Lead Developer PHP gezocht in Houten!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter Bakker

Wouter Bakker

22/06/2010 17:24:17
Quote Anchor link
Beste PHP-ers,

Wij zijn een klein, maar persoonlijk Werving- en Selectie & Detacheringsbureau in Veenendaal. Voor een goede relatie van ons te Houten zoek ik een dragende PHP-er die het IT-team komt versterken met het (door) ontwikkelen van webbased applicaties, voor zowel front- als backoffice. Deze applicaties worden gebruikt voor de verwerking en analyse van consumentengegevens. Ook het beheren, verbeteren en onderhouden van bestaande applicaties zal deel uitmaken van je taken. Wanneer jouw ervaring bij kan dragen tot de verbetering van ontwikkelprocessen zul je alle ruimte vinden om die in de praktijk te brengen. Er wordt ontwikkeld binnen een Zend-omgeving, volgens Scrum methodiek. Daarnaast bewaak je de lopende processen, zoals synchronisaties, query-optimalisaties en de generatie van statistieken. Aanvullend ondersteun je de afdeling Operations, die de orders verwerkt, met data-analyses en input.

Je mag thuiswerken als je ingewerkt bent, flexibele werktijden zijn mogelijk, je krijgt een marktconform salaris met een dertiende maand en een fijne werkomgeving. Je functioneert onder de CTO, naast een senior systeembeheerder en een junior PHP-er. Open source mindedness is wel een vereiste.

Hier de functie-eisen:

• Tenminste HBO werk- en denkniveau
• Tenminste 4 jaar kennis van en ervaring met de volgende software:
• PHP 5 / HTML / CSS / OOP (harde eis)
• MySQL (en ervaring met zeer grote databases)
• Linux
• Tenminste 1 jaar ervaring met de volgende software
• Subversion of gelijkwaardig CVS
• Soap
• XML
• Windows en office (software werkstation)
• Je bent stressbestendig, autonoom en secuur
• Communicatief vaardig en planmatig ingesteld
• Incidenteel beschikbaar buiten kantooruren
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
• Goede beheersing van de Engelse taal

De volgende zaken worden gezien als een absolute pré

• Kennis en ervaring met Zend Eclipse
• Kennis en ervaring met Apache
• Kennis van virtualisatie, load balancing of database clustering
• Beheersing van de Duitse of Franse taal met het oog op de toekomst

Ken of ben jij degene die ik zoek? Dan neem eens vrijblijvend contact op met mij via [email protected] of bel me eens op 06-46088811. Ik vertel je er graag over. Mijn nummer staat ook op onze site, bij de vacature.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.