Licentie script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mike Smit

Mike Smit

23/01/2010 21:56:00
Quote Anchor link
Beste leden,

Op mijn website is het de bedoeling dat een klant kan registreren en gebruik kan maken van onze functies.

Voor het registreren krijgt de klant een e-mail met (zijn/haar) klantnummer en een licentie code (die eenmaal gebruikt kan worden).

Ik kan zo'n code aan maken in een admin panel maar de code blijft maar 24 uur geldig.

Wanneer een gebruik zijn/haar klantnummer en licentie code intikt word er gecontroleerd of de licentie code nog geldig is (24 uur).

Zo ja de klant krijgt toegang tot een registratie pagina, waar ik zelf wel een session start (mocht er wat fout gaan). Deze session verwijder ik als er een account aangemaakt is.

Zo nee de klant krijgt een melding dat de code niet meer geldig is en de code word verwijderd.

de SQL ziet er dus zo uit
-----------------------------------------------------
| licentie code | licentiedatum | klantnummer |
-----------------------------------------------------
| voorbeeld | voorbeeld | voorbeeld |
-----------------------------------------------------

De formulieren kan ik zelf allemaal wel maken, maar aangezien mijn php kennis basis is kan ik dit zelf niet maken.

Ik hoop dat iemand een vergelijkbaar (een script dat ik makkelijk kan ombouwen) heeft, vind of er mischien een voor mij kan maken.

Ik zelf al lopen rommelen, maar ik ben nog niet zo thuis in MYSQL en ben sinds kort begonnen met PHP met al vele jaren html, javascript ervaring.

Ik doe ICT en zit momenteel nog op school waar ik ook lessen MYSQL en PHP krijg (Jammer genoeg maar twee keer per maand).

Alvast bedankt,

Mike
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mike Smit
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 13:52:37
 

23/01/2010 21:59:00
Quote Anchor link
Ik denk dat er niet iemand is die dit zomaar voor jou willen maken, zeker niet als je op school zit en mysql en php krijgt (ook al is dat niet alles).
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/01/2010 22:02:00
Quote Anchor link
Of je moet een budget neerleggen?
 
Mike Smit

Mike Smit

23/01/2010 22:02:00
Quote Anchor link
Ik ben er zelf al lang mee bezig maar het lukt gewoon niet, dat omrekenen van de datum + 24 uur lukt voor geen meter en als ik eindelijk denk dat ik het voor elkaar heb krijg ik een prachtige parse error =[

Nouja als niemand me dan wilt helpen word het wel andere forums afstruinen naar delen van scripts die ik kan gebruiken.
 
Mike Smit

Mike Smit

23/01/2010 22:04:00
Quote Anchor link
Aar schreef op 23.01.2010 22:02:
Of je moet een budget neerleggen?


Een budget voor een berekening en een theorie?

Soory maar ik heb momenteel niet veel te besteden ik ga het zelf wel proberen op te lossen.
 

23/01/2010 22:05:00
Quote Anchor link
Sorry hoor, maar misschien moet je effe lezen.
Ik schrijf maken en zomaar, oftewel, er kan best hulp gegeven worden, maar dit wordt niet zonder betaling voor je gemaakt.
Kijk bijvoorbeeld eens naar class.datetime.
Als je mysql gebruikt dan moet je de functies van mysql gebruiken.
 
Mike Smit

Mike Smit

23/01/2010 22:07:00
Quote Anchor link
Het is al goed ik ga het zelf wel proberen op te lossen.
 

23/01/2010 22:08:00
Quote Anchor link
Doe maar, want zo te zien / merken heb je mijn eerdere hulp aan jou ook niet geaccepteerd.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/01/2010 08:57:00
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.