layout omzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cloud C#.NET developer Mooie voorwaarden en veel v

Bedrijfsomschrijving Na ruim 40 jaar zijn ze op dit moment een van de beste werkgevers van Nederland met uitstekende arbeidsvoorwaarden. Op dit moment zijn ze in Nederland koploper op het gebied van "Smart service", ze zijn constant bezig met het verder ontwikkelen van de techniek voor financiële zekerheid. Je zult hier komen te werken bij een afdeling die maatschappelijk een grote toegevoegde waarde heeft. Zo zorg je er indirect samen met je team ervoor dat velen de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben. Op de afdeling zit 25 man, onderverdeeld in vier Scrum teams. Ze werken op een agile

Bekijk vacature »

Freelance senior Programmeur (zzp)

Dienst Uitvoering Onderwijs Uren per week: 36,00 Standplaats: Groningen Max tarief: € 90,00 Startdatum inzet: 2-1-2023 Einddatum inzet: 1-1-2024 Wat doen we voor werk momenteel? Nieuwe applicaties: We bouwen nieuwe applicaties voor inwinnen B3/B4 scholen. Deze scholen kunnen inschrijvingen via een website aanleveren per keer of meerdere inschrijvingen via bestand. Deze inschrijvingen leggen we vast en ze kunnen ook beheerd worden. Moderniseren: Daarnaast hebben we zoals alle andere teams ook een flinke migratie voor de boeg om in de Cloud te landen. Eén applicatie (AVOID) hebben we al succesvol gemigreerd en deze draait bijna in PRD. De grootste uitdaging voor

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Software Developer / TypeScript / React / Big Data

Dit ga je doen Software development met technieken als TypeScript en React; Meedenken over architectuur en technisch ontwerp; Nieuwe features en flows uitwerken; Nieuwe mogelijkheden onderzoeken; Ondersteunen van junior collega's; Code reviews en bugfixing; Eigen ontwikkeling: waar ligt jouw interesse en waar wil je in groeien? Hier ga je werken Bij dit grote, innovatieve technische bedrijf wil men graag flink groeien dit jaar, namelijk van zo'n 100 naar 120 mensen. In de afgelopen jaren is er hard gewerkt om een nieuw software product op de markt te zetten ter ondersteuning van hun fysieke producten en omdat dit een groot succes

Bekijk vacature »

Senior Flutter Developer

Hiii Flutter Developer, we are The House of Appril, an agency based in Amsterdam for experienced app developers. We are here to inspire, guide and to help you find your next job or temporary assignment. We do this by helping you with our events, network, podcasts and our guidance. We organise Appril festival, partner with Appdevcon and Appsterdam. This time we like to tell more about our client in Eindhoven. It's an app agency with a team of innovative professionals who design, develop and release apps in the store on multiple mobile platforms. They are located in Eindhoven with a

Bekijk vacature »

Freelance senior Programmeur (zzp)

Dienst Uitvoering Onderwijs Uren per week: 36,00 Standplaats: Groningen Max tarief: € 90,00 Startdatum inzet: 2-1-2023 Einddatum inzet: 1-1-2024 Wat doen we voor werk momenteel? Nieuwe applicaties: We bouwen nieuwe applicaties voor inwinnen B3/B4 scholen. Deze scholen kunnen inschrijvingen via een website aanleveren per keer of meerdere inschrijvingen via bestand. Deze inschrijvingen leggen we vast en ze kunnen ook beheerd worden. Moderniseren: Daarnaast hebben we zoals alle andere teams ook een flinke migratie voor de boeg om in de Cloud te landen. Eén applicatie (AVOID) hebben we al succesvol gemigreerd en deze draait bijna in PRD. De grootste uitdaging voor

Bekijk vacature »

