Lay-out ontworpen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »
Wouter

Wouter

04/01/2007 22:44:00
Quote Anchor link
Hey allemaal
Ik zou jullie rating is willen weten van wat jullie van mijn lay-out vinden . Ik maakte het gewoon even (mijn neef moet het maken voor school)
hier de lay-out
Is wel niet helemaal uitgewerkt met codes Gewoon met paint gemaakt

LINKJE

Geef een rating mocht je dit verder uitwerken


mvg wouter
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 21:01:22
 
Ponzi

Ponzi

04/01/2007 22:52:00
Quote Anchor link
Wow.. respect als je dat met Paint hebt gemaakt !

Maar het is niet meteen de meest aangename layout/website om naar te kijken. Witte letters op zwarte achtergrond is zoiezo al niet echt goed leesbaar. Ook het 'gradient-effect' lijkt me niet echt een goed idee.

Verder ziet her er wel goed uit ;-) .
 
Wouter

Wouter

04/01/2007 22:55:00
Quote Anchor link
Mag ik even een vermelding doen ..
voor degene die veel onthouden die achtergronden in de frames zijn van essetee.. als je het dan ziet lijk het percies dat ik er gewoon heb mee *gekloot* .Ik zei oook ng in mijn postje
geef rating als je hier en daar nog wat zou veranderen
 

04/01/2007 22:56:00
Quote Anchor link
Alles met Paint? Paint Shop Pro dan zeker.

Maar ik vind er niks aan. Te donker en met dat wit te veel contrast. Veder zal ik gaan voor sans-serif en is die achtergrond gewoon te druk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
ArendJan

ArendJan

04/01/2007 22:57:00
Quote Anchor link
Niet in paint maken....

Maargoed, voor een paintwerkstuk ziet het er nog wel redelijk uit.
 
Wouter

Wouter

04/01/2007 22:57:00
Quote Anchor link
Alles met standaard paint op je pc .. wat uitleg.. knippen ,plakken, kadertje tekenen, tekst en klaar...

Niet met paint maken met photoshop kan ik het niet !!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter
 
Kevichill

Kevichill

05/01/2007 09:14:00
Quote Anchor link
hoe bedoel je lelijk :|
1.10.... Ugly mode
 
Koko

koko

05/01/2007 09:38:00
Quote Anchor link
De achtergrond is niet goed en het logo van Kinepolis is van slechte kwaliteit. Verder zou ik de kaders ofwel een andere kleur dan zwart geven, ofwel een stuk minder dik maken.

Eerlijk gezegd zou k gewoon eens even opnieuw beginnen :-S
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

05/01/2007 10:05:00
Quote Anchor link
Gradient onder een tekst pakt zelden goed uit. Meestal wordt de tekst er slecht leesbaar. Alleen als de gradient minimaal is valt het te lezen.

Ik zou het menu iets breder doen, en de margins tussen de vakken wat kleiner.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

05/01/2007 10:34:00
Quote Anchor link
Ik geef het een 1.1..

Je moet proberen om een iets rustigere layout te maken.. Dus gewoon waar de tekst op komt wit of licht grijs, maar zeker geen donkere kleuren want zwarte tekst vind ik nogaltijd het fijnste om te lezen.

En probeer eens een wat 'meer zeggendere' header te maken. Deze header onthouden mensen gewoon niet, dat moet wel zo zijn. Want dan komen de mensen terug op je site! De header is het visitekaarte van je site!

Kijk bijvoorbeeld naar http://gtagangsters.nl/.
 
ArendJan

ArendJan

05/01/2007 11:34:00
Quote Anchor link
Nouja, die gtagangsters is ook verre van perfect.....:/
 
Aaa Trump

aaa Trump

05/01/2007 11:36:00
Quote Anchor link
Haal het weg *ogen branden* ( was mijn 1e reactie)

Wel cool dat het met paint is gemaakt!

Voor wat voor onderwerp wordt het?
 
Wouter

Wouter

05/01/2007 14:18:00
Quote Anchor link
Quote:
Voor wat voor onderwerp wordt het?


Ik ga eens proberen een ander te maken maar ik weet niet welk onderwerp
Geef hier maar jullie onderwerpen..

Met rustig bedoel je zeker een sober frame zonder dikke rand ... rustig kleur

mvg wouter

ik ga even tut doen met een lay-out over voetbal met photoshop dn kan ik misshien deze zelf gebruiken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter
 
Leo

Leo

05/01/2007 14:57:00
Quote Anchor link
ArendJan schreef op 05.01.2007 11:34:
Nouja, die gtagangsters is ook verre van perfect.....:/


idd, dat is ook niet een van de beste die ik in mijn leven heb gezien, en geloof me ik heb veel goede gezien.

Maar ik vind het echt een te metalic look hebben, het is meer een stuk ijzer waar een smurf op uitgeknepen is.

Maar voor paint vind ik het goed, ik kan namelijk niets met paint :schaamtzich:

Iig zolang het voor een serieuze website niet word gebruikt vind ik het niet erg, maar dit moet je niet gebruiken als visite kaartje, maar dat weet je denk ik ook wel ;)
 
Wouter

Wouter

05/01/2007 14:58:00
Quote Anchor link
Ja ne dit was gewoon een testje en ik wou wat showen ... (mislukt)

iemand nog onderwerpen
 
Lukke

lukke

06/01/2007 19:26:00
Quote Anchor link
Ik zou zeggen, maak je sites in het vervolg met Adobe Photoshop.
Om goede ideeen te krijgen van sites, kun je eens kijken op good-tutorials.com , het is zeer moeilijk om te weten wat anderen er zullen van zeggen. Heeft er mss nog iemand tips voor deze? http://users.telenet.be/dollepret/voorbeeld3.html , let niet op de tekst e.d.

UITLEG: bij rollover over pagina's in logo komt zoon cirkeltje als bij filmpjes, ook als pagina actief is. bij rollover over namen komen bolletjes, ook als naam actief is
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/01/2007 19:28:00
Quote Anchor link
@ Lukke: voor reviews van je eigen site graag een eigen topic starten.
 
Lukke

lukke

06/01/2007 19:31:00
Quote Anchor link
Ok, geen probleem :-)

Ik post hem wel even wanneer hij volledig af is :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door lukke
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.