en dan Basing ofsoiets
Maar wat kost het als ik het iemand van PHPhulp laat doen?

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:34:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:30:

Als je het door iemand van phphulp laat doen, bijvoorbeeld bas. Gaat het gemiddeld 4 jaar duren.

Meestal willen ze budget weten wat je er voor over hebt,

---- ----

---- ----

20/01/2010 16:35:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:34:
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:30:

Als je het door iemand van phphulp laat doen, bijvoorbeeld bas. Gaat het gemiddeld 4 jaar duren.

Meestal willen ze budget weten wat je er voor over hebt,

Mijn budget 20euro denk ik
maar dat is nog heel laag voor de meesten
maar hoger kan ik eigenlijk niet want ik ben nog maar 13 en ik verdien gewoon nog niet meer xD

Midas

Midas

20/01/2010 16:44:00
Quote Anchor link
Als je met onderstaande begint dan moet het je wel lukken, denk ik.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="en" xml:lang="en">
<head>
<title>xHTML Pagina</title>
<style type="text/css">
#wrapper {
    width: 960px;
    margin: 0 auto;
    text-align: center;
}

#header {
    float: left;
    height: 100px;
    background-color: blue;
    width: 100%;
}

#content {
    height: 500px;
    background-color: grey;
}

#footer {
    background-color: green;
    height: 100px;
    clear: both;
}
</style>
</head>
<body>
<div id="wrapper">
    <div id="header">
        asd
    </div><!--header-->

<div id="content">
        asd
    </div><!--content-->

<div id="footer">
        asd
    </div>
</div><!--wrapper-->
</body>
</html>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas

Kevin damstra

kevin damstra

20/01/2010 17:07:00
Quote Anchor link
Heey, voor 13-jarige wel leuke lay-out.

Maar er is meer, laatste nieuwesberichten ed wil je ook kunnen toevoegen?
En ik mis je hele menu? Wat wil je met de site bereiken zonder menu wordt het een beetje kaal he ;)

---- ----

---- ----

20/01/2010 17:10:00
Quote Anchor link
kevin damstra schreef op 20.01.2010 17:07:
Heey, voor 13-jarige wel leuke lay-out.

Maar er is meer, laatste nieuwesberichten ed wil je ook kunnen toevoegen?
En ik mis je hele menu? Wat wil je met de site bereiken zonder menu wordt het een beetje kaal he ;)

Bedankt,

Nouja het adde van nieuwsberichten enz dat komt wel goed,:P
Dat gaat allemaal wel lukken
Klopt, het menu is er al mischien is het niet duidelijk te zien
maar onder dat witte vlak zit een zwart balkje daar komt het erop zegma,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ---- ----

Mr.Moe

Mr.Moe

20/01/2010 17:43:00
Quote Anchor link
Mss zou het wel eens interessant voor jou kunnen zijn om css zelf eens aan te leren. Het is echt niet zo moeilijk hoor. Neem deze eens door, probeer wat doormiddel van 'try it yourself' en ik denk dat je al wel ergens geraakt.

---- ----

---- ----

20/01/2010 18:32:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 20.01.2010 17:43:
Mss zou het wel eens interessant voor jou kunnen zijn om css zelf eens aan te leren. Het is echt niet zo moeilijk hoor. Neem deze eens door, probeer wat doormiddel van 'try it yourself' en ik denk dat je al wel ergens geraakt.

Ja, heb ik al eerder na keken
maar ik heb liever persoonlijke hulp ofsoiets,

---- ----

---- ----

20/01/2010 20:08:00
Quote Anchor link
Hoorde net dat ik een sponsor heb voor de website
dat betekend extra geld ( het perciese bedrag weet ik niet helemaal ) maar ik hoorde rond de 100euro.
daarvan kunnen we een deel gebruiken voor de nieuwe layout.
Nog mensen die het willen maar en dat deel krijgen??

Gr,

Mr.Moe

Mr.Moe

20/01/2010 22:41:00
Quote Anchor link
Bedoel je nu dat ik 100 euro kan krijgen om dat even met css om te zetten? Makkelijk verdiend, helaas zit ik met wat tijdgebrek op de moment. Ben er wel van overtuigd dat je voor dit geld mensen gaat vinden, die dat wel even voor je willen doen.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

20/01/2010 22:44:00
Quote Anchor link
Het is allemaal leuk en aardig, maar weet je wel echt dat je deze lay-out wilt gaan gebruiken? Ik bedoel... ik ken het daadwerkelijke doel van je website niet, maar ik weet wel dat deze lay-out nou niet echt mooi is?

De kleuren vloeken soms, wat mij betreft. Bekijk eens op Adobe Kuler de kleurcombinaties die daar gegeven zijn. Bekijk daarbij websites die ook in jouw branche zitten hoe zij het aangepakt hebben en laat jezelf inspireren. Ik denk niet dat als je deze lay-out echt gaan gebruiken, hij een visitekaartje van je website wordt... Maar dat is natuurlijk mijn mening ;-)...

---- ----

---- ----

20/01/2010 22:48:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 20.01.2010 22:41:
Bedoel je nu dat ik 100 euro kan krijgen om dat even met css om te zetten? Makkelijk verdiend, helaas zit ik met wat tijdgebrek op de moment. Ben er wel van overtuigd dat je voor dit geld mensen gaat vinden, die dat wel even voor je willen doen.

Mischien is dat een behoorlijk bedrag
maar ik betaal dit allemaal niet
mijn sponsor wilt graag 100euro uitgeven om dit te doen.
en ik heb de kennis er niet voor dus moet ik iemand wel de opdracht geven:P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.