Freelance senior ICT ontwikkelaar (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 86,00 Team LIV is op zoek naar een enthousiaste, flexibele, multitaskende en hands-on ontwikkelaar met veel ervaring in het gedeeltelijk of volledig zelfstandig bepalen van ontwikkel- en realisatie aanpak. Onze nieuwe collega moet in staat zijn te werken in een hectische omgeving waarbij er sprake is van zeer verschillen realisatietrajecten voor wat betreft(technische)diepgang, startmoment (wel/geen beschrijvingen beschikbaar) en klantcontact. De gekozen ontwikkelmethodiek dient passend te zijn voor het op te lossen vraagstuk waarbij samenwerking met de testengineer in relatie tot Systeem integratie test

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Samengevat: Deze werkgever is een software ontwikkelaar. Ben jij geschikt als Software Developer? Heb je ervaring met Javascript? Vaste baan: C# .NET Developer Javascript HBO 3.200 - 4.800 Software Developer Deze werkgever is marktleider in het notariaat en altijd bezig met het verbeteren van onze software. Dat doen we samen met onze klanten. Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! Functie: Voor de vacature als Software Developer Apeldoorn HBO ga je het volgende doen: Maken van een web-applicatie voor het volledig digitaliseren van het passeermoment bij

Bekijk vacature »

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »

PHP developer

De Louwman Group wil door middel van innovatie een grote stap voorwaarts zetten in de digitalisering van de mobiliteit om daarmee klanten optimaal te kunnen ondersteuning in hun behoeftes. Hoe gaaf is het om bijvoorbeeld aan de slag te gaan met nieuwe innovaties als connected car en car sharing, ook zijn we hard aan de slag om al onze producten en diensten digitaal beschikbaar te maken, dus wie weet koopt er iemand via een door jouw gemaakte checkout een nieuwe auto of rolstoel! Wat ga je doen? Je komt terecht in een leuk en gezellig team van ervaren developers, samen

Bekijk vacature »

Angular web developer

Dit is de rol Wat ga je doen? Als (Angular) Web Developer bouw jij mee aan de digitale ontwikkeling van Boels Rental. Samen met je scrum team ontwerp en ontwikkel jij intuïtieve, goed werkende en gebruiksvriendelijke webpagina’s en apps voor onze klanten en partners. Afhankelijk van het team (allen op locatie in Sittard) waar je in terecht komt werk je mee aan de nieuwe self-care portal genaamd MyBoels, onze website en/of het e-commerce platform, altijd met oog voor UX. Met jouw kennis als Angular Web Developer help je het Digital Solutions team om de development capability nog verder te professionaliseren

Bekijk vacature »

Freelance senior ICT ontwikkelaar (zzp)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet: 9-1-2023 Einddatum inzet: 31-12-2023 Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 86,00 Team LIV is op zoek naar een enthousiaste, flexibele, multitaskende en hands-on ontwikkelaar met veel ervaring in het gedeeltelijk of volledig zelfstandig bepalen van ontwikkel- en realisatie aanpak. Onze nieuwe collega moet in staat zijn te werken in een hectische omgeving waarbij er sprake is van zeer verschillen realisatietrajecten voor wat betreft(technische)diepgang, startmoment (wel/geen beschrijvingen beschikbaar) en klantcontact. De gekozen ontwikkelmethodiek dient passend te zijn voor het op te lossen vraagstuk waarbij samenwerking met de testengineer in relatie tot Systeem integratie test

Bekijk vacature »

Senior Integration Developer

Functieomschrijving As senior integration developer at Randstad Groep Nederland IT you play an integral role in innovating and optimising our processes and way of working. As we continue to move towards a more internationally connected tech environment and build new global platforms, our integration team continues to grow. You will join the APK team (Applicatie Koppelingen), consisting of business analysts, developers, a product owner and scrum master. Together you are responsible for a fundamental aspect of our applications, providing the basis for our other development teams. What will you do as senior integrations developer? As senior integrations developer you work

Bekijk vacature »

Unieke PHP Laravel kans in een heel nieuw team!

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf is een grote speler in Nederland wat betreft duurzaamheid en ook binnen Europa timmeren ze stevig aan de weg. Het is een mooie organisatie die een ongekende groei heeft doorgemaakt in de afgelopen jaren. Ze hebben een geavanceerde online portal die intensief in gebruik is. Recent is besloten dit helemaal in eigen beheer te nemen en alle nieuwe PHP ontwikkelingen zelf te gaan doen. Hierdoor ontstaat er een unieke kans voor ervaren PHP ontwikkelaars. Je kunt namelijk instromen in een heel nieuw team en samen met je nieuwe teamgenoten de toekomstige PHP applicaties voor het bedrijf gaan

Bekijk vacature »

Senior Frontend Developer Commercial Platform

De functie Every year, over 70 million travelers are our compass. Their experiences, needs, and frustrations help us decide where and how we can use digital solutions to make the traveler's journey a happier one. Whether it's a personal itinerary in the app or a transfer kiosk that caters to travelers with a short and stressful connection: with relevant information at the right time and place, we aim to ease travelers' minds as much as possible. In multidisciplinary agile teams, we go the extra mile to continuously develop our website, app, Self Service Units and new concepts. We do so,

Bekijk vacature »
Robin Lokate

Robin Lokate

19/09/2013 13:16:58
Quote Anchor link
Beste mensen hier,

Ik ben een beginnend Webdesigner.
Alleen heb ik me voornamelijk gericht op het ontwerpen ipv het leren slicen/converten naar HTML/CSS

Nu heb ik een layout af voor een vriendin van mij. Maar kan deze dus niet omzetten naar een site voor haar.

Dus mijn vraag is.
Is er iemand die mij hierbij zou willen helpen?
Ik stel een klein budget beschikbaar voor de gene die mij zou willen helpen.

Wel verwacht ik dat de layout niet verder geshared word en dat de bestanden na versturen verwijderd worden.
De website dient immers "origineel" te blijven.

Zelf ben ik het al aan het leren. Dus in de toekomst zal ik hier geen hulp bij nodig hebben.
Hier zit echter haast achter dus kan ik dit nog niet zelf.

Met vriendelijke groet,
Robin

Topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast.[/modedit]
Gewijzigd op 19/09/2013 13:39:52 door Bas IJzelendoorn

PHP hulp

PHP hulp

30/01/2023 01:44:19

CNEPHP -

CNEPHP -

19/09/2013 14:33:03
Quote Anchor link
Ik denk dat bijna elke member van deze site daar wel raad mee weet.

Andy Born

andy Born

22/10/2013 10:10:03
Quote Anchor link
hoe groot is het buget? en betreft het alleen de html/css? of komt er ook nog javascript aan te pas?

ik wil je wellicht wel helpen :)

Veur Heur

Veur Heur

23/10/2013 12:41:47

Kris Peeters

Kris Peeters

23/10/2013 12:52:33
Quote Anchor link
Robin Lokate op 19/09/2013 13:16:58:
... Zelf ben ik het al aan het leren. Dus in de toekomst zal ik hier geen hulp bij nodig hebben. ...

Ik veronderstel dat je wel genoeg reactie zult krijgen op jouw vraag ...

Ondertussen kan je deze site bekijken:
http://sceneone.nl/
Deze jongen vertelt je in het Nederlands hoe je HTML/CSS gebruikt.
Zowel de technische trucs, maar ook zijn algemene visie.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

23/10/2013 14:14:39
Quote Anchor link
Lijkt me leuk om te doen.

stuur me maar een privéberichtje

Bodi Boele

Bodi Boele

24/12/2013 17:31:49
Quote Anchor link
Al iemand gevonden?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/12/2013 17:49:44
Quote Anchor link
Ik begrijp je behulpzaamheid, maar een priveberichtje was een beter idee geweest in plaats van een oud topic te kicken.

Bodi Boele

Bodi Boele

24/12/2013 18:24:19
Quote Anchor link
@- Aar -
excuus

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.